Eindelijk M'n Eerste...

knap als je de laatste letter lezen kan :)

en ja, wat mag tegenwoordig nou wel?

Laatste leters VF, VE, XF of XE. Even opvragen, geen probleem als ze 'm echt willen. Maarja, het is geen gloednieuwe motor, dus denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.

Ennuh wat mag tegenwoordig wel ? Nog genoeg. Ach ik heb 200km op m'n GSX gereden met licht rijbewijs, mag eigenlijk ook niet ;)

Hoe hard loopt ie nou met zo'n 160cc kitje eronder vergeleken met standaard 125cc?
 
misschien dat iemand dit weet:

ik heb iets gelezen over gegalvaniseerd ( :? ) metaal...
ik kon het alleen niet meer vinden.
ik vroeg me af of dit: (Afbeelding) dat ook is. er zit in ieder geval een of andere coating overheen.
is dit eraf te halen zonder te hoeven schuren? (ivm polijsten *D )

Mooie motor hoor, zeker leuk geluidje met die arrow pijp, daar hoef je je helemaal niet voor te schamen zoals al die 4-takters hier beweren (en geen verstand van twee-takt uitlaten hebben).

Oftopic: ik hoop trouwens niet dat dat gedrocht van een auto die er bij op de foto staat (links) van jou is, :r
 
Laatste leters VF, VE, XF of XE. Even opvragen, geen probleem als ze 'm echt willen. Maarja, het is geen gloednieuwe motor, dus denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.

Ennuh wat mag tegenwoordig wel ? Nog genoeg. Ach ik heb 200km op m'n GSX gereden met licht rijbewijs, mag eigenlijk ook niet ;)

Hoe hard loopt ie nou met zo'n 160cc kitje eronder vergeleken met standaard 125cc?
Ik rijdt ook al meer dan een dikke 1000 KM op een onbegrensde SV, hij rijdt er niet minder om hoor O-)
 
Op maandag 21 oktober 2002 14:55 schreef Priller het volgende:Oftopic: ik hoop trouwens niet dat dat gedrocht van een auto die er bij op de foto staat (links) van jou is, :r

hehe, nee die is van de buurman :?
het wordt steeds erger met die stickers :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan