Eindelijk een account aangemaakt

PolkHigh

4 touchdowns in one game!
11 okt 2020
7
28
Almere
Hallo, mijn naam is Yuri en ik kom uit het pittoreske Almere. ;)

Na jaren accountloos al Motor-Forum bezocht te hebben en met interesse diverse discussies te hebben gevolgd werd het voor mij ook eens tijd om een account aan te maken, al was het alleen al om alle foto's die hier voorbij komen te kunnen bekijken.

30 jaar geleden is voor mij het officiële motorrijden begonnen, na het behalen van het A-rijbewijs heb ik mijn eerste kilometers mogen maken op de motor van mijn vader, een Honda CB450S. Uiteindelijk heb ik deze geërfd en rij ik nu dus weer af en toe een rondje op de motor waar het voor mij allemaal mee begon.
IMG_20200908_165557388_HDR.jpg


Daarnaast ben ik via een rood/grijs/paarse Kawasaki GPX600R via een donkerrode Honda Transalp genaamd "de Kameel" (en een NX250 Dominator voor in de winter) via een zwarte Honda VFR800FI (mooiste fiets die ik ooit gehad heb, snap nog steeds niet dat ik hem weg gedaan heb) op een zwarte Suzuki Bandit 1250 terecht gekomen. Volgens sommige puristen geen echte want waterkoeling maar ik vind hem verrekte lekker rijden. 8-)
IMG_20180525_110739035_HDR.jpg


Motorrijden is voor mij echt een hobby, ik woon te dicht bij het werk om daar de motor voor uit de garage te rollen. In de weekenden probeer ik toch altijd even een ommetje te maken.
Elk jaar ga ik met een groepje vrienden een lang weekend naar Duitsland of Luxemburg, voor mij altijd weer 1 van de hoogtepunten van het seizoen.

Nu de herfst is aangebroken zal het voor mij steeds meer vooral lezen over motorrijden worden in plaats van echt rijden, kan niet wachten tot het voorjaar weer in alle hevigheid los barst.

Groeten,
Yuri
 
Terug
Bovenaan Onderaan