Eindelijk knee-down!!


;)

full
 
heb ook een textielbroek (met gaatjes aan de knieen).
dus heb ik van m'n vriendin haar rollerscate bescherming overgenomen.

De kniebescherming flikker ik over mijn broek, werkt prima. Alleen het fel-groene kleurtje
staat me niet zo aan.
 
heb ook een textielbroek (met gaatjes aan de knieen).
dus heb ik van m'n vriendin haar rollerscate bescherming overgenomen.

De kniebescherming flikker ik over mijn broek, werkt prima. Alleen het fel-groene kleurtje
staat me niet zo aan.

Naar een motorzaak gaan en klitteband erop laten zetten. Heb de mijne sinds vorige week erop zitten (leren broek, eerst zonder patches) en kan nu tussendoor gewoon ff lekker de knie aan de grond leggen.. voorheen moest ik ze eerst aan mn knie ducttapen :+
 
Naar een motorzaak gaan en klitteband erop laten zetten. Heb de mijne sinds vorige week erop zitten (leren broek, eerst zonder patches) en kan nu tussendoor gewoon ff lekker de knie aan de grond leggen.. voorheen moest ik ze eerst aan mn knie ducttapen :+
Bij welke motorzaak heb je dit laten doen ?
Ik wil ook sliders op m'n broek laten zetten .
 
heb ook een textielbroek (met gaatjes aan de knieen).
dus heb ik van m'n vriendin haar rollerscate bescherming overgenomen.

De kniebescherming flikker ik over mijn broek, werkt prima. Alleen het fel-groene kleurtje
staat me niet zo aan.

_O-


Van die titanium sliders lijken me ook wel erg gaaf, gaan die nou ook langer mee als normale??
Mijn originele gaan erg hard als ik het zo bekijk...
En vooral omdat ik nog niet in de juiste houding zit... Nog een keer zo een sessie en ik zit met de onderkant van me slider al op me pak _O-
 
Yes gespot zonder dat ik een sticker heb 8-), welke motorrijder ben jij dan?? De wit/blauwe SRAD??? Die kom ik namelijk ook elke dag tegen ;)
Nee zit zowat elke dag in de auto, geloof het of niet maar dat is bijna altijd sneller voor woon-werk ;) en scheelt me 30.000 km per jaar aan woon-werk op de motor :P Aangezien er nog steeds een grote km stand angst in dit landje is en ik al 20-25.000 per jaar doe... reken uit je winst ;)

Metallic grijze Avensis, zal wel eens seinen ofzo :P En als ik op de motor ga, is het een zwart rode Fazer 1000.
 
Ksnap eigluk nie wat deran is.
Maar toen ik 11 was snapte ik ook iets niet.
Misschien dat ik zomaar ineens kneedown-sprekenderwijs ontwaak
en plots naar de winkel ren voor sliders zoals ooit voor een pakje condooms.... :9~
Maar eh , gefeliciteerd hoor ! *O*
 
_O-


Van die titanium sliders lijken me ook wel erg gaaf, gaan die nou ook langer mee als normale??
Mijn originele gaan erg hard als ik het zo bekijk...
En vooral omdat ik nog niet in de juiste houding zit... Nog een keer zo een sessie en ik zit met de onderkant van me slider al op me pak _O-

Sliders heten niet voor niets 'Sliders'.
Als ze bij jou zo ontzettend hard gaan, dan ben je constant bezig met sliden of je drukt op de slider. Met tiet erin gaat het wel leuk vonken, maar eigenlijk is een slider gemaakt om te sliden, niet om echt druk op te zetten. :)
 
_O-


Van die titanium sliders lijken me ook wel erg gaaf, gaan die nou ook langer mee als normale??
Mijn originele gaan erg hard als ik het zo bekijk...
En vooral omdat ik nog niet in de juiste houding zit... Nog een keer zo een sessie en ik zit met de onderkant van me slider al op me pak _O-

