Eindelijk goede helm gevonden :D

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.360
3.360
Helmond
om te beginnen : :j WAT EEN SHITHELMFABRIKANTEN !!! :j

Ze zijn de afgelopen twee jaar steeds smallare helmen gaan maken en dan bedoel ik de "lengte tussen het nekgedeelte en het kingedeelte.
Ik koop ieder jaar een nieuwe helm ( omdat plusminus 6 keer per dag 365 dagen per jaar op en afzetten toch niet echt bevorderlijk is voor zo'n ding )

Maar nou had ik dacht ik genoeg keuze zo als je in een motorzaak werkt op de inkoop en verkoop afdeling van kleding en accesoires. we hebben 15 verschillende typen helmen liggen in alle maten maar geen enkele zat optimaal ( Lazer, Airoh, Caberg, Shark, Premier)
had meestal het probleem dat hij of teveel drukte of teveel suiste tijdens het rijden of ik zat er met mijn kin voor tegenaan ( ergste probleem van de drie vind ik) soms zelfs alledrie de problemen :(

komt vandaag zo'n vertegenwoordiger van nolan helmen langs met de nieuwste intergraal van nolan ( model N82plus)
niet echt mooie kleur die ze bij had
N82_22.gif
( wil gewoon simpele uni kleur omdat ik nog een andere motor zoek in rood blauw of zilver/paars ) maar een maatje M ( normaal hebbik L )
dus ik zet het op om te passen en warempel geen enkel last van bovengenoemde punten of wat dan ook hij zat meteen ideaal.
leuke details zijn het vizier moet je als je hem naar beneden hebt gedaan vooraan indrukken en dat zit ie echt vast. standaard pinlock vizier. Geen enkele uitsteeksels alles is geintergreerd in de schaal zonder daarop in de veiligheid in te moeten boeten.
dus heb hem meteen besteld in de kleur metallic titanium grijs
N82_2.gif

dus ik ben weer helemaal heppy maandag heb ik hem als het goed is
en dat voor de prijs van € 249,- adv

!!! TIP !!!!
dus voor mensen met een langer type hoofd
!!! TIP !!!!

hier nog een verkooppraatje van de helum voor wie her intereseert :
Model N82
Countless trials and tests in wind tunnels have led to the creation of the full-face N82 helmet - a brand new design for 2002.
The result of extensive research with computational fluid dynamics, this helmet has been designed to ensure maximum performance. The ventilation system and the side stabilisers are perfectly recessed into the shell, as is the constant-thickness visor. These features mean that the aerodynamic load has been kept to a minimum, with excellent results in terms of comfort.
The visor is characterised by its extraction/rotation mechanism, which makes the following functions possible:
· visor lock (when closed);
· driving out and feeding of the visor to slightly open position to enhance ventilation and defogging;
· visor rotation mechanism;
· quick extraction for visor replacement and maintenance by pushing a button.
In addition, simple pressure on the surface of the helmet facilitates the opening and closing of the ventilation system.
Technical characteristics shared by the versions proposed:
- the visor is ready - as a standard feature - for the assembly of the Nolan Fog Resistant System, which is provided;
- JSW climate control system;
- removable/washable "Top Comfort" padding;
- Microlock retention system with micrometric regulation (patented) and strap of Sanitized®-treated, hypoallergenic material;
- removable wind protector and breath deflector.
The helmet is available in the versions RAPID PLUS, RAPID, CLASSIC PLUS, CLASSIC.
COLOURS AVAILABLE
N82 RAPID PLUS: captivating graphics, in 7 colour combinations;
N82 RAPID: captivating graphics, in 11 colour variations;
N82 CLASSIC PLUS: Platinum Silver, Titanium Grey, Pale Gold, Cobalt Blue, Corsa Yellow, Corsa Red, Glossy Black, Flat Black;
N82 CLASSIC: Platinum Silver, Titanium Grey, Wineberry, Cobalt Blue, Emerald Green, Flat Black, Flat Silver, Flat Grey, Metal Black.
 
Terug
Bovenaan Onderaan