eindelijk m'n 600RR terug!!

AHA!

Kijk dat maakt het al direct heel wat makkelijker.

Overweeg je niet om je nick te veranderen in Dingsken Soleil?



:+
 
Zolder was droog voor 4 sessies.

Is toch heel anders dan met de VFR hoor. Veel plezanter.

Vond het niet te slecht voor mijn eerste keer vrij rijden met de CBR.

4 droge sessies daarna regen dus in het kader van "we houden het heel" ben ik toen niet meer buiten gegaan.

Enkele andere wel en ene heeft het geweten (perte totale).
 
Ik woon slechts op 10 à 15km van Zolder dus als ik mijn motoke heb zal ik eens komen kijken als jullie gaan rijden.

@ Dingske e.a RR rijders in een ander topic hier op de site heb ik gelezen over het afgaan van de tanklak hebben jullie hier ook mee te kampen?

Mvg Yannikawa
 
Ik woon slechts op 10 à 15km van Zolder dus als ik mijn motoke heb zal ik eens komen kijken als jullie gaan rijden.

@ Dingske e.a RR rijders in een ander topic hier op de site heb ik gelezen over het afgaan van de tanklak hebben jullie hier ook mee te kampen?

Mvg Yannikawa

nog geen last van gehad , en zou me verwonderen ook , dat is het eerste wat ik er van hoor.
 
Heb het nog gehoord, bestaat zelfs een topic over maar met mijn bagster heb ik er wel geen last van.
 
ja blijkbaar , maar geen last van , ik moet wel zeggen dat er bij mij een striping op gespoten is , en dat ik er daarmee geen last zal van hebben aangezien er blanke lak over is. maar vind het toch wel raar zunne
 
ja blijkbaar , maar geen last van , ik moet wel zeggen dat er bij mij een striping op gespoten is , en dat ik er daarmee geen last zal van hebben aangezien er blanke lak over is. maar vind het toch wel raar zunne

Dat laatste ben ik 101% met u eens ;)
 
Nee, maar het is géén blauw licht hé.

Blue vision is gewoon helderder licht, "witter" als het ware en nog het best te vergelijken met xenonlicht.

Kijk es op de site van Philips of Osram of dergelijke.

Is dus zuiver om beter gezien te worden.
 
4 droge sessies daarna regen dus in het kader van "we houden het heel" ben ik toen niet meer buiten gegaan.
good thinking!!! ;)

@ Dingske e.a RR rijders in een ander topic hier op de site heb ik gelezen over het afgaan van de tanklak hebben jullie hier ook mee te kampen?
gene last van, maar rijd niet met de benen tegen de tank (of toch zo weinig mogelijk). m'n vorige was een zwarte met striping en daar zat een blanke lak over, maar op een maand tijd was die al goed gesleten (toen reed ik ook met de benen tegen de tank). dus ik denk dat die mensen, die er last van hebben, te gespannen rijden en zodanig hard met hun knieën tegen de tank duwen dat de lak er natuurlijk dan ook snel afslijt. dat zal trouwens voor alle motoren hetzelfde zijn. enigste oplossing is zo van die doorschijnende beschermfolie kleven.

Blue vision is gewoon helderder licht, "witter" als het ware en nog het best te vergelijken met xenonlicht.
idd heb ik ook gehad op de wagen, is gewoon wit licht ipv het gebruikelijke geel licht.
no luck mika ;)
 
Laatst bewerkt:
gene last van, maar rijd niet met de benen tegen de tank (of toch zo weinig mogelijk)... dus ik denk dat die mensen, die er last van hebben, te gespannen rijden en zodanig hard met hun knieën tegen de tank duwen dat de lak er natuurlijk dan ook snel afslijt.

Euh, mij is toch uitdrukkelijk geleerd van contactpunten te maken van je knieën met de tank hoor, :? op alle cursussen die ik ooit gevolgd heb, rijd ook veel makkelijker. Als je daar nood aan hebt (bocht verkeerd ingeschat) kan je als het ware "bijsturen met je knieën" door hem met de buitenste knie nog wat meer de bocht in te drukken, werkt perfect dus ik zou die knieën tegen de tank houden :X
 
Laatst bewerkt:
Euh, mij is toch uitdrukkelijk geleerd van contactpunten te maken van je knieën met de tank hoor, :? op alle cursussen die ik ooit gevolgd heb, rijd ook veel makkelijker. Als je daar nood aan hebt (bocht verkeerd ingeschat) kan je als het ware "bijsturen met je knieën" door hem met de buitenste knie nog wat meer de bocht in te drukken, werkt perfect dus ik zou die knieën tegen de tank houden :X

jaja natuurlijk, weet wel dat je contact moet houden met je tank, is heel belangrijk. maar daarom zei'k "zo weinig mogelijk", ik bedoel op een recht stuk dus niet, wat er sommigen wel doen. (ikzelf vroeger ook)
in de bochten ga je automatisch met je been tegen de tank, maar het valt best mee voor m'n lak, mss valt het ook minder op door het geel.
 
Ok es gebeld naar Bikersschool hoe de procedure nu verloopt dat het geld van mijn rekening is.

Ik krijg pas bevestiging begin augustus of ik erbij ben :? Cool. 8-) NOT :r

Overigens hebben jullie de compleet veranderde sectie aan de busstop al gezien? Verder schijnt dat nagenoeg het heel circuit opnieuw geasfalteerd is en er perfect bijligt.

Is er mss binnenkort ergens een F1 in België? O-)
 
na beugel 1.0 is de versie 1.1 ter beschikking ;)
aangezien de kentekenplaat aan het afscheuren was door teveel trillingen, heb ik besloten om een versteviging door te voeren.
alsook het inox profieltje te vervangen door een (dikker) aluminium profiel.
dit is het geworden:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan