Eindelijk een K100!

er zitten hier en daar wel wat beschadigingen, maar die zie je niet zo goed op de foto. hij is ook hier en daar wel wat verkleurd. Maar over het algemeen ziet ie er wel netjes uit.
 
Dacht dat de sensor voor kilometerteller ergens in de cardan zat.
Maar weet wel dat de teller units contact problemen geven, ervaring mee gehad!
Er is een modificatie van BMW die dit zou moeten verhelpen!
 
het euvel met de kilometer teller is inmiddels verholpen. of het nu aan het vocht of aan vuil lag weet ik niet, maar hij doet het in ieder geval weer.

nog effe een piccie. zeg nou zelf. een mooiere nummerplaat bestaat toch niet.

full
 
Oef, met originele einddemper! Rot die afdekplaat nog niet? |(

edit: ik denk dat ik rvs boutjes zie. Ik heb dat toendertijd ook gedaan: plaat eraf, in de 2 componenten, met rvs boutjes weer vast. Met loshalen brak overigens een van de steuntjes van de demper voor de afdekplaat af, heb ik laten lassen (rvs).
 
nee die plaat ziet er nog primma uit. maar wat bedoel je met die boutjes????
De boutjes waarmee die zwarte afdekplaat aan je demper bevestigd is. Origineel zijn die zwart meegespoten met de plaat, rond van boven met inbus. Ze zijn van waardeloos waaibomen ijzer gemaakt. Bij jou zie ik iets glimmen, waardoor ik denk dat daar rvs boutjes zijn gebruikt. Als die plaat nog prima is, is ie vast al een keertje 'behandeld'. Ben er blij mee.
 
ok, dan begrijp ik het. ik ben er zeker blij mee. nog 17 dagen en dan ben ik er helemaal blij mee *D
 
ik weet dat er al veel topics over zijn, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. welke banden zijn het meest gescikt voor een k100 waar hoofdzakelijk mee getoerd zal worden. af en toe misschien in de regen, maar af en toe ook wel een beetje doorrijden in de bocht.
 
Volgens mij liggen er bij die van mij en bij die van mn pa Metzeler banden om...
 
Oef, met originele einddemper! Rot die afdekplaat nog niet? |(

edit: ik denk dat ik rvs boutjes zie. Ik heb dat toendertijd ook gedaan: plaat eraf, in de 2 componenten, met rvs boutjes weer vast. Met loshalen brak overigens een van de steuntjes van de demper voor de afdekplaat af, heb ik laten lassen (rvs).

huh hoort dat dan?? Die van mij is volgens mij ook nog orgineel
 
ik weet dat er al veel topics over zijn, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. welke banden zijn het meest gescikt voor een k100 waar hoofdzakelijk mee getoerd zal worden. af en toe misschien in de regen, maar af en toe ook wel een beetje doorrijden in de bocht.

Momenteel heb ik er macadams onderliggen, snoeiharde banden, maar ik was het zat om om de 2 maanden mijn banden te vervangen en ik rij toch veel snelweg.
Op mijn GS heb ik een metzler liggen, ontzettend fijne stuurband en in de regen niets op aan te merken,. Maar voor veel touren moet je zeker niet een te zachte band nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan