Eindelijk een plaats voor de TL en de ZX6

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Dadelijk even langs de notaris, krabbeltje zetten en dan ben ik met mijn vriendin eigenaar van een huis geworden! *D Met een mooie schuur met plaats voor 2 motorfietsen! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk.

Vanmiddag naar Lelystad voor een circuit avond! Het kan ook niet op vandaag! :} :} :}
 
Dadelijk even langs de notaris, krabbeltje zetten en dan ben ik met mijn vriendin eigenaar van een huis geworden! *D Met een mooie schuur met plaats voor 2 motorfietsen! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk.

Vanmiddag naar Lelystad voor een circuit avond! Het kan ook niet op vandaag! :} :} :}

Some guys have all the luck! (and the cash!) Maar euh....gefeliciteerd he!
 
Beter voor jou. Gefeliciteerd met je huis, en je onderkomen voor je twee motoren. :) Ik mag 3 juni tekenen voor ons nieuwe huis. Duurt alleen 1 a 1,5 jaar voor de oplevering.

Enne, veel plezier vanmiddag ! :]
 
Gefeliciteerd man!! Ik moet het doen met een plekje in de garage van mn ouders '(
Hopelijk komt mijn tijd ook nog een keer.
 
Gefeliciteerd!!!

Deze zomer er nog in :?

En veel plezier in Lelystad :]
 
hou je de boel wel heel vanavond...kijk uit he!
tis zo zonde als je op je bek gaat op lelystad....

veel plezier iig kerel!! :) kick some ass.. :)

Dadelijk even langs de notaris, krabbeltje zetten en dan ben ik met mijn vriendin eigenaar van een huis geworden! *D Met een mooie schuur met plaats voor 2 motorfietsen! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk.

Vanmiddag naar Lelystad voor een circuit avond! Het kan ook niet op vandaag! :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan