Eindelijk maar toch...Filmpje NC30Kerel

Doe je direct je hele pak ,kan je overal sliders plakken.Handig als je valt en zie je dat pak ook niet meer :X

Ik heb eigenlijk meer zin om alleen mn knie op straat te hebben. ;)
Nee, maar dat wil vast wel, waar is een naaiatellier hier in de buurt..?
 
Laat gewoon een stuk klittenband op je pak naaien. Daar kun je dan weer je normele sliders op "plakken". Dat kun je bij iedere schoenenlapper laten doen.
 
Hey vet! Bedankt he! *D
Kan ik eindelijk knietje aan de grond.... :P

Bij motoport hebben ze dus de goede lappen op maat zeg maar...en dan laten naaien bij een schoenlapper.
 
Hey vet! Bedankt he! *D
Kan ik eindelijk knietje aan de grond.... :P

Bij motoport hebben ze dus de goede lappen op maat zeg maar...en dan laten naaien bij een schoenlapper.

Het zijn (ovale) universele lappen,daar kan je dus alle sliders op doen.Ik heb ze nu binnen en laat ze er bij een naaister op maken. *D
 
Heb net ff bij de Siepweg gekeken, maar er is wel veel veranderd zeg! Ik wist helemaal niet dat er nu mooi nieuw asfalt lag!! Zal in die boggies ook ff een filmpje met m'n bulletcam maken. In mijn topic deze post zijn 2 filmpjes te zien van de bulletcam.
 
Heb net ff bij de Siepweg gekeken, maar er is wel veel veranderd zeg! Ik wist helemaal niet dat er nu mooi nieuw asfalt lag!! Zal in die boggies ook ff een filmpje met m'n bulletcam maken. In mijn topic deze post zijn 2 filmpjes te zien van de bulletcam.

Ja he! Super asfalt nu! *D
Ik zal je filmkes bekijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan