Eindelijk gelukt, lees dit even..

Zut, nu wel denk ik...

Ik had hetzelfde probleem, maar heb de standaard weergave van 5 naar 4 dagen gezet, nu kan ik 'm wel weer openen...moet jou ook lukken nu.

Maar zoals je ook hier kan zien, zijn de problemen zo'n beetje 'random', ze komen ineens wel, dan weer niet tevoorschijn...

Ik ga in ieder geval bellen met 2Fast, want het is gewoon kl*te zo!
 
Om de druk maar een beetje van de ketel te halen ;) heb ik hier nog een simpel probleem, dat op de 'to-do list' gezet kan worden.

misc.php


R. van hoevelaken (motorforum.nl) :? :? Moet dat niet motor-forum zijn????

Heeft absoluut geen haast!!

Nog veel Suc6 verder en de inspanningen worden wel degelijk :} :} :} :} gewaardeerd *D

Thx voor de melding, neem ik mee.
 
Zut, nu wel denk ik...

Ik had hetzelfde probleem, maar heb de standaard weergave van 5 naar 4 dagen gezet, nu kan ik 'm wel weer openen...moet jou ook lukken nu.

Maar zoals je ook hier kan zien, zijn de problemen zo'n beetje 'random', ze komen ineens wel, dan weer niet tevoorschijn...

Ik ga in ieder geval bellen met 2Fast, want het is gewoon kl*te zo!

Werkt inderdaad. Nu "actieve onderwerpen" nog :) Krijg rsi van het bekijken van alle pagina's ;)
 
Thuis werkt algemene praat en actieve onderwerpen niet. Hier alleen de actieve onderwepen niet..

Oplossing: optie "nieuwe posts" werkt net zo goed als actieve onderwerpen. (kun je kiezen in het pull down menuutje rechtsboven)
 
Alhgemene praat werkt nog steeds niet (PC geschoond) :( . Zal het vanavond thuis even proberen (dat kan nu tenminste :) ).

Actieve onderwerpen knalt ook, dus die omweg lukt ook niet...
 
Laatst bewerkt:
Mensen, het is nu inderdaad niet alles.

Ik ga in ieder geval 2Fast bellen...en er is een plannetje in de maak, maar daar wijk ik nog niet over uit...
 
"Actieve onderwerpen" is op dit moment het enige wat niet werkt. Als ik echter uitlog werkt "actieve onderwerpen" wel :?
 
Ik krijg nu vrij regelmatig een melding dat de server van 2fast niet werkt en dat ik naar 20 reacties per pagina moet gaan. Dit heb ik al 10 keer van 25 naar 20 gezet, maar als ik dan weer opnieuw in de opties kijk, dan staat het weer gewoon op 25 :? :?
 
Nou hier werkt het ook voor geen meter.....

Gister avond thuis in het begin geen problemen maar hoe later het werd hoe meer problemen....

:? |(
 
Probleem bij forum Algemene Praat en bij Actieve onderwerpen:

misc.php

Ik sta op 10 posts per pagina, ik wijzig die in de persoonlijke opties en ja ik druk op bewaar. Blijkt dat ze daarna weer vrolijk op 10 staan :(

Kortom ik kom er weer niet in (al blijkt dat je ook met 20 posts problemen hebt).
 
Ik sta op 10 posts per pagina, ik wijzig die in de persoonlijke opties en ja ik druk op bewaar. Blijkt dat ze daarna weer vrolijk op 10 staan :(

Kortom ik kom er weer niet in (al blijkt dat je ook met 20 posts problemen hebt).

Ik merkte trouwens dat het aantal posts per pagina nu wel op 20 staat, al wordt dat dus niet weergegeven op de optie-pagina. Maakt dus echter niet uit voor die ;( server-melding :(

Aanvulling: ik kan er nu weer op :)
 
Laatst bewerkt:
GRUMPFF, ik krijg weer eens een foutmelding :(
'De server van 2fast heeft weer eens problemen' Ik geloof dat wij 2fast4him zijn...
 
Ik moet zeggen dat het hier nu erg lekker draait, momenteel nog geen fouten tegengekomen. :9
 
kwam gister avond om 20:15 tot......helemaal niet meer op het forum :( moest helaas gaan werken dus tot 20:30 geprobeert.

telkens pagina niet beschikbaar of zo iets, dat standaart windows ding als hij iets niet kan vinden.

ps.
Het was gister avond wel erg druk.

Net voordat ik dit probleem kreeg waren er...ik dacht 39 geregristreerden en 68 gasten.

Te druk :?

einde ps.
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet te druk....moet het forum makkelijk aankunnen.

Ik ben bezig het forum tijdelijk ergens anders te hosten totdat de problemen verholpen zijn...
 
Ik kom ook niet op de actieve onderwerpen.. ;(

Dat is de fijnste pagina ;( ;(

Wel fijn dat dit net na de motorbeurs gebeurd he?

Aanklagen die hap!!!!
 
Ook ik probeerde gisteravond nietsvermoedend aan te loggen ... Helaas ik had de link op het werk opgeslagen, maar kon thuis niet bij Motor-Forum ... De schrik was groot !! Even op vakantie geweest en mijn lievelingssite is spoorloos '(

Ik hoop dat alles snel weer werkt zoals voorheen !

Groetjes,
Thirza
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan