Eindelijk mijn motorrijbewijs na 4 weken ploeteren

Tommy R6

MF'er
20 sep 2004
39
0
Oud-beijerland
Hallo daar ik ben hier nieuw en ik wou ff kwijt dat ik mijn zware motorrijbewijs heb gehaal en wel op mijn 21 verjaardag.... ik heb een maar een R6 gekocht want dat leek me wel een leuk speeltje. verder gaan verschillende van jullie mij nog tegenkomen. geloof me dat word onvermijdelijk.
 
congrats_ani.gif

en van harte welkom op het meest verslavende motor-forum van Nederland en omstreken!
 
ja ik kijk wel uit ja ik ben al verzorgt geweest door je collega's dus ik weet hoe het voelt. maaruh voorzichtig zal ik niet zijn
 
ja komt goed schimmelgeit, ik zal hem met respect behandelen. Maar hij moet niet raar opkijken als ik het uiterste van hem vraag. Hij is zijn eigen keus geweest om een R6 te worden en dan zal ie ook voor de consequenties op moeten draaien. Die toerenbegrenzer bijvoorbeeld zit er natuurlijk niet voor niks op he. En waarom op twee wielen rijden al je door op één wiel te rijden slijtage op je voorwiel bespaart. Groeten moraalridder Tomsam
 
Goed bezig man. Dit zie ik graag. Alweer iemand die het begrijpt. Broeder gelukkig zijn er meer mensen zoals wij. En dat voelt goed
Het achterwiel van een motor is ook gemaakt om te spinnen. anders zat er wel asr op. dat zal vast wel al bestaan op één of andere frikandel. Maar niet op onze motoren toch. Ga zo door en geef die blade er van langs. Hij vind het lekker dat zie ik aan hem haha. brute foto. Thanks en tot ooit
 
Terug
Bovenaan Onderaan