Eindelijk knee-down!!

leonvw

MF veteraan
19 apr 2007
13.535
0
Vlaardingen
Jawelll, mijn eerste knee-down (met links) is een feit!!!

Eindelijk de angst overwonnen!!! Wat een heerlijk gevoel zeg als je met je knie over de grond schuurt 8-)

De eerste aanraking met het asfalt was even schrikerig en trok ik me knie omhoog, maar daarna ging het als een speer })

dsc00941wx5.jpg


dsc00940ic6.jpg


Na die eerste keer bleef ik gaan, heb de smaak te pakken blijkbaar aangezien het nu steeds lukt :D


ps. Sorry als jullie het topic niet leuk vinden -O- Maar ik ben blij en wou het delen *O*
 
doet t niet te gek (oftewel, hou de glimmende kant boven) en nu rechts nog })

en wel voor zorgen dat uiteindelijk het afgeschuurde vlak meer naar de buitenkant komt te zitten dan nu ;)
 
Laatst bewerkt:
*O*
nu ik nog -O-

kan er iemand mij tips geven, ik heb een textielbroek zonder iets erop buite zachte kniebescherming. Maar dus zeker geen plaats voor sliders. Ik heb het ook al gezien met blikjes, iemand ervaring mee met iets dergelijks en hoe moet ik dat doen. Ik wil echt wel eens een knee-down doen
 
*O*
nu ik nog -O-

kan er iemand mij tips geven, ik heb een textielbroek zonder iets erop buite zachte kniebescherming. Maar dus zeker geen plaats voor sliders. Ik heb het ook al gezien met blikjes, iemand ervaring mee met iets dergelijks en hoe moet ik dat doen. Ik wil echt wel eens een knee-down doen


Gewoon om gooien en als je bot over asfalt voelt ben je te ver gegaan :X O-)
 
En uuhhm ff een vraagje, hoe komt die slijtage in godsnaam aan de binnekant van je linker slider??

Ik probeer mezelf ff voor te stellen hoe je dan op die motor zit :?
 
Laatst bewerkt:
*O*
nu ik nog -O-

kan er iemand mij tips geven, ik heb een textielbroek zonder iets erop buite zachte kniebescherming. Maar dus zeker geen plaats voor sliders. Ik heb het ook al gezien met blikjes, iemand ervaring mee met iets dergelijks en hoe moet ik dat doen. Ik wil echt wel eens een knee-down doen


Dat probleem had ik idd ook in den beginnen.
Even blikkje cola op drinken bij het benzine station, een rol duck tape mee en knallen maar :P

Hou er wel rekening mee dat ze blikje aardig "hapt" op het asfalt.
 
Dat probleem had ik idd ook in den beginnen.
Even blikkje cola op drinken bij het benzine station, een rol duck tape mee en knallen maar :P

Hou er wel rekening mee dat ze blikje aardig "hapt" op het asfalt.

euh hapt???
nogal rap op is, of nogal hard vonkt, of wat bedoel je er mee

@ M to the Z
is het niet normaal dat het aan de binnenkant is van de linkerkant, je steekt tenslotte toch je knie uit, waardoor de binnenkant het eerst gaat rake. Als je wilt dat je buitenkant van de slider raakt moet je volgens mij op zen rossi's gaan rijden ofzo (of je knie onder het motorblok steken :+ )
 
Laatst bewerkt:
@ M to the Z
is het niet normaal dat het aan de binnenkant is van de linkerkant, je steekt tenslotte toch je knie uit, waardoor de binnenkant het eerst gaat rake. Als je wilt dat je buitenkant van de slider raakt moet je volgens mij op zen rossi's gaan rijden ofzo (of je knie onder het motorblok steken :+ )


dan heb ik vast hele rare benen...
Of rossi benen _O- O-)
 
@ M to the Z
is het niet normaal dat het aan de binnenkant is van de linkerkant, je steekt tenslotte toch je knie uit, waardoor de binnenkant het eerst gaat rake. Als je wilt dat je buitenkant van de slider raakt moet je volgens mij op zen rossi's gaan rijden ofzo (of je knie onder het motorblok steken :+ )

En dat zegt een circuit maniac. :+
 
Geen schuurmachine gebruikt!!! :P

Heeft iemand foto's van hou hij normaal gesleten is??? Ik zit ook constant te jutteren aan me pak om de slider op de juiste plek te krijgen... Alleen grote kans dat ik hem dan dus op de verkeerde plek jutter :P

Met dat aaphangen valt het wel mee volgens mij. Ik hang met één bil naast me zadel, ga met me hoofd naast me kuip hangen richting me kuipruitje en dan kom ik flink plat.

Ik heb het ook op een grote rotonde gedaan, heb er 30 rondjes over gedaan geloof ik _O-

Maar toen het eenmaal zover was kon ik hem heel de rotonde volhouden.

Sliders zijn ook erg zacht van mij, dus hoop dat het niet zo snel slijt als ik nieuwe koop :P
En ik duwde me ook een beetje af met me knie om te kijken hoe dat aanvoelde en hoe hij daarop reageerde :)


*edit*

Heb deze ervoor gebruikt:


Zo erg aaphangen is het niet toch :P

Ik ga trouwens morgen of zaterdag even foto's maken daar... Dan heb ik bewijs })
 
Laatst bewerkt:
Die van mij is ook redelijk aan de binnenkant aan het afslijten.... :? :?



full


En ik hang er niet eens naast als een aap?

mijn schakelpookje slijt ook, dus echt veel platter gaat niet...






TS gefeliciteerd met je kneedown, denk er wel om dat zoiets niet echt voor op straat is, ken je grenzen.....
 
Yep nu ik het pak zo zie... jou zie ik zowat elke dag rijden tussen Den Hoorn en Maasland op de Gaagweg :Y
 
Yep nu ik het pak zo zie... jou zie ik zowat elke dag rijden tussen Den Hoorn en Maasland op de Gaagweg :Y

Yes gespot zonder dat ik een sticker heb 8-), welke motorrijder ben jij dan?? De wit/blauwe SRAD??? Die kom ik namelijk ook elke dag tegen ;)


@ Jason

Ja idd, ik heb het ook gedaan op een rotonde waar haast niemand tot niemand reed. En tussen 18:10 / 18.30 dus reed er sowieso haast niemand op straat :)

Het lijkt me ook niet echt haalbaar om het op een normale rotonde te doen :)

Maar rotondes zijn toch het mooist om te leren denk ik, dus het moest even ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan