eindelijk geslaagd

charlieboy

MF'er
29 mei 2004
40
0
apeldoorn
Het heeft lang geduurd en een paar centjes gekost, maar gisteren eindelijk geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Helaas geen tijd gehad om mijn rijbewijs te vernieuwen, maar vandaag sta ik als eerste bij het stadskantoor.
En daarna lekker :] (hopen dat het net zo mooi weer wordt als gisteren op het examen)

Dus rij je in Apeldoorn en zie je een omgebouwde FJ1100 (piccies volgen nog), zwaai dan ff, uiteraard zwaai ik met een big smile terug ;) 8-)
 
Gefeliciteerd!!! Veel veilige en lekkere kilometers toegewenst :] :] :] en als ik nog eens in Apeldoorn ben, zal ik extra opletten ;)
 
Gefeliciteerd, veel rij plezier, maar dat zal wel lukken, ik moet nog even wachten voor dat ik kan, ongeveer 6 a 8 weken wachten, en dan heb ik hem ook
 
goed man,van harte gefeliciteerd.wel jammer dat je aan het einde van het motorseizoen zit maar dan heb je mooi de tijd je motor de hele winter te vertroetelen.
 
gefeliciteerd *D *D *D

Veel plezier met je motor en hou hem heel.







de herfst is begonnen, de blaadjes vallen van de bomen, en de wegen zijn glad :( :(
 
rijbewijs vernieuwd en nu eindelijk met A erbij
helaas geen weer om te rijden, maar wel een paar piccies van de achterzijde van mijn omgebouwde Yamaha FJ1100

full


full


zoals je op de piccies kunt zien, word ik erg nat in de regen (geen kontje) maar daar moet ik nog een oplossing voor zoeken.
als de voorzijde klaar is dan volgen uiteraard meer piccies, want ik moet nog de koplampen en knippers aansluiten.

oh ja, bedankt voor de reacties ;)
 
zie hem nu pas maar van harte. Ik vind het één van de mooiste diploma's die ik ooit gehaald heb.
Veel veilige KM toegewenst.
 
rijbewijs vernieuwd en nu eindelijk met A erbij
helaas geen weer om te rijden, maar wel een paar piccies van de achterzijde van mijn omgebouwde Yamaha FJ1100

(Afbeelding)

(Afbeelding)

zoals je op de piccies kunt zien, word ik erg nat in de regen (geen kontje) maar daar moet ik nog een oplossing voor zoeken.
als de voorzijde klaar is dan volgen uiteraard meer piccies, want ik moet nog de koplampen en knippers aansluiten.

oh ja, bedankt voor de reacties ;)

Je kenteken hoort symmetrisch (?) blauw te zijn in beide hoeken... })
Verder gefeliciteerd en doe t rustig aan!! Je lesmotor zal niet te vergelijken zijn met deze bike!
 
Je kenteken hoort symmetrisch (?) blauw te zijn in beide hoeken... })
Verder gefeliciteerd en doe t rustig aan!! Je lesmotor zal niet te vergelijken zijn met deze bike!

In de toekomst zal zeker een MF sticker erop komen, alleen nu moet ik echt leren rijden met 125 pk. Echt niet te vergelijken met een lesmotor. Vandaag dus eindelijk op mijn bike gereden, gewoon om te :9~
Straks nog ff de verlichting voor aansluiten en morgen weer rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan