Eindelijk.... Ik heb er één

Wouter1234

MF veteraan
6 jun 2004
1.290
3
Hoorn
Zo.... Het heeft even geduurd maar eindelijk ben ik nu ook de gelukkige bezitter van een motor. Een suzuki gsx600f wel te verstaan.

Het bouwjaar is '97 en ik heb 'm gisteren uit Alkmaar opgehaald. Wel even wennen weer na een tijd niet te hebben gereden. Daar moet verandering in komen dus de komende tijd lekker oefenen.

Voelt wel even apart hoor. Zeker als je jezelf bedenkt dat ik het de laatste anderhalf jaar heb moeten doen in een auto'tje (diesel) met nog geen 60 pk en ongeveer 1100 kilo. En dan de overstap naar circa 200 kilo met circa 85 pk.

I like it.

pic's:

gsx_1.jpg

gsx_2.jpg

gsx_3.jpg
 
En dan de overstap naar circa 200 kilo met circa 85 pk.

207kg geloof ik en hij heeft op het achterwiel zo'n 72pk's.
Ik heb de mijne op de bank gehad vroegah :o Dat kwam tenminste uit een ongemodificeerd blok en originele uitlaten.

Leuk ding, wel erg lomp en zwaar, maar genoeg vermogen om je mee kapot te rijden als je het verkeerd gebruikt. Ik hoef in elk geval qua 4 cilinder nooit méér dan 600cc. Maar ik rij dan ook geen 4 cilinder meer, doe mij maar 1 of 2 pitters *O* Die remmen wat harder af als je het gas los laat, te veel gevaarlijke momenten meegemaakt op de gsx600f (al waren ze allemaal mn eigen schuld :o ).
Stap alleen niet op een R6, want dan lijkt dit een brommer.
 
207kg geloof ik en hij heeft op het achterwiel zo'n 72pk's.
Ik heb de mijne op de bank gehad vroegah :o Dat kwam tenminste uit een ongemodificeerd blok en originele uitlaten.

Leuk ding, wel erg lomp en zwaar, maar genoeg vermogen om je mee kapot te rijden als je het verkeerd gebruikt. Ik hoef in elk geval qua 4 cilinder nooit méér dan 600cc. Maar ik rij dan ook geen 4 cilinder meer, doe mij maar 1 of 2 pitters *O* Die remmen wat harder af als je het gas los laat, te veel gevaarlijke momenten meegemaakt op de gsx600f (al waren ze allemaal mn eigen schuld :o ).
Stap alleen niet op een R6, want dan lijkt dit een brommer.

Hehe, 72 pk is ook wel genoeg hoor :) Eerst maar eens leren rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan