eindelijk de wereldberoemde YZF hyabusa gevonden!

vriendje wheelie

MF veteraan
4 dec 2004
4.204
3
Apeldoorn
is het nog vrijdag? O-)

hm.. net geen vrijdag meer sorry :P

je kent het wel, als iemand vraagt wat voor motor je hebt.. je zegt dat je een honda hebt en die gene (meestal koekblikker :+ ) zegt: "ooooh, zo'n ninja?! "... :/ :')




maar tot mijn grote verbazing bestaat 'ie dus echt!
25Kw ook nog!! (zijwieltjes :P )














P010708_1338.jpg

:') :') _O-
 
Haha *D wat een prachtding!

Kom, we laten hem er uit zien als een busa, en plakken er dan gewoon alles op om claims te vermijden!

Dus dit is een Sport Racing GSX RGV CB R1 YZF 1300-R met sidewheel-enhancement?

Dik hoor.
 
Laatst bewerkt:
is het nog vrijdag? O-)

hm.. net geen vrijdag meer sorry :P

je kent het wel, als iemand vraagt wat voor motor je hebt.. je zegt dat je een honda hebt en die gene (meestal koekblikker :+ ) zegt: "ooooh, zo'n ninja?! "... :/ :')




maar tot mijn grote verbazing bestaat 'ie dus echt!
25Kw ook nog!! (zijwieltjes :P )














[afbeelding]
:') :') _O-

He die heeft mijn zoontje ook! *D

Hij heeft ook nog een andere foute, een kawagroene R1 met thundercat voorkuip en ninja stickers 8-)

Zal es fotootjes maken :P
 
is het nog vrijdag? O-)

hm.. net geen vrijdag meer sorry :P

je kent het wel, als iemand vraagt wat voor motor je hebt.. je zegt dat je een honda hebt en die gene (meestal koekblikker :+ ) zegt: "ooooh, zo'n ninja?! "... :/ :')




maar tot mijn grote verbazing bestaat 'ie dus echt!
25Kw ook nog!! (zijwieltjes :P )














[afbeelding]
:') :') _O-

Heey die heb ik ook in de kast staan *O*.
gekregen van men broer toen ik men rijbewijs had gehaald.

echt te comisch: gsx R1 cb met Srad kont ofzow _O- :')
 
Ow, ok *O* . En die zijwieltjes, zijn dat een beetje courante maten? Maw, kan ik MPP voor krijgen? Ze zien er vrij klein uit eerlijk gezegd... -O-
hiervoor is michelin een speciale lijn aan het maken, maar het zal niet goedkoop worden.. het blijft een exlusief merk he :+
er gaan geruchten dat PVM ook van die Y-spaak velgen serie maakt voor de echte posers onder ons :')

@ ZünRob: tsjah, je bent een poser of je bent het niet :')
 
Laatst bewerkt:
Haha *D wat een prachtding!

Kom, we laten hem er uit zien als een busa, en plakken er dan gewoon alles op om claims te vermijden!

Dus dit is een Sport Racing GSX RGV CB R1 YZF 1300-R met sidewheel-enhancement?

Dik hoor.

Dat riekt naar een fotofuck vrijdag....... :Y
 
hpim1465gu1.jpg


De groene is een Extreme Fighter ZXR-8 *D *D Kont en frame zijn duidelijk R1 eerste model, voorkant thundercat volgens mij? :)
En let op het groene knopje op het dynamodeksel, als je daarop drukt doet ie: Vroaam Vroaam Vroooaaaaaaaammmm! 8-)
 
[afbeelding]

De groene is een Extreme Fighter ZXR-8 *D *D Kont en frame zijn duidelijk R1 eerste model, voorkant thundercat volgens mij? :)
En let op het groene knopje op het dynamodeksel, als je daarop drukt doet ie: Vroaam Vroaam Vroooaaaaaaaammmm! 8-)
respect dat je er gewoon 2 hebt :} :')

toen ik 'm zag in de winkel moest ik zo hard lachen _O- mensen om me heen snapte er maar weinig van :+







duizend maal excuses dat ik dit vreselijke onzin topic heb geopend! en dat ik niet altijd even serieus ben op deze wereld waar nergens om gelachen mag worden enz.. :/


:W
 
Laatst bewerkt:
al -> zie zijwieltjes :+

ik denk dat ik is gek ga doen, misschien ga ik 'm kopen O-) :+
Doe dat nou maar niet! Dat ding kost echt een vermogen vertelde je gister! :o


(Straks ffies ergens kijken O-) )



@ Rambabbel: Die groene kawa-thunder-r1-ninja is ook wel vet zeg! :9~ Zo te horen ook een goed geluidje uit de "uitlaat" (Nog ergens te koop?)
 
Laatst bewerkt:
Doe dat nou maar niet! Dat ding kost echt een vermogen vertelde je gister! :o


(Straks ffies ergens kijken O-) )



@ Rambabbel: Die groene kawa-thunder-r1-ninja is ook wel vet zeg! :9~ Zo te horen ook een goed geluidje uit de "uitlaat" (Nog ergens te koop?)

Phoe kwam bij de action of de xenos o.i.d. vandaan, voor een paar eurie. :)
 
is het nog vrijdag? O-)

hm.. net geen vrijdag meer sorry :P

je kent het wel, als iemand vraagt wat voor motor je hebt.. je zegt dat je een honda hebt en die gene (meestal koekblikker :+ ) zegt: "ooooh, zo'n ninja?! "... :/ :')




maar tot mijn grote verbazing bestaat 'ie dus echt!
25Kw ook nog!! (zijwieltjes :P )














[afbeelding]
:') :') _O-

Hahaha geweldig die motor!!!!

Laat ik deze motor nou afgelopen jaar ook voor mijn verjaardag hebben gekregen. Ben alleen opzoek naar onderdelen. Bij het uitproberen van de motor is mijn stuur afgebroken. ;(
En dit ook nog door degene die hem heeft gegeven.
 
is het nog vrijdag? O-)

hm.. net geen vrijdag meer sorry :P

je kent het wel, als iemand vraagt wat voor motor je hebt.. je zegt dat je een honda hebt en die gene (meestal koekblikker :+ ) zegt: "ooooh, zo'n ninja?! "... :/ :')




maar tot mijn grote verbazing bestaat 'ie dus echt!
25Kw ook nog!! (zijwieltjes :P )














[afbeelding]
:') :') _O-
_O-

Die heb ik ook, voor sinterklaas gekregen van m'n ma omdat ik een week eerder m'n rijbewijs had gehaalt :P
 
is het nog vrijdag? O-)

hm.. net geen vrijdag meer sorry :P

je kent het wel, als iemand vraagt wat voor motor je hebt.. je zegt dat je een honda hebt en die gene (meestal koekblikker :+ ) zegt: "ooooh, zo'n ninja?! "... :/ :')




maar tot mijn grote verbazing bestaat 'ie dus echt!
25Kw ook nog!! (zijwieltjes :P )



[afbeelding]
:') :') _O-



Hij is echt geweldig, zit echt van ieder merk iets op en dankzij de zijwieltjes rijdt hij nog echt ook :P

Heb hem vorige maand kado gekregen van mijn leerlingen voor mijn verjaardag, staat op een ere plaatsje in mijn lokaal :+

RFast
 
Vind het vooral grappig dat er zoveel mensen voor durven uit te komen dat ze 'm ook daadwerkelijk hebben :o (Desalniettemin met een smoes...)


:P

Phoe kwam bij de action of de xenos o.i.d. vandaan, voor een paar eurie. :)
Van de week toch maar even zoeken! _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan