Eindelijk hoor ik erbij!

opoe felicitaart je ook,doe je wel voorzichtig jongen? :+
de kant die glimt moet je boven houden *O*
 
Gefeliciteerd met je motor *O* *O*


In het voorjaar, zondag 3 april 2011, is er weer een echte goede, grote gezellige voorjaarsrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van ongeveer 150 kilometer over onder andere De Veluwe :] . McDonalds Deventer is het start- en eindpunt en onderweg eten/drinken we nog wat bij Eet Tapperij Bijsterbosch :) . We rijden met Follow Up systeem, waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo kan rijden :) . De rit is dan ook prima geschikt voor her-opstappers, beginnend bestuurders, kersverse rijbewijzen, nieuwe forumgebruik(ers/sters) of andere gezellige motorrijders die ervan houden om te genieten van de gezelligheid en omgeving *O* .


Voor meer gezelligheid, informatie en om je aan te melden, zie het topic: Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!


Hopelijk tot zien bij de rit :W
 
ook leuk en heel gezellig is de jaarlijkse mios rit vanuit anna-paulowna,kop van n-h.
op zondag 10 april kan men vanaf t clubhuis starten om n mooie rit door n-h te maken

de site:www.mcmios.nl
 
Gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook mijn eerste motor gekocht; ook een VFR750, uit 1993 dan en ook rood. Ik haal 'em later op, maar heb er zo'n zin in!
 
Gefeliciteerd Susanna! Wanneer mag je de jouwe ophalen? Ik had hem vorige week woensdag gekocht en kon hem vrijdag dus al ophalen. Dan gaat de tijd wel langzaam want het liefste rijd je er natuurlijk gelijk op weg! Veel plezier met je tweewieler en natuurlijk ook met de voorpret!!
 
@Bassie, ik heb de mijne aanbetaald en kan 'em dus afhalen zodra ik het restant betaald heb. Hopelijk heel snel. Ik heb er veel zin in, maar aan de andere kant; t'is nog zo kouuuud. Ik zal nog veel moeten oefenen en veel leren dus dan is het lekker als je niet wordt afgeleid door koude vingers en tenen.
 
Je kan beter zsm een keertje schuiven, liefst natuurlijk zo onschuldig mogelijk, dan heb je dat iig al gehad! Vorige week was het mijn beurt, gelukkig geen krassen, alleen een deukje in de tank, en een verdraaide pols. Meer gefeliciteerd met je VFR! Niet zo heel lang geleden kocht ik mijn eerste motor, (yamaha TRX) dus ik weet nog goed hoe dat voelt :D

Enkel een deukje en een verdraaide pols _O-

@ts : veel plezier ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan