Eindelijk een motor

CitizenErased

MF veteraan
13 nov 2001
6.622
25
Oceania
Na zo'n 2 jaar motorloos hier op het forum geregistreerd te zijn ben ik nu een 'volwaardig' lid. Heb vanmorgen bij Terbraake een Hornet gekocht :9~
Heb er al vaak genoeg over gedroomd :D

Dit is hem:
full


Morgen ga ik naar Termaat om kleding/helm te kopen.

WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI :]
 
Mooi... :}

Ik zal hier waarschijnlijk ook nog anderhalf jaar moeten rondzwerven voor ik de poen heb voor een fiets.

Zal waarschijnlijk een overjaarse R6 worde...
Maar ik ben aan het afwijken...Mooie fiets ;)
 
Ziet er mooi uit *D
Nu nog een dubbele uitlaat eronder en dan is ie helemaal af maar dat vind ik persoonlijk.
Heel veel plezier ermee

groeten rs racer
 
dankjewel jongens (en meisje ;) )
Ben echt wel blij :)
Morgen ga ik naar termaat, kleding en helm zoeken.

Wat is dat ding snel! Effe doorschakelen en ik zit al aan de 180, ben wel bang dat ik mijn rijbewijs niet lang houd :/

Oh ja: in het echt is ie veel mooier :9
 
Na zo'n 2 jaar motorloos hier op het forum geregistreerd te zijn ben ik nu een 'volwaardig' lid. Heb vanmorgen bij Terbraake een Hornet gekocht
Heb er al vaak genoeg over gedroomd
Dus jij hebt jezelf 2 jaar lang gemarteld door hier op het forum te lezen over knee-downs, klaverblad-races en mooie toertochten zonder dat je zelf een motor had |(
Hoe heb je het overleefd??

Nu snap ik ook je vorige icoon; dat doodshoofd.

Maar het is toch goed gekomen. Die hornet is absoluut een goede keus.
Veel plezier. :]
 
Net ook kleding gekocht bij Termaat. blauw/zwart/wit Texport leren pak, AGV Demon helm, alpinestars sp2 handschoenen, en Sidi laarzen. Wat een gezeik met dat passen van die pakken, zweette me kapot en kreeg ze pas uit na 10 minuten. Net mn moeder nog effe gevraagd te helpen het pak uit te trekken.

Net ook nog even de duitse autobaan op geweest, 235 :Z ;)
Dat hou je niet lang vol. Beetje last van mijn nek nu :o

edit:

AGV_Demon_Top_black-blue-silv_klein.jpg

(donker vizier)

In het blauw:
sidi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan