Eindelijk het filmpje van Maximum...(probeersel)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Klik http://www.duderuud.net/files/maximum.avi (hier) om Maximum in actie te zien.

Probeersel, Divx, klotegeluid.

Have fun.
 
Erg koel, heb Max dus ook in het echt al aan het werk gezien.

Bij mij klapt Mediaplayer er bij 49 secodes uit trouwens met een Bad File Format error. :?
 
Prachtig max.. dat je\'t snel weer moge doen.
Al nieuws van de verzekering?

Hier geen problemen met\'t filmpje trouwens rev.
 
Ik geloof niet dat die paarden (op de achtergrond) het cool vonden ;)

Voor de rest ziet het er natuurlijk leuk uit!
 
Fuck man.. daar hebben wij getweeën zowat 1/3 van gedaan |(
Ach ja, dat we beide zwaar gestoord zijn wist ik al... :z

15.000 is alleen voor Algemene Praat he, de rest komt er ook nog bij. Dus zo erg als jij het stelt is het nou ook weer niet. :)
 
Erg koel, heb Max dus ook in het echt al aan het werk gezien.

Bij mij klapt Mediaplayer er bij 49 secodes uit trouwens met een Bad File Format error. :?

Mediaplayer updaten, hier werkt ie de volledige 61 seconden...... vet filmpje :) Nu nog doorschakelen tijdens de wheelie ;) Ik moet ook nog even oefenen om zoveel meters af te leggen op 1 wiel.. maar dat gaat dus echt wel lukken, alleen met minder hoge snelheid.

Jammer dat die brommer van rond de 40 seconden ook niet even een wheelie en een stoppie maakte ;)
 
wil je een wedstrijdje max??
ik op een scooter en jij op je motor
wel afstand natuurlijk, snelsheid is oneerlijk :p

op mijn motor lukt het nog niet zo goed maar dat komt wel met de tijd, ik kan wel enkele tips gebruiken
 
Er komt trouwens nog wat meer aan...alleen krijg ik het mp3-geluid niet aan de gang voor die DC10-kaart :(

Maar ik heb nog wat hele vage snelweg-wheelies van \'m (\'s avonds laat gefilmd, dus ERG donker)

In bovenstaand filmpje zie je al dat het donker begint te worden...
 
Danku allemaal :) :]
Ik heb nog nix gehoord van de verzekering :( En JK, doorschakelen tijdens wheely is geen punt, staat ook op film bij die nachtelijke wheelys...alleen dit was hier te kort...zat al aan het einde :P
En duderuud heeft gefilmd...thnx ruud :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan