Eindelijk mijn motor

Jello

Die hard MF'er
7 jul 2002
511
1
Haarlem
Eindelijk is het zover :} , ik heb mijn CBR600F uit '96. Wachten duurde lang, maar ben nu volop aan het genieten. Op dit moment 600km gereden :D
Ondanks dat de motor 25kw is, is hij snel zat voor mij *D

CBR600.jpg
 
Mooie fiets, veel plezier. :)

En dat ie snel genoeg is voor je...we praten volgende week wel weer. })
 
Jooh nice bike
mijn CBR600 is jammer genoeg ook 25kw..

Die demper die jij eronder hebt zitten geeft dat beetje een lekkere tering herrie ??

Der mist trouwens volgens mij een sticker van je kuip af ( het midden stuk van die gele streep omhoog )
 
Jooh nice bike
mijn CBR600 is jammer genoeg ook 25kw..

Die demper die jij eronder hebt zitten geeft dat beetje een lekkere tering herrie ??

Der mist trouwens volgens mij een sticker van je kuip af ( het midden stuk van die gele streep omhoog )
Ik heb ook een Bos op m'n GSX-R, vraag Sander maar of dat een herrie maakt. })
 
Jah ik wil ook een BOS onder me bike hebben..
Nu staat er bij Motoport in Leeuwarden een CBR600 uit 1996 met een BOS demper en die kenk wel kopen maar als ik op de demper sla begint die dmeper aan alle kanten te rammelen... dat lijkt me niet zo fijn.....

Iemand anders nog een BOS Demper liggen voor een CBR600F uit 1996 ( PC31) ????

:]
 
Erg mooie motor!!
thumbsup.gif


Ik vraag me alleen altijd af hoe hard ie nu nog kan met 25 kw??
confused.gif


edit: Oh ff niet goed gekeken, 180km/h das best netjes, ik haal maar 170 op mijn RS 125 :(
 
Laatst bewerkt:
Lekker ding. Veel plezier ermee, alleen geloof me, na een maand is die 25 KW niet meer zo heel snel.


:]
 
Ik rijd met mijn 25KW CBR ook 180 kmh

in het begin hebbie zoiets gaat hard zat maar nu heb ik al zoiets van kent niet hardur ?

Maarja jammer genoeg kan dat nog niet...


Hoe hard rijdt trouwens een R6 met 25kw ???
 
Op zondag 11 augustus 2002 19:40 schreef edit: Oh ff niet goed gekeken, 180km/h das best netjes, ik haal maar 170 op mijn RS 125 :(


Niet klagen, mijn GS500e 25kw ging maar 150, mijn XR250R ging maar 125 en mijn GSX600F gaat maar 230. En wat heb je aan snelheid, bochten is toch leuker? En die neem je toch niet met topsnelheid.
 
Niet klagen, mijn GS500e 25kw ging maar 150, mijn XR250R ging maar 125 en mijn GSX600F gaat maar 230. En wat heb je aan snelheid, bochten is toch leuker? En die neem je toch niet met topsnelheid.
Nee maar de bochten die je met 180 kan nemen zijn juist zo :9 })
 
Die demper die jij eronder hebt zitten geeft dat beetje een lekkere tering herrie ??
Tis een Bos Oval Carbon voor een CBR600F4 '99er, klinkt precies hetzelfde als voor een '96er maar deze heb voor nix *D moest alleen een beugeltje maken dat de ophanging 5cm naar achteren komt.
Geluid uit de pijp (heb de DB-Killer er niet inzitten : }) klinkt echt geweldig :9~ , tunneltje pakken is errug leuk :]
bos.jpg



Der mist trouwens volgens mij een sticker van je kuip af ( het midden stuk van die gele streep omhoog )
heb ff naar de linker kant gekeken en daar zit ie ook niet, kijk ik net op de kaft van het WPH van Haynes en daar staat de motor links onder op afgebeeld met de stikkers, ga ze dan maar ff bestellen
 
heb ff naar de linker kant gekeken en daar zit ie ook niet, kijk ik net op de kaft van het WPH van Haynes en daar staat de motor links onder op afgebeeld met de stikkers, ga ze dan maar ff bestellen

Schade fiets geweest??
 
Hey trek dan je zijkappen er eens af en kijk eens als er aan de binnenkant beetje deukjes in de kap zitten, op de hoogte van het moto blok dan he :) ...

De sticker aan de rechter zijde heeft mij 12 euro gekost (volgens mij)
 
mooi ding.

gisteren op mn 25kw :? 210 op de teller en toen moest ik remmen, is denk toch niet 100% 25kw, maar ja.
 
Terug
Bovenaan Onderaan