Eindelijk het filmpje van Maximum...(probeersel)

In het begin zie je met witte letters \'Maximum\' staan. Maar hebben jullie het filmpje van mr Popular ook al gezien ???

Mr Popular
 
Hehe, koel filmpje JK :)

Ennuh, ik weet eindelijk hoe je met subtitles moet werken met zo\'n DC10 :) :)
 
Hehe, koel filmpje JK :)

Ennuh, ik weet eindelijk hoe je met subtitles moet werken met zo\'n DC10 :) :)

Met een Snazzi kan het erna met andere software geloof ik. Alleen dat gebruik ik nooit, ik maak altijd \'raw captures\', en dan gebruik ik VCDCutter om exact het begin en het eind aan te geven van de juiste mpegstream :)

Zal eens kijken of ik lekker kan kloten met titles enzo. Dat stukje met \'Mr Popular\' is echt supermooi :) Dat issie dus ECHT niet he... damn die zal vast wel op z\'n kloten hebben gehad :)
 
Je kunt nog steeds geen proefrit maken op me Xer Max, deze is nog steeds :( :( :( :( :( in reperatie bij Safe Veenedaal...
 
In het begin zie je met witte letters \'Maximum\' staan. Maar hebben jullie het filmpje van mr Popular ook al gezien ???

Mr Popular

Is ook niet echt verdomde slim om daar je motor neer te zetten. Wel een goede grap om te doen bij iemand die je niet mag. Gewoon even zijn motor op zijn kant leggen.
 
Heb hem nu pas gezien, erg erg gaaf! Tussen die auto\'s, wat zullen die stom kijken, haha!!!

Maar op wat voor motor is dat? R1? Enne wat ga je rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan