Eindelijk !! de R6 staat thuis

Gimli

MF veteraan
15 aug 2002
1.506
15
Heb afgelopen week de R6 eindelijk op kunnen halen bij M'port Rotterdam, heb er afgelopen week-end dus lekker mee kunnen rijden en ik moet zeggen, was geen verkeerd keuze rijdt echt perfect die fiets.. beter als mijn blade.. nou alleen weer gaan oefenen op mijn knee-downs, heb eindelijk mijn leren broek met sliders binnen dus..... :} (gixxer7 wanner gaan we???)



(edit) weet iemand of zo'n bagster tankcover makkelijk in het gebruik is?? voordelen/nadelen?? (edit)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
R6 :}



:)

Voelt zo'n R6 nu veel minder sterk dan een blade?

Nee, de blade kon je schakellui rijden( ik had er een van 96, met 128 pk) dat kan met een R6 ook wel maar die gaat er dan iets minder snel vandoor, to je terugschakelt... dan begint de hotcam te janken van plezier en race je de blade voorbij :9 de R6 is veel meer Fun vanaf de 10.000 toeren gaat ie er echt als een speer vandoor, harder dan de blade deed, en door het lage gewicht ros je hem veel makkelijker een bocht in :p

Pic is onderweg, eerst ff een digicam lenen van mijn chef...
 
Gefeliciteerd!

Alleen de tankcover, of ook de tas zelf erbij? :?
Hij is vrij prijzig, maar ik vond het wel ontzettend makkelijk en mooier dan een losse tanktas. Tuurlijk zal een tas met magneten iets sneller los te halen zijn, maar als ik kon kiezen, ging ik voor de bagster. Tanken is makkelijk, want je klikt hem zo omhoog. De prijs vind ik een nadeel, en dat het niet meteen een rugtas is.

Heb afgelopen week de R6 eindelijk op kunnen halen bij M'port Rotterdam, heb er afgelopen week-end dus lekker mee kunnen rijden en ik moet zeggen, was geen verkeerd keuze rijdt echt perfect die fiets.. beter als mijn blade.. nou alleen weer gaan oefenen op mijn knee-downs, heb eindelijk mijn leren broek met sliders binnen dus..... :} (gixxer7 wanner gaan we???)



(edit) weet iemand of zo'n bagster tankcover makkelijk in het gebruik is?? voordelen/nadelen?? (edit)
 
Gefeliciteerd!

Alleen de tankcover, of ook de tas zelf erbij? :?
Hij is vrij prijzig, maar ik vond het wel ontzettend makkelijk en mooier dan een losse tanktas.

Alleen de cover, die kost me dan 90 euro, de tas kost nog eens 110 euro, maar die komt van de zomer wel..als ik in Frankrijk bergweggetjes wil gaan pakken
 
Gefeliciteert met je R6, absoluut een goede keus (namelijk geen Honda }) )

Met dat knee down oefenen zou ik toch maar even wachten tot volgend voorjaar, als het weer beter is (lees: warmer)en de wegen schoner, anders kun je binnekort weer een nieuwe motor bestellen.
 
Gefeliciteert met je R6, absoluut een goede keus (namelijk geen Honda }) )

Met dat knee down oefenen zou ik toch maar even wachten tot volgend voorjaar, als het weer beter is (lees: warmer)en de wegen schoner, anders kun je binnekort weer een nieuwe motor bestellen.

Heb je ook weer gelijk in, een keer een vangrail was wel weer genoeg, wel een manier om van een honda af te komen... maar toch was de blade ook heel leuk rijden..

Maar de R6 vindt ik persoonlijk leuker...... ook nog even aan een R1 zitten denken en ook mee gereden, maar dat vond ik persoonlijk minder leuk rijden als de R6.. (en te snel voor mijn gezondheid,niet dat ik ooit te hard zou rijden natuurlijk.... O-) )


(edit)Sig aangepast op verzoek van the One ;) (edit)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heej, ik heb mijn R6 vanmorgen ook opgehaald. Was 100 km naar huis rijden en heb van elke km genoten!

R6 rijdt echt super vergeleken met mijn CBR. Ik ben blij!! :+ :+
 
[Miereneukmodus/aan]

Ook voor JoKing: Wel even signature aanpassen: Vrijdag R6 opgehaald!!

[Miereneukmodus/uit]


Ook heel veel Yamaha-plezier toegewenst!

Tjonge, vandaag al 2 Honda's omgeruild voor een Yamaha. Who's next? })
 
Ik zou niet meedoen aan die flauwekulover merken etc etc,

Maarre: nu ga je wel een beetje te ver, met je "eindelijk een SS ipv cbr"
:)
:)


Heel veel plezier gewenst op je Yamaha, Joking en blackblade :]

(hmm, een dubbele, is me lang niet overkomen)
 
Maarre: nu ga je wel een beetje te ver, met je "eindelijk een SS ipv cbr"
:)
:)

Valt wel mee toch Een Blackbird is toch geen echte SS?? :P een fireblade komt nog wel redelijk in de buurt..... :+
 
Hoe hard loopt die R6? Heb je dat al kunnen testen? Een vriend van mij in Frankrijk heeft er een en kon 260 halen maar hij zij dat hij ietjes harder nog had kunnen rijden maar door het verkeer is het niet gelukt, wat denken jullie?

Gr. Daniel
 
Jullie allebei gefeliciteerd met jullie R6!!!



Hoe hard loopt die R6? Heb je dat al kunnen testen? Een vriend van mij in Frankrijk heeft er een en kon 260 halen maar hij zij dat hij ietjes harder nog had kunnen rijden maar door het verkeer is het niet gelukt, wat denken jullie?

Gr. Daniel


Tot nu toe is mijn hoogste snelheid 259 km per uur geweest. En ik denk dat ie nog wel wat harder wilde, maar de rijbaan was 'op'.
Toen we terugkwamen op het viaduct van Zutfun, vertelde ik wat mijn nieuwe record was. Frank had de hele tijd direct achter mij gereden... Alleen hij heeft wel een Mille. En die (klut)computer van hem gaf aan dat ik 'maar' 241 km had gereden. Van zulke afwijkingen wordt je niet vrolijk van :(

Scheelt wel trouwens als je denkt een hoge boete te krijgen. Blijf je misschien net weer onder die 50 km grens.


CAT
 
R6 heb ik ooit eens 253 mee gereden maar Rage hier heeft hem op de teller wel eens op 271 gehad geloof ik. Zal zo'n 250 echte km's zijn ongeveer dan.
 
Nog ff over die bagster
Die is echt makkelijk in gebruik,voor een tankcover hoef je niets te demonteren ofzo.Gewoon erop sjorren met de bandjes die erop zitten en je hebt nergens meer last van.Als je er een tanktas op doet gaat die tijdens het rijden geen kant meer op,ik gebruik hem altijd voor mijn werk .
En het staat ook nog eens bloedje mooi :9~
(Wat voor een bouwjaar R6 hebben jullie?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan