Eindelijk is het zover! :D :D

Poeh poeh wat een pijpje

  • Jah inderdaad!

    Stemmen: 10 58,8%
  • Mmwah....tjah....

    Stemmen: 3 17,6%
  • BLEHHH kots !!!

    Stemmen: 4 23,5%

  • Totaal aantal stemmers
    17

IzZa

Die hard MF'er
8 mrt 2004
928
0
Alkmaar
He he eindelijk!

Dat is wat ik dacht toen ik vandaag gebeld werd door mams. Mijn nieuwe uitlaatje die ik ruim 2 weken geleden had besteld is binnen!! *D *D :9~

Ik ga hem morgen na me werk meteen monteren (tenminste een poging tot)... en ik vroeg me af of het nou nog nodig was om het eventueel te laten afstellen door de motorboer???

Ik heb een CBR600 uit '99 (PC35) en mijn nieuwe uitlaatje is er een van Leovince. Het is wel de cheapste maar ik ben er reuze tevreden mee en hoop dat ie naar verwachting gaat brullen :P

Vast bedankt voor de reacties...


Owja een pic mag natuurlijk niet ontbreken bij zo'n topic :]

Bijlage: leo.JPG
 
full
 
He he eindelijk!

Dat is wat ik dacht toen ik vandaag gebeld werd door mams. Mijn nieuwe uitlaatje die ik ruim 2 weken geleden had besteld is binnen!! *D *D :9~

Ik ga hem morgen na me werk meteen monteren (tenminste een poging tot)... en ik vroeg me af of het nou nog nodig was om het eventueel te laten afstellen door de motorboer???

Ik heb een CBR600 uit '99 (PC35) en mijn nieuwe uitlaatje is er een van Leovince. Het is wel de cheapste maar ik ben er reuze tevreden mee en hoop dat ie naar verwachting gaat brullen :P

Vast bedankt voor de reacties...


Owja een pic mag natuurlijk niet ontbreken bij zo'n topic :]

cheap of niet maakt toch niet uit....vind het een supermooie uitlaat en brullen doet ie vast wel :} :} :}

Gefeliciteerd met je aankoop :)
 
Bedankt voor de reacties tot zover...


Maarrrr.....wat ik me dus afvroeg is of het nodig is om het nog af te laten stellen???
 
Terug
Bovenaan Onderaan