Eindelijk hoor ik er bij! Ik ben gevallen :)

@vliegende baksteen, houvast is idd belangrijk, daarom is een goede techniek essentieel.

Die techniek had ik ook toegepast. Had de lachers al op mijn hand door de motor neer te leggen voor een vol terras, dus dacht deze te laten verstommen door de zware motor zo weer even overeind te zetten.. not.. :+

Ben daarna toch even verderop gaan zitten.. O-)
 
Keep dreaming, als je denkt dat je erbij hoort wanneer je door eigen dommigheid op je muil gaat... :N
Wat is dat toch, dat mensen overal bij willen horen......geen eigen identiteit of zo?? :?

Moest erg lachen om het feit dat je dat allemaal hier ook nog vol trots gaat lopen vertellen! _O-

Ja, inderdaad.
Ik ken zelfs een hele meute die zich aanmeld op het internet om met elkaar over motoren te praten.................
 
Ik geef je helemaal gelijk! :Y

ik niet!
moet je er om huilen dan? dan wordt je bang, je kan er beter wel om lachen, anders durf je straks niet meer t erijden.

hij is er goed vanaf gekomen, en zijn motor ook, dus waarom niet trots zijn :+

vond het een leuk verhaaltje :Y
 
Op een bepaalde manier heb ik van mijn valpartijen meer geleerd als dat je met jaren rijden kan leren. Ik vind zelf dat je niet 100% kan zeggen waar de grens is, als je m nog nooit over bent geweest.
nou was t wel een dure leerschool en echt blij was ik dan natuurlijk ook niet.
Maar ben nu blij dat het toen gebeurt is en ik er nooit iets aan over heb gehouden.
Het was dus idd onkunde, maar aan de andere kant denk ik wel dat ik daardoor nu beter rijd als dat ik gedaan had als ik nooit was gevallen.

Voer voor de moraalridders:

tegenwoordig rij ik zowat altijd in vol leer maar de 3 keer dat ik viel had ik nog geen pak, en dat was dus in mn spijkerbroek.

overigens:
-zand in een bocht op een 80 km weg
-met -19 na een bocht iets teveel gas geven
- met ldvd en dus je hoofd er niet bij rijden en tegen een auto klappen.
 
Laatst bewerkt:
En jij tuimelde er nu vanaf maar wat denk je al je zonder pak onder uit gaat met je been nog onder je motor. of onder de uitlaat.

Dan scheelt het echt wel of je een leren pak aan had of niet.

Dus volledig niet mee eens dat je zonder broek ook gemakkelijk kan rijden.

mzzl pscyho
 
En jij tuimelde er nu vanaf maar wat denk je al je zonder pak onder uit gaat met je been nog onder je motor. of onder de uitlaat.

Dan scheelt het echt wel of je een leren pak aan had of niet.

Dus volledig niet mee eens dat je zonder broek ook gemakkelijk kan rijden.

mzzl pscyho

Een leren pak gaat je niet langer dan 3 seconden beschermen van een hete uitlaat. ;) Laat per ongeluk met mn been tegen mn uitlaatbocht aangestaan, voelde na een paar seconden opeens een hevige steek en toen ik keek kwam er rook van mn uitlaat en voelde het alsof mn been in de fik stond. :P

Edit: Aangezien er dus iets smeulde op mn uitlaat toch maar even gekeken naar mn laars, en ja hoor er zitten nu smeltplekken op de bovenkant van mn laars. :/ (Skaileer laars)
 
Laatst bewerkt:
@vliegende baksteen, houvast is idd belangrijk, daarom is een goede techniek essentieel.

Hoef je gelijk geen hack squats meer in de gym te doen :+

Ik til m'n motor overigens op als een deadlift, werkt ook prima, plus je hebt 'm gelijk voor je. :')
 
Laatst bewerkt:
Ben met 30 km/u gevallen |( . Met mijn arm onder een vrachtwagen gekomen en door het motorpak, elleboog beschermers :) , heb ik nu mijn onderarm nog!Twee weken ziekenhuis, 15 uur operaties en verwachte revalidatietijd: 1 jaar! '(. Dus rijden zonder motorkleding, ieder moet het voor zich zelf weten, maar je bent een rund als je met asfalt (en medeweggebruikers) stunt.....
 
Ben met 30 km/u gevallen |( . Met mijn arm onder een vrachtwagen gekomen en door het motorpak, elleboog beschermers :) , heb ik nu mijn onderarm nog!Twee weken ziekenhuis, 15 uur operaties en verwachte revalidatietijd: 1 jaar! '(. Dus rijden zonder motorkleding, ieder moet het voor zich zelf weten, maar je bent een rund als je met asfalt (en medeweggebruikers) stunt.....

Ja ik heb wel eens gezien wat er met een armpje gebeurt zonder pak en daar valt dan niks meer aan te opereren.
Die word gewoon uitgesmeerd over t wegdek.....
Dus je hebt alle geluk dat je m nog hebt / kan gebruiken! En wens je alle beterschap toe.
 
eergister op werk:

was traliewerk aan het verplaatsen, bleef er een spijl in me schoen haken. ging dus vol op me bek :+ . had een spijkerbroek aan maar toch een schaafwond en een blauwe plek op me knie.

en dat was met een snelheid van 1 km per uur...

dusss of je bent superman of je theorie van 50 km per uur is een broodje aap
 
Vind het verhaal van de topicstarter een beetje vaag. Tuurlijk is op die manier vallen een meevaller. Ik rijd inmiddels 12 jaar aktief motor (ik ben 31) in alle denkbare landen in de buurt en ben nog nooit gevallen. Daarvoor wel kapriolen uitgehaald op de brommer natuurlijk..

Maar goed.. Geen echt motorrijder en leg me er graag bij neer.. :+ :+
 
weet niet waar je op doelt, maar ik doelde op ik hoop niet dat je je motor ooit neerlegd

niet dat ik hoop dat je binnenkort een schuiver maakt ofzo :?
 
Ja dat snapte ik heel goed en vond het echt geestig. Had het opgeschreven zonder in de gaten te hebben dat het dubbelzinnig was. Grappig toch?

Groeten, Jan-Willem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan