Eindelijk lente-weer op komst

Naba

MF veteraan
7 feb 2004
2.343
1
Als ik het weerbericht een beetje volg dan gaat zondag 21 maart de dag worden waar heel veel MF'ers op zitten te wachten. Volgens weeronline.nl wordt het op die dag in bijna heel Nederland ongeveer 13 graden met een zonnetje erbij :)
Dus automobilisten en de keiharde winterbikkels mogen zich alvast beginnen te ergeren, de grote boze horde aan mooi-weer rijders komt er weer aan! *D

En oh ja:

[wijze raad modus]
Doen we allemaal rustig aan, het verkeer moet weer even wennen aan zoveel tweewielers op de weg? Ook moeten de ietwat roestige rijkunsten ook weer worden geoefend. En gebruikt iedereen de vrij regenachtige zaterdag om het vehikel even na te lopen op de bekende punten?
[/wijze raad modus]

Dus laten we in dit topic lekker aftellen naar de start van het motorseizoen voor velen (behalve voor mij dan, heb dit jaar tussen de sneeuwbuien door een paar leuke korte tochtjes gereden :P)

Dus waar gaan de ritten heen komende zondag?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wordt het vanaf woensdag al zulk weer *O*
 
Laatst bewerkt:
laat ik donderdag nou vrij zijn!!


Niet dat dit het eerste ritje van het jaar gaat worden, maar waarschijnlijk wel het eerste ritje met zomerhandschoenen :P
 
Zondag al het eerste langere ritje gemaakt. Weer 200km erbij op de teller. Daarvoor ook al kilometertje of 400 gereden :)
 
laat ik donderdag nou vrij zijn!!


Niet dat dit het eerste ritje van het jaar gaat worden, maar waarschijnlijk wel het eerste ritje met zomerhandschoenen :P

Ik ook *O* *O* ,net nieuwe banden,kijken of ik alweer ,voorzichtig ,het hele loopvlak kan gaan inrijden :Y
 
Voor diegene die doorgebikkelt heeft (ben er 1 van maar niet met sneeuw) lekkere tijden komen gelukkig weer !
Voor diegene die nu gaat opstappen: ff voorzichtig an en 't wordt vast weer top!
Nu maar hopen dat het echt klaar is met de vorst en de sneeuw..
(vond het eigenlijk ook wel lekker rustig zo, maar er is plek genoeg voor iedereen !)
 
Laatst bewerkt:
Heb de laatste maand toch nog elk weekend gereden, maar toch blij te horen dat dit weer eraan zit te komen. Eindelijk rijden zonder te shaken bij het stoplicht van de kou.

Ik kijk er naar uit!
 
Voor diegene die doorgebikkelt heeft (ben er 1 van maar niet met sneeuw) lekkere tijden komen gelukkig weer !
Voor diegene die nu gaat opstappen: ff voorzichtig an en 't wordt vast weer top!
Nu maar hopen dat het echt klaar is met de vorst en de sneeuw..
(vond het eigenlijk ook wel lekker rustig zo, maar er is plek genoeg voor iedereen !)

Ik heb dit jaar al gebikkelt,maar met die rukbanden onder mijn srad,kom ik hem nog niet aan de tand voelen(heb hem pas sinds novemder).
Als het goed is binnenkort wel })
 
Ik heb dit jaar al gebikkelt,maar met die rukbanden onder mijn srad,kom ik hem nog niet aan de tand voelen(heb hem pas sinds novemder).
Als het goed is binnenkort wel })

Ik merk idd duidelijk verschil met het rubber als het tegen het vriespunt of daaronder zit of dat het richting de 10 graden gaat. Rij op bridgestone BT04 weet eigenlijk zelf niet of dat goed of slecht is.

Nu weer opletten met tractoren die lekkere bagger meuk achterlaten op de weg..
 
Ik merk idd duidelijk verschil met het rubber als het tegen het vriespunt of daaronder zit of dat het richting de 10 graden gaat. Rij op bridgestone BT04 weet eigenlijk zelf niet of dat goed of slecht is.

Nu weer opletten met tractoren die lekkere bagger meuk achterlaten op de weg..

Je bedoelt BT 014?
Heb een vers setje michelin pilot power 2ct,heb veel vertrouwen(al enkele jaren) in deze banden. :Y
heb de motor gekocht met BT 020 voor en een BT016 achter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan