Eindelijk een K100!

BarB

MF'er
25 mei 2004
36
0
Tiel
Nou, hier is ie dan, mijn nieuwe aanwinst; een K100 mét C-kuip!

full
 
Ja, de kleur is volgens mij origineel. De schokbreker achter niet, dat is een Hyperpro :? en mij is verteld dat ik die moet laten zitten. De demper is ook niet origineel, er zit aan beide kanten een demper (2 in 1 ipv 4 in 1).
 
Ja, de kleur is volgens mij origineel. De schokbreker achter niet, dat is een Hyperpro :? en mij is verteld dat ik die moet laten zitten. De demper is ook niet origineel, er zit aan beide kanten een demper (2 in 1 ipv 4 in 1).
Inderdaad een mooie kleur, enne.. laat AUB die hyperpro zitten!!!!! Is een prima veer!!!! Je krijgt geen betere!
 
Inderdaad een mooie kleur, enne.. laat AUB die hyperpro zitten!!!!! Is een prima veer!!!! Je krijgt geen betere!
Nietus, absolute BAGGER :r

Zoals ik al zei, ik wil, uit pure goedhartigheid O-) wel ruilen met die fabrieksoriginele zwarte veerelement die op mijn K100 zit, ben je eindelijk van dat vieze roze/paarse ding af ... O-) :X
 
Nietus, absolute BAGGER :r

Zoals ik al zei, ik wil, uit pure goedhartigheid O-) wel ruilen met die fabrieksoriginele zwarte veerelement die op mijn K100 zit, ben je eindelijk van dat vieze roze/paarse ding af ... O-) :X
|( |( Wat een L*L ben jij zeg, beetje proberen die gozert z'n goeie veer af te troggelen in ruil voor je eigen barrelveertje :r
 
Ik laat hem lekker zitten. Maar is zo'n veer echt veel beter als een originele?
 
K blijft toch 1 van de betere blokken :} :}

BTW Bart, die wallpaper die je bij je JAWA heb, kan jij die ook posten?
Ik zie een lelijke vent die geloof ik op mij lijkt :X
 
Owww die! Ja, dat is al een hele tijd geleden. Ik was laatst begonnen om de site een beetje te restylen. Maar de foto die ik daar als achtergrond heb gebruikt staat hieronder...

full
 
heeft iemand enig idee waar de sensor van de kmteller zit. ik heb nl een defecte kmteller, maar ik weet niet zeker of het aan de tellerunit ligt, omdat er in een rekening van de motor stond dat de sensor van de kmteller nagekeken moest worden.
het schijnt een bmw kwaal te zijn dat de teller kapot gaat, maar voordat ik een andere teller koop wil ik graag dat andere uitsluiten.
 
Mooie K, zo zag de mijne er in 1986 ook uit, maar dan zilvergrijs. Helaas te lang geleden om te weten waar de sensor van de km teller zit .. De mijne gaf geen problemen. Veel fijne :] gewenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan