Eindelijk foto's van m'n Mille..

Martin@81

MF veteraan
14 feb 2002
2.982
2
Goed, sinds donderdag 06-06-2002 heb ik officieel een Aprila RSV Mille. Ik heb al een week of drie / vier daarvoor de koop besloten. Tussendoor heb ik er al mee gereden onder 'groen' kenteken.

Hij is van bouwjaar 2000, heeft nu inmiddels net 17.000 km gelopen (Daar zit al weer dik 1000 van mij bij.).

Het geluid is :9~ . Het karakter vind ik ook fantastisch, al zal menig vier cilinder rijder daar heel anders over denken. Hij schakeld heerlijk, de remmen zijn echt goed! En verder is dit de meest lekker sturende motor die ik tot nu toe geprobeerd heb. Ik ben er enorm trots op!!! *D

Wat ik trouwens wel grappig vond was dat 'Unstable' met zo'n beetje een gelijke fiets aankomt vorige week... :+ En oh ja, Gerard: Harstikke bedankt voor de informatie van je!!!

En verder zijn hier de foto's:

dsc00001.jpg

dsc00002.jpg

dsc00003.jpg

dsc00004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je nu 3 motoren of de rest weg gedaan?

Erg mooi ding!!!!!
:9~

Om eerlijk te zijn is de ZZR niet meer van mij, die is van m'n vader. Die is namelijk z'n rijbewijs aan het halen. Mocht dat niet lukken verkopen we de ZZR. De SV blijft. Maar voorlopig heb ik er dus drie tot mijn beschikking... })
 
Om eerlijk te zijn is de ZZR niet meer van mij, die is van m'n vader. Die is namelijk z'n rijbewijs aan het halen. Mocht dat niet lukken verkopen we de ZZR. De SV blijft. Maar voorlopig heb ik er dus drie tot mijn beschikking... })

Maar ik neem aan dat je niet van de milla af bent te slaan, zonde van de andere motoren!
Die SV zou je wel aan mij mogen geven hoor!
 
Maar ik neem aan dat je niet van de milla af bent te slaan, zonde van de andere motoren!
Die SV zou je wel aan mij mogen geven hoor!

Vind m'n SV ook nog altijd erg leuk om te rijden! Maar er de topkuip moet er nog steeds op, morgen eens doen maar.
 
Iedereen snapt dat ik dus nooit meer 1 student wil horen klagen dat ze niet genoeg studifinanciering krijgen! :j

Maaruuu, Mart super veel plezier met je kanon. Hij is :9~
 
Gefeliciteerd met je keuze! Ziet er erg gelikt uit! :9~
Ooit hoop ik ook RSV te rijden :] tot die tijd droom ik nog ff verder met m'n RS 125 :z :z :z :z :z
 
Mooie motor!!! Ennuh jezus, hoe kom jij aan het geld?! Wat doe ik nu nog fout? :)
Ik kan met m'n parttimebaan geen RSV kopen (ja als ik een jaar geen uitgaven doe dan wel)

Naja veel plezier er mee ennuh rij voorzichtig op die 1000cc :)
 
Super gave fiets :} :} .

Veel rijplezier ermee, en hou hem heel!!!
Er gebeuren al teveel ongelukken met forummers hier.
 
Super gave fiets :} :} .

Veel rijplezier ermee, en hou hem heel!!!
Er gebeuren al teveel ongelukken met forummers hier.
Ongelukken gebeuren overal met motorrijders...zie al die domme topics met krantenberichten over motorrijders onderuit....en hoe meer forummers, hoe groter de kans wordt dat er een forummer onderuit gaat...dus kap es met dat slappe shit...

enne, Martin, mooie fiets ;)
 
Iedereen snapt dat ik dus nooit meer 1 student wil horen klagen dat ze niet genoeg studifinanciering krijgen! :j

Maaruuu, Mart super veel plezier met je kanon. Hij is :9~
[studentmodus] klaagklaagjammerjammerikkrijgnietgenoegstufi[/studentmodus]
Mooie motor :9~
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan