Eindelijk is de sv650s af!

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.856
70
Achterhoek
Eindelijk is die dan af, het uitlaat systeem zit er eindeljk onder! (Eigenlijk is je motor nooit af, maar dat terzijde.)

Na echt veel gezeik met de dealer die keer op keer zijn afspraken niet na kwam hebben ze na 2 maanden het zooitje voor elkaar, en ik moet dan ook eerlijk zeggen, het resultaat is er dan ook naar!

Tot nu toe heb ik nog steeds de primeur met de uitlaten aangezien ik de enige ben (ja, van de HELE wereld :) ) die met deze uitlaten rijdt aangezien BSM deze dus gister af heeft gemaakt voor het 2004 model. Eentje voor mij en eentje als mal voor hun :)

Het geluid is echt onbenullig mooi, voor een 650 in ieder geval erg hard. Geluid moet ik nog even schuldig blijven aangezien ik me videocamera uit heb geleend aan me zus, maar die komen na dit weekend in ieder geval wel!

Nu dan maar wat plaatjes:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

De pijpen zitten er in ieder geval niet scheef onder, dat is de kenteken plaat die niet helemaal flex zit maar dat komt later wel goed, het is bijna niet te zien namelijk..

<edit>
Moet er nog even bij vertellen dat ik zo snel mogelijk stalen remkabels erop laat zetten.. Ik had een nieuwe gsx-r600 meegekregen toen ze met deze bezig waren en die remde echt geweldig, toen ik hier weer op ging rijden dacht ik bijna dat ze de remkabel eraf hadden getrokken.. zo beroerd remt die dus wel maar ik ben er alweer aan gewend, maar mag echt stukken beter in ieder geval..
</edit>

:9~ :9~

Zal ik de Honda dan toch inruilen voor een Soes ;)
Mooi ding :}

BTW RVS-remleidingen zouden gewoon standaard op elke fiets moeten zitten, remt echt 10X beter :}

Hoe kan het dat die fiets erg veel geluid maakt??
De BSM Futura uitlaat is een e-gekeurde pijp, zou dus niet teveel herrie moeten maken.

Fiets ziet er wel erg lekker uit met die dempers........yummie

jullie extra grote nummerplaat verknoeint alles wel een beetje vind ik.In belgië zijn die toch een stukje kleiner...

kan niet wachten tot ik het geluid hoor!!!

Nu je dat zo zegt, valt me op dat het kenteken toch wel diep wegvalt tussen de 2 uitlaatpijpen, dat mag toch helemaal niet? :?

Nu je dat zo zegt, valt me op dat het kenteken toch wel diep wegvalt tussen de 2 uitlaatpijpen, dat mag toch helemaal niet? :?

tis ook helemaal niet zo mooi om em zo diep te steken vnd ik. Ik zou een houder plooien zodat ieer n stuk verder uitkomt en niet tegen het binnenspatbord hangt... zal stukken mooier zijn

Prachtige fiets hoor...heb dezelfde (maar ouder) gisteren bij Snowfreak voor de deur kunnen bewonderen, die mocht 'm ff lenen.
Als ie ook net zo lekker rijdt als ie er uit ziet :9

Bedankt voor de reacties mensen! Ben er ook heel erg blij mee.

Over die nummerplaat, het zal wel, ik zie wel wanneer ik wordt aangehouden voor dit "vergrijp".. Misschien kan baksteen er iets over vertellen?

NapO: jaloers ofzo? :) :+

Terug
Bovenaan Onderaan