eindelijk m'n 600RR terug!!

is dit nog wat, een RR boven het licht gekleefd?

full
 
Kristoffer,

je moet die rr wat meer naar rechts kleven, zodat het einde van rr en je koplamp op één lijn zitten

vind ik mooier (had ik ook zo gedaan :) )

apropos, jullie gaan toch mee op hotel voor franco hé ? en mika ? 2 kamers voor 2 personen ? want ga 1 van de dagen reserveren

greetz
chriz
 
Kristoffer,

je moet die rr wat meer naar rechts kleven, zodat het einde van rr en je koplamp op één lijn zitten

vind ik mooier (had ik ook zo gedaan :) )

apropos, jullie gaan toch mee op hotel voor franco hé ? en mika ? 2 kamers voor 2 personen ? want ga 1 van de dagen reserveren

greetz
chriz

hey Chris, als er plaats is voor 1 dag, dan gaan we zeker mee, anders is de tent ook wel goed voor ons, of desnoods de dag zelf vertrekken.
 
apropos, jullie gaan toch mee op hotel voor franco hé ? en mika ? 2 kamers voor 2 personen ? want ga 1 van de dagen reserveren

greetz
chriz

hoe bedoel je , 2 kamers , we zijn toch met 6 personen als ik me niet vergis
 
die van ons niet meegeteld hé mika :)

dus 3 voor 2 personen als jullie meegaan

is plaats in hotels, kunnen ondertussen al kiezen uit 2-3 hotels :)

laat maar zo rap mogelijk iets weten !

greetz
chriz
 
die van ons niet meegeteld hé mika :)

dus 3 voor 2 personen als jullie meegaan

is plaats in hotels, kunnen ondertussen al kiezen uit 2-3 hotels :)

laat maar zo rap mogelijk iets weten !

greetz
chriz

ok , was weer effe ni mee :Z
voor ons is het goed , maar kunnen we de moto's veilig zetten ook
 
ja, we vragen dat telkens voor een (gesloten) parking !

krijgens veel dezelfde antwoorden : "staan hier veel porsches en ferraris en nog nooit geen problemen gehad" :)

greetz
chriz
 
waar ik nu aan denk , heb al 3a4 weken betaald voor franco , maar heb hier nog altijd geen bevestiging van gehad , is dit normaal ??
 
Het is maar om te zeggen dat ik er ook zal bij zijn op 12.08 op Francorchamps.

See you there. (of misschien nog eerder) :)
 
@Dingsken Tenzij je helderziende bent kon je het niet weten. Beslissing is pas gevallen nu blijkt dat mijn vriendin geen verlof kan krijgen vóór oktober. Mail je mij effe de lottocijfers van a.s. zaterdag ;)

Oh ja zie nu dat ik vrij onduidelijk ben geweest, ja, al ingeschreven en betaald. Nu nog wachten op de bevestiging dat ze mijn geld gehad hebben.

@Arkan Voor Croix ga ik op hotel maar ik woon op de taalgrens, m.a.w. ideaal tussen Zolder en Spa. Sorry, nee dus, had anders nog plezant kunnen worden de avond voordien maar we spreken nog wel iets af.

Duim maar voor goed weer woensdag in Zolder. De berichten zijn allesbehalve :( Daarna ben ik een week weg met groepje van 8 moto's naar Fr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan