Eindelijk een plaats voor de TL en de ZX6

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Dadelijk even langs de notaris, krabbeltje zetten en dan ben ik met mijn vriendin eigenaar van een huis geworden! *D Met een mooie schuur met plaats voor 2 motorfietsen! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk.

Vanmiddag naar Lelystad voor een circuit avond! Het kan ook niet op vandaag! :} :} :}

Sabelhout

MF veteraan
28 jan 2002
1.754
0
39
Apeldoorn
Dadelijk even langs de notaris, krabbeltje zetten en dan ben ik met mijn vriendin eigenaar van een huis geworden! *D Met een mooie schuur met plaats voor 2 motorfietsen! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk.

Vanmiddag naar Lelystad voor een circuit avond! Het kan ook niet op vandaag! :} :} :}
Some guys have all the luck! (and the cash!) Maar euh....gefeliciteerd he!

Friemel

Die hard MF'er
1 mei 2002
541
0
Beter voor jou. Gefeliciteerd met je huis, en je onderkomen voor je twee motoren. :) Ik mag 3 juni tekenen voor ons nieuwe huis. Duurt alleen 1 a 1,5 jaar voor de oplevering.

Enne, veel plezier vanmiddag ! :]

DaFoolio

Die hard MF'er
3 sep 2001
972
0
42
Warnsveld
Gefeliciteerd man!! Ik moet het doen met een plekje in de garage van mn ouders '(
Hopelijk komt mijn tijd ook nog een keer.

LCB

MF veteraan
14 dec 2001
9.591
0
Gefeliciteerd!!!

Deze zomer er nog in :?

En veel plezier in Lelystad :]

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.698
40
45
A.
hou je de boel wel heel vanavond...kijk uit he!
tis zo zonde als je op je bek gaat op lelystad....

veel plezier iig kerel!! :) kick some ass.. :)