Eindelijk !! de R6 staat thuis

weet iemand of zo'n bagster tankcover makkelijk in het gebruik is?? voordelen/nadelen??

Zelf heb ik op mijn Diversion ook een Bagster en het bevalt me prima. Monteren is geen probleem en de tanktas die je op de tankcover klikt zit als een huis. En wat ook niet onbelangrijk is, je tank wordt goed beschermd tegen krassen e.d.

Hoelang heb je trouwens moeten wachten op je R/6? Zit momenteel met smart te wachten op de motor waarvoor ik mijn Diversion wil inruilen :Z (nee, geen R/6).
 
Ik heb een gebruikte gekocht, heb er op moeten wachten tot het verzekeringsgeld er was.. toen heb ik hem opgehaald

De mijne is een overjarig model 99 verkocht in 2000 (kwam ik ook pas achter.. dacht zelf dat ik een 99 er gekocht had, staat op het kenteken 2000, vinnik niet erg...)Maar bevalt echt uitstekend, en als het goed is heb ik morgen mijn tankcover binnen, en volgende week de tas (is tegenwoordig wel als rugtas te krijgen, ideaal dus..)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry beetje een late reactie, het is een mooi ding Blackblade en nu je de knippers van Gizzmo heb gezien ga je hem cker nog mooier maken :9~ .
Je moet eigenlijk nog wel je nick veranderen vind je niet :P
Je zou je voornaam kunnen nemen met een grote R en de 6 erachter O-)
 
Sorry beetje een late reactie, het is een mooi ding Blackblade en nu je de knippers van Gizzmo heb gezien ga je hem cker nog mooier maken :9~ .
Je moet eigenlijk nog wel je nick veranderen vind je niet :P
Je zou je voornaam kunnen nemen met een grote R en de 6 erachter O-)

Wil inderdaad eens op goed naar die knippers van Gizzmo kijken, zag er wel heel strak uit.. beetje hobbyen in december, dan rij ik toch vrijwel niet, dan gaat de motor toch helemaal uit elkaar zodat ik in elk hoekje kan komen om schoon te maken en om gelijk wat Carbon delen te gaan plaatsen :9 , Hugger, zijkapjes, etc.
Denk inderdaad dat mijn Nick veranderd moet gaan worden... Komt wel

Enne Gizzmo, als je naar de PPP gaat wil je dan een brul geven, wil heel graag eens goed kijken naar die knippers van je... :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan