Eindelijk gelukt, lees dit even..

Ik vind het goed gaan nu want ik ben van mijn probleem af.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2124

Ik kan nu gewoon terugklikken zonder dat mijn scherm blauw wordt. Al begrijp ik dat anderen nu dit probleem hebben.

ikkehikkestou, ikgeefhetblauweschermaanjou, ikgeefhetblauweschermaaneenanderman, diehetblauwverdragenkan })

[edit] kan het zijn dat het nu een ietsiepietsie trager is dan voorheen? [/edit]
 
Laatst bewerkt:
ik hoop dat het snel opgelost is
anders zal MF niet echt bezocht worden door buitenstaanders

maar als ik hoor dat het een provider probleem is dan hoop ik dat ze het oplossen
 
ze hebben zelf een dikke lijn nan A'dam naar Doetinchem (daar zit Hubris.nl), en die is MEGAduur, en moet terug verdiend worden door bandbreedte.

Kunnen ze beter een lijntje trekken naar Enschede naar de NDIX
 
nou weet ik wat jullie bedoelen met deze melding

Interne Server Error
Er is een fout op getreden bij het uitvoeren van het script.

http://www.motor-forum.nl/forum/index.php

Mogelijke oplossingen:

Controleer of het script executable is ('rwxr-xr-x' [chmod 755] of 'rwx------' [chmod 700])
Extra voor PHP:
Controleer of het script de extentie .php, .php3, .php4 of .phtml heeft. Is dit niet het geval moet op de eerste regel van het script '#!/usr/local/bin/php ' staan. Dit geld niet voor scripts welke door include of require aangeroepen worden
Controleer als u eigen extensies in gebruik heeft voor PHP-scripts, of u handler 'cgi-script' heeft gedefinieerd in plaats van 'x-httpd-php'.


1e klas RP ( rampenplan )
2 fast 2 handle the motor-forum denk ik ( snelle jongens he ;) )
 
Nou werkt bij mij de "actieve onderwerpen" niet meer, Ik heb al mijn koekjes gewist; maakt niets uit. Oh en "algemene onderwerpen" en "waar is wat te doen" werken ook niet meer bij mij. ;(
Vreemd genoeg werkte dit eerder op de avond wél allemaal.
 
Laatst bewerkt:
en woensdag 27-02-2002 22:22 is geen woensdag 27-02-2002 01:57 , de tijd klopt ook al niet eens meer op de frontpage bij last post
nadat ik zelf poste dus
 
Lijkt mij een probleem met PHP enzo.

Die nieuwe PHP is stukken gevoeliger voor 'foutjes' in de scripts.

Kan ook zijn dat ze iets niet goed gecompiled hebben op hun webserver ofzo. Daarom hosten veel mensen bij ons : wij zijn aardig up to date :P
 
bij mij werkt het geheel nu ook bagger

cookies enz. verwijderd maar telkens dezelfde foutmeldingen als de rest hiero heeft (foutmelding over php shit blablabla)

via veel om-wegen kan ik uiteindelijk toch in deze topic komen ...
enigste optie is om via "waar is wat te doen" en daarna kiezen voor "nieuwe posts"

Trouwens ... deze provider heeft toch FAST in zijn naam staan ??? is niks van te merken... stuk langzamer dan eerder '( '(

 
Laatst bewerkt:
Om de druk maar een beetje van de ketel te halen ;) heb ik hier nog een simpel probleem, dat op de 'to-do list' gezet kan worden.

misc.php


R. van hoevelaken (motorforum.nl) :? :? Moet dat niet motor-forum zijn????

Heeft absoluut geen haast!!

Nog veel Suc6 verder en de inspanningen worden wel degelijk :} :} :} :} gewaardeerd *D
 
Ruud loopt vooruit op de zaken, vroeg of laat krijgen we dat domein ook wel in handen! Desnoods ff met een groep motorrijders langsgaan bij de huidige eigenaar... })
 
Cookies weg gegooid en cns van chello staat ook al goed. Reacties staat op 25 per pagina.

Helaas krijg ik nu een foutmelding af en toe bij het willen openen van actieve onderwerpen :? Het is de hele dag goed gegaan tot nu toe.

Interne Server Error
Er is een fout op getreden bij het uitvoeren van het script.

http://80.247.200.18/forum/index.php

Mogelijke oplossingen:

Controleer of het script executable is ('rwxr-xr-x' [chmod 755] of 'rwx------' [chmod 700])
Extra voor PHP:
Controleer of het script de extentie .php, .php3, .php4 of .phtml heeft. Is dit niet het geval moet op de eerste regel van het script '#!/usr/local/bin/php ' staan. Dit geld niet voor scripts welke door include of require aangeroepen worden
Controleer als u eigen extensies in gebruik heeft voor PHP-scripts, of u handler 'cgi-script' heeft gedefinieerd in plaats van 'x-httpd-php'.

:^ Hier nu hetzelfde probleem, vanmorgen géén problemen, nu dus wel. :(

[edit] Geen chello maar home btw !
 
Laatst bewerkt:
kan nergens wat lezen,
"actieve onderwerpen" werkt niet,
"index" werkte niet...

er wordt telkens een error gegeven

Je kan wel selecteren naar welk onderdeel van een forum je wilt, maar het blijft toch een beetje blind rondlopen in een doolhof.
 
Ruud,

Dns zou met 24 uur gebabbelt moeten hebben met de overige dns-sen op het i-net.

Ik kan niet achter blijven met mysql maar ik heb :} voor je begrijp er nog niet zoveel van.

Heb de site nu meer band breedte of ....

/Rene
 
De it brands is groot ik ben MCSE - er,
En gelukkig geen database admin..
Is leuk voor de hobby...

/rene
 
Zit nu vanaf +/- 06:00 uur op het forum, en het loopt als een speer.

Zal wel aan het tijdstip liggen :?

Ik hoop dat het zo blijft. :)

suc6 in ieder geval.
 
msie 6.x doet bij mij alles prima,
heb nog geen foutmelding gezien, en de snelheid is niets mis mee bij mij.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan