Eindelijk compleet...

JoKing

MF veteraan
8 jul 2001
1.995
0
Putten
Heheh gister middag eindelijk protectors gekocht voor mijn leren broek.
Kon eindelijk een stukje :] met volledige motorkleding (textiele jas met alle protectors, leren broek met protectors, kistjes en oordopjes). Voelt echt een stuk beter als je volledig in motorkleding gestoken bent. Voelde me een stuk zekerder en kon lekker de bochten door.
Alleen wordt het \'s avonds een stuk sneller donker en het begon ook nog te regenen, dus ben maar weer snel huiswaarts gekeerd.
Gelukkig krijgen we dit weekend mooi weer dus kunnen we weer rijden.... :)

Ik moet trouwens wel errug wennen aan mijn leren broek, zit erg strak in mijn knieholtes, maar dat zal met de tijd wel beter gaan zitten.
 
ik ging harder rijden toen ik zo\'n snel pak aan had...

(bedoel, je kan het toch niet maken om traag te rijden als je er zo snel uitziet :) )
 
Die strakke groene broek...die stond hem goed!

(Quote uit \'Nostradamus\' van Hans Teeuwen)

Kan nooit genoeg beschermd zijn op de motor.
Wordt alleen niet overmoedig. Ook met leren pak kan je behoorlijke schaaf en brandplekken oplopen weet ik uit eigen ervaring.
 
Nou nog iets meer gas bij....en tussen de autos achter ons aankome bert ;)
Wat?
Rijdt Bert niet met 200 tussen een stel auto\'s door?

Slimme Bert...

Snelheid is een gokje, ik noem maar een getalletje, reed afgelopen week met een vage kennis die al een jaartje of tig rijdt en die deed dat dus ook... Met 210 door de spits.... Vroeg later aan mij waarom ik \'zo zeikerig achter de auto\'s bleef hangen\'. Was dus ook de laatste keer met hem rijden....

Verwacht dat jullie wel wat normaler rijden, maar toch kan iedereen beter rustig voor zichzelf wennen aan de hogere snelheid, voor je dit soort regelmatig wisselen van rijstroken gaat ondernemen, toch?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan