eindelijk iemand een beetje geinfecteerd

skoepje

Die hard MF'er
13 dec 2003
570
0
Kennen jullie dat gevoel dat je een beetje alleen op de wereld bent? niemand in je omgeving die motor rijdt of er een beetje in geinteresseerd is? Of als ze al motor rijden dat het lekker weer rijders zijn met weinig vrije tijd, zodat als het een keer lekker weer is de motor thuis moet blijven....

Nou is het bij mij gelukkig niet zo erg: ik heb een vriend waar ik al een paar jaartjes mee samenwoon die misschien ooit zelf nog gaat rijden... maja die is te groot om achterop te zitten bij mij die krijg ik dus niet mee, of ik moet een andere motor kopen en dat zit er dan bij mij weer niet in.

Maar hij heeft ook een zus die een stukje kleiner is. Toen ze hoorde dat ik ging lessen vond ze dat helemaal geweldig en het liefst had ze meteen meegedaan met lessen. (schoonmoeder zag de bui al hangen dat ik alletwee haar kinderen zou infecteren met het motorvirus.)

En nou is ze vandaag dan eindelijk mee achterop geweest. Haar auto moest weggebracht worden, maar die van mij stond ook al bij de garage, dus ik kon haar niet helpen met de auto terug te komen. Dus maar een helm en jas geleent van een nicht van mij en toen zijn we een stukje gaan rijden. Toen we halverwege huis waren riep ze dat ze wou kijken voor een broek. Oke dan, wij meteen naar een motorzaak geraced (aheum op een virago xv535 uit '88 met twee personen kun je niet racen!!!) en daar heeft ze allerlei broeken en jassen aangepast. En dus uiteindelijk ook een broek gekocht! (en een jas op het oog en het geld al eigenlijk uitgegeven)

Yeah, mijn eerste slachtoffer is gemaakt!! Jammer dat het nu echt koud begint te worden! hele zomer lopen zeuren of er nou eens iemand bij me achterop durfde.....

ach ja deze winter dan nog maar alleen, maar in het voorjaar heb ik er een maatje bij!!

(owja ik heb haar al wel opgevoed, je komt niet achterop als je niet zwaait naar de andere motorrijders.... nou zijn we er vandaag 1 tegen gekomen, en die zag ze niet... baalde ze wel van :} en zo hoort het ook!!)
 
Laatst bewerkt:
ik ken het gevoel.. Ik heb dan gelukkig mijn vader nog die ook motor rijdt. Alleen beetje jammer dat het een weekend-cowboy is...

Ik probeer em te pushen dat we volgende week op de moto naar de Rai gaan :)
 
cool!

steek dr meer aan!

(is het niets voor jou die zus ;) )


Ow misschien iets te vaag, maar was een meidentripje vandaag ;)

een vriend is mijn vriend zal het in de eerste tekst wat duidelijker zetten O-)

en ik doe mijn best om er meer aan te steken!!!
 
zit er denk ik niet in (als het goed is krijgt ze zeer binnenkort de sleutel van een eigen stekje, dus dat gaat veeeeel geld kosten)

maar ik doe mijn best :) dat ze een broek heeft is al heel wat, de rest kon ze lenen dus ze is er wel al goed mee bezig (vind ik dan, ik zit altijd vol in pak op de motor)
 
Ik ken het gevoel.. Niemand in m'n vriendenkring rijdt motor (nóg niet...), enige is m'n pa. Maar die rijdt een beetje tráág.. en krijg ik na afloop te horen dat ik niet zo snel moet rijden. Erg grappig, mijn motor gaat niet harder dan 150, en dat vind ik zelf irritant rijden omdat ik er dan af waai. Denk dat 'ie de bochies bedoelt...
hypocrite.gif


Maar ik heb wel m'n zus aangestoken met het virus, ze gaat binnenkort lessen. Alhoewel, ik denk dat ze het meer voor de praktische redenen doet i.v.m. file's, stalling etc..
Boeit niet, zolang ze maar rijdt :] :)

En ik ben druk bezig mijn neefje te infecteren met het virus, maar dat wordt een lange-termijn project. Hij's nog maar 1 jaar oud.
 
heb wel iets dergelijks gehad met de mini.toen ik mijn mini kocht was ik denige die ik kende in lelystad met een mini. nu heb ik een hele groep vrienden die ik ook heb aangestoken. we zijn zelfs een clubje begonnen.
Op motor gebied ben ik juist aangestoken door m'n broer. toen die zo'n 5 jaar geleden met motorlessen wilde beginnen, vond ik dat ook een strak plan. maar tog maar eerst mijn B gehaald. (ook omdat mini tog mijn eerste passie is). uiteindelijk heb ik dan tog M'n A-tje eerder gehaald dan m'n broer, maar die heeft hem sinds kort ook. En waarschijnlijk heeft hij weer eerder een rijdende motor. Hij is druk opzoek naar eentje, terwijl die van mij staat te wachten tot ik centjes genoeg heb om de benodigde onderdelen te kunnen kopen om hem rijdend te maken. '( '( |(
 
Mijn huisgenoot en ik rijden nu sinds een tijdje. Vroeger altijd achterop gezeten bij de klassieke motoren.
Vrienden groep een beetje zitten porren, en tadaa de hele groep is aan het lessen... Need I say more?
 
Kennen jullie dat gevoel dat je een beetje alleen op de wereld bent? niemand in je omgeving die motor rijdt of er een beetje in geinteresseerd is? Of als ze al motor rijden dat het lekker weer rijders zijn met weinig vrije tijd, zodat als het een keer lekker weer is de motor thuis moet blijven....

