eindelijk mijn nieuw fiets

Sheldon

MF most wanted
13 apr 2004
40.895
57
Knokke
vandaag was het dan eindelijk zover, ik mocht mijn cbr900rr ophalen, joehoe
heb hiervoor 4 jaar op een honda VF500F2 rond mogen rijden, maar ook die is een keer op na 25 jaar, het deed me overigens wel pijn om hem bij de dealer achter te moeten laten, heb 500 euro korting gekregen op deze fiets, dat wil zeggen inruil VF-je en nieuwe pak, laarzen en handschoenen mogen uitzoeken, op zich was dat wel lekker, daarna meteen toeren natuurlijk, wedstrijdje gedaan met een audi A6, wist ik veel dat het een getunde 3liter motor was, maar kon hem maar net voorblijven,gelukkig al wel enige ervaring :X per ongeluk op mijn achterwiel getrokken :o , dat lukte niet bij mij vf-je.
Hier is een foto van mijn nieuwe fiets :o *O* *O* *O*
full
 
Ziet er goed uit en klinkt als een goede inruil op het eerste gezicht!

Je weet wat ze zeggen he: glimmende kant boven houden ;)
 
moet eerlijk gezegt wel toegeven dat hij qua zithouding niet kan tippen aan mijn oude vfje van 25 jaar oud, maar dat zal ook wel weer gewenning zijn :]
 
Mijn eerste motor!!!!


Blijft een mooie fiets om te zien!!!!


:}
 
Niet gelijk gaan sporten met Jan en alleman... een Fireblade is geen lievertje ;) en je moet er nog lang van kunnen genieten...
En dat je die audi maar net voorbleef komt denk ik eerder door het gebrek aan ervaring met deze fiets ;)
 
doet vaak pijn ,je oude fiets achterlaten. ken dat...maar dat duurt gelukkig nooit lang ! *D
Hee rustig aan hoor met die blade ,die wil nog wel eens met z`n kopje schudden meestal als je teveel je rechterhand gebruikt bij uitrijden van bochten.
geniet er maar lekker van !
 
gefeliciteerd en veel plezier met de nieuwe bike.....maarre.....een opgevoerde a6 maar NET voor blijven?!???????????? met een fireblade?! :?
 
vandaag was het dan eindelijk zover, ik mocht mijn cbr900rr ophalen, joehoe
heb hiervoor 4 jaar op een honda VF500F2 rond mogen rijden, maar ook die is een keer op na 25 jaar, het deed me overigens wel pijn om hem bij de dealer achter te moeten laten, heb 500 euro korting gekregen op deze fiets, dat wil zeggen inruil VF-je en nieuwe pak, laarzen en handschoenen mogen uitzoeken, op zich was dat wel lekker, daarna meteen toeren natuurlijk, wedstrijdje gedaan met een audi A6, wist ik veel dat het een getunde 3liter motor was, maar kon hem maar net voorblijven,gelukkig al wel enige ervaring :X per ongeluk op mijn achterwiel getrokken :o , dat lukte niet bij mij vf-je.
Hier is een foto van mijn nieuwe fiets :o *O* *O* *O*
(Afbeelding)
gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* ,


mooie bike man..!!!, ennuh toch wel tof van je dat je audi elke keer een beetje in de buurt liet komen O-) O-) O-) O-) O-)

Volgende keer rij je hem gewoon ff makkelijk het snot voor z'n ogen afgesproken :Y :Y :Y


Nu eerst maar ff wennen aan dit kanon :9~ :9~

have fun en hou 'm heel... })
 
moet eerlijk gezegt wel toegeven dat hij qua zithouding niet kan tippen aan mijn oude vfje van 25 jaar oud, maar dat zal ook wel weer gewenning zijn :]
Datzelfde had ik nou net weer toen ik mijn blade voor een R1 had vervangen. Op die R1 zit je helemaal voorover en op die blade zit je qua comfort een stuk beter. Wat wel een tip is is om eventueel het 16" voorwiel te vervangen voor een 17"
Maarehh, superfiets hoor!!
 
ben vandaag 600 km wezen rijden, maar wat is die verdomde zadel toch hard, iemand tips, en nee, ik ga niet met een kussentje onder mijn kont rijden |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan