Ze wil niet van mij af , logisch natuurlijkDit minder dan van je vrouw afwillen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze wil niet van mij af , logisch natuurlijkDit minder dan van je vrouw afwillen…
Kweetniet hoor, een honkbalknuppel en een schep zijn niet zo duur ...Dit minder dan van je vrouw afwillen…
De karakters zijn wel totaal verschillend, een paraleltwin, een L twin en een 3 cilinder...... Het kan je allemaal wel of niet passen.Het is meestal wel zo dat bij die “onafhankelijke objectieve “ testen op YouTube meestal erg wordt overdreven dat de nieuwste de aller beste is die ooit gemaakt is
Die journalisten zijn veels te bang dat ze de volgende keer niet meer uit genodigd worden
Als er dan weer een nieuw type komt zoals in jouw geval de 990 dan zeggen die zelfde journalisten meestal wat er mankeerde aan de 890
Of je nu een KTM 890 , een Ducati 937 of een MT 09 hebt de verschillen zijn echt niet zo groot , ze wegen allemaal het zelfde en ongeveer dezelfde pk’s
Daar ben ik mij ook bewust van.Het is meestal wel zo dat bij die “onafhankelijke objectieve “ testen op YouTube meestal erg wordt overdreven dat de nieuwste de aller beste is die ooit gemaakt is
Die journalisten zijn veels te bang dat ze de volgende keer niet meer uit genodigd worden
Als er dan weer een nieuw type komt zoals in jouw geval de 990 dan zeggen die zelfde journalisten meestal wat er mankeerde aan de 890
Of je nu een KTM 890 , een Ducati 937 of een MT 09 hebt de verschillen zijn echt niet zo groot , ze wegen allemaal het zelfde en ongeveer dezelfde pk’s
Ja, als hij omvalt.. dan moet hij hersteld worden, dat is helaas niet anders dan.Als je van jezelf weet dat je voorzichtig bent in het begin, zou ik het gewoon doen. Zelf ook gelijk de motor gekocht die ik echt wilde, en heb hem nu (na een half jaar) nog geen enkele keer neergelegd. Zal vast wel een keer gebeuren, maar mezelf kennende op een stomme manier in bijna-stilstand... en hopelijk zonder toeschouwers.
Ik wil ook wel echt wat proefrijden voordat ik zomaar mijn eerste motor koopDe karakters zijn wel totaal verschillend, een paraleltwin, een L twin en een 3 cilinder...... Het kan je allemaal wel of niet passen.
Kun je zo makkelijk 'overal' proefritten maken?
Bij Goedhart zijn ze meestal niet zo moeilijk....Nee, valt tegen ze geven niet zomaar een motor mee. Vaak pas als laatste stap in de onderhandeling.
Huren is ook een optie, kost een paar euro maar je hebt de motor de hele dag rn weeet dan exact of het iets voor je is
Dankje voor je reactie. Die bevestigd enorm mijn gevoelIk herken mezelf zo in dit draadje... Ik zei altijd: Als ik mijn motorrijbewijs haal, dan koop ik een BMW. Uiteindelijk nadat ik mijn rijbewijs gehaald had eerst een tijd geen motor gehad. Uiteindelijk toch besloten om alsnog een motor te kopen. Ik kocht een lichtere motor, de V-Strom, uiteraard super trots en blij mee. Na nog geen jaar was ik er klaar mee en wilde ik toch mijn droommotor.. Eindstand een BMW gekocht en wat geld verloren op de V-Strom. BMW is een stuk sneller dan de V-Strom maar ik rij gewoon rustig en ben aan de motorfiets aan het wennen. Ik ben wel All-Risk verzekerd overigens.
Daarnaast ga ik met de BMW dit jaar wat aanvullende cursussen doen, waaronder een bochtentraining en een behendigheidstraining
In ieder geval, succes met het examen en de te maken keuzes!
Dankje voor je reactie. Die bevestigd enorm mijn gevoel
Hoi Chicco,Hallo Jeff. Je hebt al een hoop reacties gehad na je oproep.. maar volgens mij nog geen reactie van iemand met enige ervaring met de duke 890 (R).. komt ie dan.
...4 jaar geleden eerte proefrit op een duke790... deze vond ik toen iets te braaf..een jaar later proef gereden op de Duke890 en die nieuw aangeschaft .Ik heb mijn 2 jaar oude duke 890 afgelopen februari ingeruild met 26500km bij NIWA motoren.. voor een nieuwe duke 890 R.. inmiddels alweer 3000km gereden op de R en m afgelopen weekend even flink aan de tand gevoeld in Vianden Luxemburg en omgeving..(22 graden in april). Mijn advies aan jou is... koop niet de duke R maar koop vooral wel een gewone Duke 890.. OF je moet er heel graag lekker hard mee willen knallen wand daar is de R nog IETSJE beter in.. maar het gewoon en of rustig rijden gaat op de duke890 een stuk comfortabeler af dan op de R. ( er zijn nog veel comfortabelere maar ik betwijfel of die beter en makkelijker stuurgedrag hebben) de vering is niet instelbaar maar voldoen prima .de remmen van de gewone duke voldoen ook prima. De motor afstelling van de R is iets agressiever ..de gewone rijd iets soepeler.. misschien ga ik komende maanden andere ervaringen opdoen. Succes er mee
Wat altijd erg jammer is ...of je laatste.
Dit lijkt mij echt fantastisch aan dit apparaat.an kan ik je mededelen dat de Duke890 (R) je niet tegen gaat vallen . Erg makkelijk te rijden. Makkelijk in stads gebied..(korte draaicirkel) zeer strak sturend ....en doordat je 20kg minder weegt dan de meeste andere suppersportmotoren ..ook super snel.