Ik zet ff m'n vrienden op een rijtje

1. Gery ( als hij ooit gaat motorrijden wordt hij mooi weer rijder/poser): Jaja ik zou errrrrrrug graag gaan motorrijden. Oh ja en ik zou een Ducati kopen. Zalig geluid. Maar nu gaat het nog niet...nu heb ik er het geld niet voor. Later...

2. Peter (later...): Jaja das leuk motorrijden maar jij ziet een motor als een vervangmiddel voor een auto. Ikke niet hoor. Leuk voor erbij als je later veel centjes hebt verdient

3. Andy ( autotuner, hardrijder, uit-de-bocht-vlieger): Jajaja. Deze winter se...ga ik mijn rijbewijs halen voor de moto. Kga nen R6 kopen en daar mee rondrijden. Jaja altijd ook in de winter want mijn auto wordt alleen een tune auto etc etc.

4. Koen ( notoir 70waarje90magrijder): Een motor is niet nuttig. Daar geef ik mijn geld niet aan. En het is ook gevaarlijk.


Ik ben nieuwsgierig met wie van m'n drie vrienden ik eerst aan het toeren zal zijn. Maar het zal vrijwel zeker nog een tijdje duren.

Vrienden groep een beetje zitten porren

Right. En als er zich dan eentje tegen een gevel parkeerd met 160 km/h ben ik de mongool met wie het allemaal begonnen is. No thx...dat ze hun plan trekken.
 
Laatst bewerkt:
ik heb et van mn vriendin :) ... dr pa rijd al wel, zei wil ook dolgraag maar is nog te jong en ook mn pa heeft gelest maar niet afgemaakt (stom) .. dus het zit er al een beetje in ... nu wil ik niets lievers! auto's vink niets aan ;)
 
Mijn broer heeft al een motor, mijn zus gaat volgend jaar bezig met rijbewijs, zusjes (2) gaan er later ook voor (vinden het helemaal te gek om achterop te zitten). M'n opa en m'n oom rijden ook..... ;)
Ik heb dus niet het gevoel dat ik alleen ben op de wereld.
 
Ik zal waarschijnljk nog wel mensen gaan infecteren, hoop ik O-)

Ik heb h et virus in ieder geval van de familie overgekregen. Mijn grootouders hebben motorgereden (oma weliswaar zonder rijbewijs, want het mocht niet van haar ouders, evenals paardrijden, dat heeft oma ook stiekum geleerd). Mijn ouders rijden motor, oom en tante rijden motor, vriendenclub van mijn ouders rijden motor. Mijn vriend is al aangestoken, 2 andere vrienden hebben ook het virus, maar daar rij ik eigenljik nooit mee.
 
mijn lijstje met slachtoffers }) :

zelf aangestoken door kleine broertje, maar daarna, mijn vriendin, twee huisgenoten, de broer van mijn vriendin, en zijn vriendin, owh en de vader van mijn vriendin heeft inmiddels ook al wat lessen gehad :P
Hmmms moet de kennissenkring maar eens gaan uitbreiden :P

wacht ff: mijn paps rijdt nog niet })
 
Right. En als er zich dan eentje tegen een gevel parkeerd met 160 km/h ben ik de mongool met wie het allemaal begonnen is. No thx...dat ze hun plan trekken.

Ja hallo, er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid, die boyz hebben ook allemaal VB en VD moeten halen dus de verantwoordelijkheid is aan hun zijde. Als ik met een auto tegen een booom vlieg zeg ik toch ook niet tegen mijn pa dat het zijn schuld is omdat hij zo graag wilde dat ik mijn blikrijbewijs ging halen.
 
wij hadden thuis helemaal niks met motoren , en ondertussen rijden zowel mijn 2 jaar jongere broer en ik al weer dik 3 jaar motor

zelfs mijn vader heeft nog overwogen om te gaan rijden maar vind zich achteraf toch te oud nu te gaan beginnen
 
wij hadden thuis helemaal niks met motoren , en ondertussen rijden zowel mijn 2 jaar jongere broer en ik al weer dik 3 jaar motor

zelfs mijn vader heeft nog overwogen om te gaan rijden maar vind zich achteraf toch te oud nu te gaan beginnen
mwa ik weet niet hoe oud jouw vader is maar die van mij is op z'n 51e begonnen met lessen (goh, midlife crisis, ouwe?)
 
Heb op zich wel een aantal vrienden e.d. die een rijbewijs hebben maar geen motor.
En als ze dr dan eentje huren, dan is het altijd als die van mij kaduc (nee, is géén schrijffout) is..... |(

[me]Wott wil toch nog steeds niks anders dan een duc. hij leert het ook nooit.
[/me]


Maarrr, ik moet zeggen, degene die wel eens een rondje op die van mij rijden (motor bedoel ik dan dus) komen dr wel met een ontiegelijke grijns af. (en dat is niet omdat ze dr dan weer af mogen nee)
 
Ken ook het gevoel. Vroegarh toen ik met motorrijden begon reden een hoop van mijn vrienden. Later werden het er steeds minder. ze kregen kinderen geen tijd geld en sommige ook geen zin meer om motor te rijden. Ben toen ook een tijdje gestopt maar ik ben het virus in tegenstelling tot mijn vrienden nooit echt kwijt geraakt. Dus 3 jaar geleden weer begonnen met motorrijden en wil het eigenlijk niet meer missen. Maar wel vaak alleen op pad tot dat ik begin dit jaar mijn huidige vriendin leerde kennen. Die had nog nooit achterop een motor gezeten, vondt het in het begin best eng maar is nu helemaal overstag. Gaat zodra we verhuist zijn ook beginnen met lessen en kijken of we een leuk motortje voor haar kunnen vinden.
Dus toch ook iemand geinfecteerd. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan