Eindelijk dan

slijtboutje

MF veteraan
15 okt 2001
3.201
10
Al een hele tijd als wallpaper op mijn pc, maar nu heb ik eindelijk mijn Benelli Tre-K 1130.
Import uit DE, en dus ook zoals gebruikelijk, belachelijk goed onderhouden.
Ik ben een gelukkig mens.
full
 
*O* *O* gefeliciteerd! gave bak :Y

Die Duitsers zijn idd wel van het goede onderhoud! Nu nog keuren en nl kenteken dus....
en wachten op beter weer O-)
 
Ze zijn zeldzaam en een kwalitatief goede zoeken kost enige moeite. maar het is gelukt.
Gekocht van de teammanager van een internationaal kartteam. En dat is te zien aan het onderhoud. Tevens de complete rekeninghistorie erbij.
Extra's: LED achterlichten met knipperfunctie, HPE twinuitlaat (zeldzaam), Wave schijven, Li-Ion accu, CLS kettingsmeersysteem (beter is er niet) en hippe rem- en koppelingshandle.
De kinderziekte bij de TRE-K is dat het frame kon scheuren bij de linkermotorsteun.
Deze heeft op voorhand af-fabriek een verbeterd frame gekregen.

Scheckheft!!

O ja, klinkt als een Lamborghini op anabolen. })
140 pk, 120 Nm volgens testbank.
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn zeldzaam en een kwalitatief goede zoeken kost enige moeite. maar het is gelukt.
Gekocht van de teammanager van een internationaal kartteam. En dat is te zien aan het onderhoud. Tevens de complete rekeninghistorie erbij.
Extra's: LED achterlichten met knipperfunctie, HPE twinuitlaat (zeldzaam), Wave schijven, Li-Ion accu, CLS kettingsmeersysteem (beter is er niet) en hippe rem- en koppelingshandle.
De kinderziekte bij de TRE-K is dat het frame kon scheuren bij de linkermotorsteun.
Deze heeft op voorhand af-fabriek een verbeterd frame gekregen.

Scheckheft!!

O ja, klinkt als een Lamborghini op anabolen. })
140 pk, 120 Nm volgens testbank.

Hoi,
Heb deze motor ook in het vizier, je benoemd het scheuren van het frame.
Daar schrik ik van, erg ongezond.
Hoe is een verbeterd frame te herkennen?
Alle verdere info is zeer welkom
Groet
Duke.
 
Gescheurde frames werden/worden onder coulance vervangen. Daar hoort dus een rekening of zo bij. Verder is het zo dat je beter er een kunt zoeken met niet te weinig kilometers er op. Dan zijn de kinderziekten er in ieder geval uit.
Ik heb m nu een half jaar ongeveer en nog elke keer de grootste lol.
Beste motor ooit!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Terug
Bovenaan Onderaan