eindelijk lente...?

zeker weten gelukt, damn wat een lekkere weggetjes en is het iemand opgevallen dat er geen enkele auto rijd (laat staan een flitspaal staat!!!)
 
zeker weten gelukt, damn wat een lekkere weggetjes en is het iemand opgevallen dat er geen enkele auto rijd (laat staan een flitspaal staat!!!)
Flitspalen ? Qu'est-ce que c'est?
In 50 km omtrek van San Sebastian heb je tot nu toe maar 1 (ja, één !)flitspaal staan die t bijna nooit doet. :j
Kheb t al eens eerder verteld; deze weg ligt op 20 km van m'n huis (San Sebastian).
Ong. 35 km lang een en al bocht, amper kruisingen of verkeer, goed asfalt en nog noooooit (kzweer t 8-) )plisie gezien daar.
Voor degene die t op wil zoeken: NA-130 Tolosa-Pamplona. :} :}

Ohw, heb ik jullie nog jaloerser gemaakt ?
firedevil.gif
 
RAYF4... :(

Ik heb gewoon medelijden met de Nederlandse motorrijders, als ik jou piccies zie. ;(
 
RAYF4... :(

Ik heb gewoon medelijden met de Nederlandse motorrijders, als ik jou piccies zie. ;(

Kunnen we, in het kader van de geestelijke gezondheid van de overige 1289 (!!) gebruikers, RAYF4 niet bannen?? ;)

Ik weet namelijk niet hoe het met de andere 1288 gebruikers is, maar ik wordt behoorlijk depressief als ik zijn postings in dit topic lees. :9
 
Kunnen we, in het kader van de geestelijke gezondheid van de overige 1289 (!!) gebruikers, RAYF4 niet bannen?? ;)

Ik weet namelijk niet hoe het met de andere 1288 gebruikers is, maar ik wordt behoorlijk depressief als ik zijn postings in dit topic lees. :9
Nah, hij heeft netjes 20 euro opgestuurd :} dus het zou wat sneu zijn als we hem nu bannen. :P

We kunnen hem natuurlijk wel opzoeken daar? })
 
Flitspalen ? Qu'est-ce que c'est?
In 50 km omtrek van San Sebastian heb je tot nu toe maar 1 (ja, één !)flitspaal staan die t bijna nooit doet. :j
Kheb t al eens eerder verteld; deze weg ligt op 20 km van m'n huis (San Sebastian).
Ong. 35 km lang een en al bocht, amper kruisingen of verkeer, goed asfalt en nog noooooit (kzweer t 8-) )plisie gezien daar.
Voor degene die t op wil zoeken: NA-130 Tolosa-Pamplona. :} :}

Ohw, heb ik jullie nog jaloerser gemaakt ?
firedevil.gif
ach, jij kent de adrenaline kick niet om tussen de flitspalen en motoragenten te mogen slalommen... ;)

edit: word gek van die dikke vingers
 
Laatst bewerkt:
this lente ja
lekker buiten met:
kopje koffie
koekje
en de laatste kicxstart

zucht

Lekker binnen met :

internet
een flesje water
een raam om naar buiten te kijken
en een baas die me hier houd ;(

Naja vanavond gaat ie weer van stal en gaan we es ff wat dB's laten horen.
 
Mooi weer buiten, en ik zit hier in een warm hok een beetje een stomme server te beheren. :(

Ik heb vandaag wel genoeg gewerkt, wil weg hier. :)
 
Kunnen we, in het kader van de geestelijke gezondheid van de overige 1289 (!!) gebruikers, RAYF4 niet bannen?? ;)

Ik weet namelijk niet hoe het met de andere 1288 gebruikers is, maar ik wordt behoorlijk depressief als ik zijn postings in dit topic lees. :9

Oke, kzal proberen t nooit meer te doen ;)
Zit nu in Oviedo, noord-west spanje, morgen weer terug naar San Sebastian, kan bijna niet wachten :]
Deze dagen een beetje door het berggebied hier (Picos de Europa) gereden, fantastisch, alleen wat blik dat in de weg rijd, verder heerlijke wegen en heerlijk weer.

Moet nodig naar Nederland, dat rijden zonder de kick van flitspalen e.d. is inderdaad geen fuck aan :j

Groeten van de sectie Noord-Spanje van t Motor-forum :9
 
Oke, kzal proberen t nooit meer te doen ;)
Zit nu in Oviedo, noord-west spanje, morgen weer terug naar San Sebastian, kan bijna niet wachten :]
Deze dagen een beetje door het berggebied hier (Picos de Europa) gereden, fantastisch, alleen wat blik dat in de weg rijd, verder heerlijke wegen en heerlijk weer.

Moet nodig naar Nederland, dat rijden zonder de kick van flitspalen e.d. is inderdaad geen fuck aan :j

Groeten van de sectie Noord-Spanje van t Motor-forum :9

Staat er bij jou in de buurt toevallig een leuk huisje te koop. Zo ja, hoeveel moet dat kosten?
 
Staat er bij jou in de buurt toevallig een leuk huisje te koop. Zo ja, hoeveel moet dat kosten?
Staan genoeg leuke huisjes te koop hier (ben zelf zoekende),probleem is dat de prijzen de afgelopen 4 jaren verdriedubbelt (!) zijn.
Je betaalt nu in/rond San Sebastian minimaal 150 k euro voor een klein oud flatje. |(
En dat terwijl de salarissen hier vergeleken met Nederland errug laag zijn.
Tja, can't have it all. '(

Gisteren terug gekomen van m'n mini-vakanties (kzal binnenkort wat foto's posten), heerlijk ge- :] door de bergen.
Op de terugweg aangehouden door de Guardia Civil; haalde een file in over doorgetrokken streep.
Mocht gelukkig na een donderpreek weer verder van oom (motor)agent. :}
 
zie je wel, als we maar positief denken, wordt het alleen maar beter
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Vind het nog te koud om het nu lente te noemen..

.. en ook een beetje te nat.

Volgens mij wordt het al weer herfst. :P



Afgelopen winter heb ik 7 weken met de camper door Spanje en Portugal getoerd....tjonge wat hebben die motorrijders het daar goed zeg....het hele jaar door kunnen ze daar gassen....prachtig weer, geweldig mooie 'stuur' wegen.....om van te watertanden!!!!!!!!! :] :]
 
Flitspalen ? Qu'est-ce que c'est?
In 50 km omtrek van San Sebastian heb je tot nu toe maar 1 (ja, één !)flitspaal staan die t bijna nooit doet. :j
Kheb t al eens eerder verteld; deze weg ligt op 20 km van m'n huis (San Sebastian).
Ong. 35 km lang een en al bocht, amper kruisingen of verkeer, goed asfalt en nog noooooit (kzweer t 8-) )plisie gezien daar.
Voor degene die t op wil zoeken: NA-130 Tolosa-Pamplona. :} :}

Ohw, heb ik jullie nog jaloerser gemaakt ?
firedevil.gif



Jaloers gemaakt....???? Nog erger man, ik weet gewoon dat je de waarheid spreekt..... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan