Eindelijk maar toch...Filmpje NC30Kerel

Hoop dat ik in september mijn rbw heb, zag je gisteren nog op school lopen trouwens met dat pak :P

Hahahaha.....hij zit goed en ik kan ermee sturen daar gaat t om. ;)
En hijs ook nog de kleur van mn motor en op dit moment heb ik nou niet bepaald veel geld voor een ander pak/helm etc.

Ik rij daar heel vaak trouwens, daar heb ik mijn sturen geleerd evenals op die rotonde. :P
 
Hahahaha.....hij zit goed en ik kan ermee sturen daar gaat t om. ;)
En hijs ook nog de kleur van mn motor en op dit moment heb ik nou niet bepaald veel geld voor een ander pak/helm etc.

Ik rij daar heel vaak trouwens, daar heb ik mijn sturen geleerd evenals op die rotonde. :P
Wel jammer dat er geen sliders op zitten trouwens... :)
 
Jup! Thats the one! :P Super de super bocht.
Ook die daar onderaan, waar je naar de snelweg gaat zijn mega.
Ja die oprit ligt er ook nog niet zo lang, maar als je van de goede kant komt(Vanaf Sappemeer naar A7 - Groningen) heb je een heuse haarspeldbocht inderdaad.

Maar de Siepweg, da's toch vaak wel zanderig van de trekkers en zo? Ik heb daar op een braak liggend stuk land wel eens gecrosst met mijn XL500. Wel keurig aan de desbetreffende boer gevraagd of dat mocht hoor. Inmiddels is het omgeploegd en ingezaaid jammer genoeg.

Grappig zeg, ik wist niet dat er zoveel MF-ers waren in Hgz.-Sap. en omgeving. :z
 
ook een leuke slingerweg daar trouwens :)

full
 
Ja die oprit ligt er ook nog niet zo lang, maar als je van de goede kant komt(Vanaf Sappemeer naar A7 - Groningen) heb je een heuse haarspeldbocht inderdaad.

Maar de Siepweg, da's toch vaak wel zanderig van de trekkers en zo? Ik heb daar op een braak liggend stuk land wel eens gecrosst met mijn XL500. Wel keurig aan de desbetreffende boer gevraagd of dat mocht hoor. Inmiddels is het omgeploegd en ingezaaid jammer genoeg.

Grappig zeg, ik wist niet dat er zoveel MF-ers waren in Hgz.-Sap. en omgeving. :z

Apart he! Wist ik ook niet. ;)
Wij hebben wel ff de weg 'ontsteend etc' voordat ik er met mn fiets erdoorheen ging jagen. Erg mooie bochten die vaak niet erg vies zijn.
 
Serieus, dr moet vast wel iets zijn dat er sliders op een pak kunnen die geen bevestigingen hebben...toch? :o
 
Wat is er trouwens met jorrit z'n brommer , op z'n smoel gegaan ofzo of gewoon gedemonteert.
 
Ja , tot zo ver snapte ik het ook nog wel :X

En je kan vast wel gewoon zo'n circel klitteband gedoe op je pak laten naaien , lijkt me niet zo'n probleem.

Moet je aan Jorrit vragen, hij wou'm schoonmaken ofzo.

Kun je dat klitteband zo kopen bij Motoport ofzo?
 
Doe je direct je hele pak ,kan je overal sliders plakken.Handig als je valt en zie je dat pak ook niet meer :X
 
Helepoos terug had ik mn tank omhoog staan, ondertussen naar binnen gegaan kwam ik terug was die omgeklettert :S.. was er 1 ophangpunt kappot en laatst is de andere ook los gegaan en ff naar de lasser gebracht maar eerst alle electronica eraf gehaald want ik hoorde dat er een aantal duizend volt over je frame gaat als er gelast wordt... en ik weet niet wat voor invloed op de electronica enz heeft :X ... ben ook maar een leek...
 
Terug
Bovenaan Onderaan