Ja dingen gaan extreem lang mee, zelfs met drukken. als je met normale sliders rijd moet je geen druk zetten of gewoon je knie weer van het asfalt ahlen ;)
 
haha, strax is uitprobere, kheb ook kniebescherming gevonde :P

ik heb mss één beetje fatsoenlijk rond punt in de buurt.
en 0 bochtjes waarop het enigssinds een beetje fastsoenlijk te leren valt
wel 2 bochte ofzo die wat mooier zijn(korte 90% draai)
maar t'is echt zielig op het gebied van bochte hier
 
heb sinds paar maanden een supermotard. Hiervoor reed ik zxr400 maar kreeg me knie nooit aan de grond durfde niet verder, gister wezen rijden op de supermotard en ging een rotonde op en degene met wie k reed zei dat het niet veel meer scheelde.
Ff naar nordwijk gereden wat gedronken en terug naar huis bij industrieterrein nieuw-vennep 2 e rondje over de rotonde en jawel SCHRAAP de eerste kneedown en welteverstaan met de supermotard.
Sliden lukt ook al beetje maar word nog aan gewerkt
 
Van die titanium sliders lijken me ook wel erg gaaf, gaan die nou ook langer mee als normale??
Mijn originele gaan erg hard als ik het zo bekijk...
En vooral omdat ik nog niet in de juiste houding zit... Nog een keer zo een sessie en ik zit met de onderkant van me slider al op me pak _O-


Titanium sliders gaan echt veel langer mee. Ik rij er al jaren mee. Probeer ook elke gelegenheid voor een kneedown aan te grijpen. Dus ik heb er nogal wat nodig.
Titanium sliders zijn helaas ook wel wat duurder. je kunt ook lederen sliders gebruiken alleen deze zijn veel stroever.
Gefeliciteerd met je kneedown
 
Als je slider te hard slijt, druk je er te veel op. Je moet 'm net het asfalt laten aftasten. Dat gaat beter op doorlopende bochten met een hogere snelheid dan een rotonde.
 
Die van mij is ook redelijk aan de binnenkant aan het afslijten.... :? :?



[afbeelding]

En ik hang er niet eens naast als een aap?

mijn schakelpookje slijt ook, dus echt veel platter gaat niet...






TS gefeliciteerd met je kneedown, denk er wel om dat zoiets niet echt voor op straat is, ken je grenzen.....

Maar nog steeds geen antwoord hoe het komt dat hij meer aan de binnenkant slijt, net nog eens gekeken, het is z''n beetje over de gehele slider , maar neigt toch naar de binnenkant.. :?
 
ff erop doorgaan, ik had het probleem van het sliden ook op mijn laars, sta nu echt bijna met mijn tenen op het stepje, maar toch raak ik de laars...... :? :?

Ik doe dus blijkbaar iets niet goed..... :? :? experts?? ik hoor het graag..... B|

full
 
hier de slider..., zoals je ziet slijt deze ook naar binnen..., andere kant is net zo..., ik pieker mij suf, maar moet ik nu meer mijn been naar buiten drukken dan, zodat de Z minder plat gaat, maar dat ik er juist meer naast moet hangen ?

Of zitten mijn sliders niet goed op mijn broek..... :? :? :?

full
 
ff erop doorgaan, ik had het probleem van het sliden ook op mijn laars, sta nu echt bijna met mijn tenen op het stepje, maar toch raak ik de laars...... :? :?

Ik doe dus blijkbaar iets niet goed..... :? :? experts?? ik hoor het graag..... B|

[afbeelding]
Voet meer naar binnen zetten, tegen schetsplaat.

hier de slider..., zoals je ziet slijt deze ook naar binnen..., andere kant is net zo..., ik pieker mij suf, maar moet ik nu meer mijn been naar buiten drukken dan, zodat de Z minder plat gaat, maar dat ik er juist meer naast moet hangen ?

Of zitten mijn sliders niet goed op mijn broek..... :? :? :?

[afbeelding]
Als ie aan de binnenkant meer slijt moet je je been minder ver naar buiten steken (of verder hangen en je been minder uitsteken) of de slider meer naar binnen zetten.
 
Laatst bewerkt:
je kan ook titanium bouten in je gewone slider schroeven...
of gewone parkers, vonken ook, wel minder ...
 
Ik had een keer RVS bouten in m'n voetsteppies gedraaid... Leek me wel mooi, geen roest meer op die slijtnokjes :) .

Binnen 3 bochten waren ze op, RVS is zo zacht, je hoort het niet en je voelt het niet :P
 
Voet meer naar binnen zetten, tegen schetsplaat.Als ie aan de binnenkant meer slijt moet je je been minder ver naar buiten steken (of verder hangen en je been minder uitsteken) of de slider meer naar binnen zetten.


Ik zal het eens proberen... :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan