eindelijk hij is klaar

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
na lang zwoegen en zweten zit men kawa eindelijk weer in elkaar na dit g**v**d***** , stomme gladheid

kawa.jpg
 
Ziet er strak uit man, erg mooi...

De mijne is ook weer compleet gefixt, niets meer van te zien. Vandaag voor het eerst lekker gereden erop, wel weer ff wennen :P

Veel plezier ermee, en houdt hem heel deze keer ;)
 
Ziet er goed uit, zeker weten is ie mooi op tijd af ook.

de laatste dagen begon het toch echt te knagen, mooi weer en ik zat maar men moto te vermaken, heb hem zelf vermaakt en gespoten, daardoor duurt het wel wat langer, maar is goedkoper :)
 
Op zaterdag 22 februari 2003 20:36 schreef Froggy het volgende:
Hij ziet er erg mooi groen uit :9~

is in het echt nog feller, ziet er hier een beetje flets uit

Zitten er veel stofpuntjes in :?

niet echt, der zitten er wel in, maar die kunnen er uitgepoliert worden als de vernis hard is

Nu nog je nickname op het kuipruitje.

word maandag gemaakt normaal
 
He, is dat niet een beetje te licht van kleur voor "Kawa groen"???

Verder, ben het met Joris eens, velgen niet groen maken!!!! Zo laten.. klein gepolijst randje kan wel evt maar hoeft niet.. 't is geen Harley... 8-) .
 
He, is dat niet een beetje te licht van kleur voor "Kawa groen"???

Verder, ben het met Joris eens, velgen niet groen maken!!!! Zo laten.. klein gepolijst randje kan wel evt maar hoeft niet.. 't is geen Harley... 8-) .

het is ook geen kawagroen, het is appelgroen, in het echt is het stukken feller, op de foto ziet het er een beetje flets uit
 
Wat viel er te passen aan dat monozitje? :?

Geef het niet graag toe...maar ziet er heel proper uit :P

zat helemaal scheef op de duozit, haperde aan de zijstukken, maar was gewoon een beetje werk om het mooi pas te krijgen

Danku, hier is het bewijs dat je niet naar een profesionel spuiter moet gaan om een mooi resultaat te krijgen, tenzij je zit te vitten op details (nobody is perfect eh)
 
Klasse Gifkikker :} :} :} :} :}
En, ga je mee naar Weert om hem op de testbank te zetten :?
Voor mijn kuipschade heb ik een andere oplossing, maar die post ik hier wel met een weekje. 8-)
 
Ziet er weer Pikobello uit!!
Vin'm alleen niet zo glimmen....Te weinig blanke lak :?

blinkt meer of je zou denken, maar de foto's zijn niet echt gelukt

peetje brik, hoe ver is dat en wanneer is dat? binnen 2 weken heb ik normaal men raceluchtfilter en word ij afgesteld, zou dan wel es op een testbank willen zien hoeveel pk ik heb
 
Terug
Bovenaan Onderaan