Eindelijk geslaagd!

Ik kijk liever niet terug ;) want het kost al met al erg veel. Nu heb ik dan wel stap-voor-stap steeds dure dingen gekocht (MQP leren pak, Arai helm etc etc). Totaal denk ik rond de 2500-2750 euro... Helaas kost "een keertje extra examen doen" al snel totaal 400 euro (extra lessen, aanvraag).

Maar ach; zoals gezegd: ik heb alles beetje bij beetje aangeschaft dus dan merk je het niet zo, en ben nu heel blij met allemaal 'goed' spul :)

Gisteravond gereden op een Honda CBR600F uit 2001 van een vriend(in)... HEERLIJK vergeleken met die CB500's van de rijschool, ECHT niet te vergelijken. Alsof je van een Fiat Panda in een Porsch 911 stapt (ik overdrijf, ik weet het), maar t*ring wat een heerlijk verschil... rijdt zo veel soepeler en vlotter dan die cb500! Wel uiteraard even wennen aan het verschil in bochten (lijkt zwaarder te zijn), maar dat was na 10 minuten ook over... :)
 
Dat word overigens denk ik een Thundercat, of een CBR600... (Vind de Thundercat wel erg gaaf).

Samenvattend: ik heb mijn A ;)

Van harte hoor..

en ehm. Die Thundercat is zeker gaaf.
Ikzelf ben er ook voor aant rondkijken, en hoop volgende week ook dat ik kan melden dat ik geslaagd ben...
 
Maar goed; prima gegaan. Ik denk ook niet dat ik nog veel kan leren, de afgelopen lessen waren meer onderhoud zeg maar.
ghehehe, wat zeg je daar nou weer? het echte leren begint nu pas, hoor })
maar vooral: gefeliciteerd! ik hoop dat je gauw een lekkere fiets vindt en mooie kilometers kunt gaan maken.
 
ghehehe, wat zeg je daar nou weer? het echte leren begint nu pas, hoor })
maar vooral: gefeliciteerd! ik hoop dat je gauw een lekkere fiets vindt en mooie kilometers kunt gaan maken.
Mee eens ;) ik merkte dat gister al, toen ik zonder intercom op een 'echte' motor reed...
 
Gaaf man !! gefeliciteerd...ik heb mijn a zelf ook net sinds een maandje en sinds zaterdag mijn eigen fiets. Straks ff stukkie rijden (geen weer maar wat boeit dat)
 
Melmic Gefeliciteerd !!! :+
Ben zelf ook naar een Honda CBR600 of thundercat aan het kijken maar waarschijnlijk wordt het toch een Honda, Thundercat vooral oudere types hoor je niet veel goeds over...

Heb je al een leuke motor gezien waar je op wilt proefrijden ?
 
Melmic Gefeliciteerd !!!
Ben zelf ook naar een Honda CBR600 of thundercat aan het kijken maar waarschijnlijk wordt het toch een Honda, Thundercat vooral oudere types hoor je niet veel goeds over...

Heb je al een leuke motor gezien waar je op wilt proefrijden ?

Ook namens mij gefeliciteerd!.

Ik ben wel niewsgierig naar datgene wat je dan over Thundercats hoort. Er is een zeer actieve Thundercat club in Nederland (www.thundercat.nl) met veel leden (inclusief mezelf), en van structurele problemen met Thundercats heb ik daar nog nooit wat gehoord.
Ik heb er zelf een te koop, rijd er bijna 6 jaar op, en als er 1 motor is die zuinig en betrouwbaar is, dan is het deze wel.
Motorslijtage is niet te vinden na 45.000km. Er is er zelfs 1 in de club die op eenzelfde zwarte al 110.000km heeft staan! Probleemloos.
 
fefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd !
en veel veilige km's gewenst.
al regende het pijpestelen...toen ik mijn papiertje had
kroop ik er ook op.
rijden ! zonder toezicht ! voor zun eggie !

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan