Eindelijk m'n nieuwe fiets

yam-r1-01-bikepics-06270.jpg


zo dan?
 
unstable, prachtige fiets met mooie kleuren. Ik zou de zwarte onderkant houden, en absoluut geen blauwe willen.

(Gelukkig verschillen de smaken) 8-)
 
Jou R6 heeft zeker dezelfde kleuren Auke? :?

Btw, ik mail je wel weer eens binnenkort. :)
 
Tsja, maar toch zou ik wel eens willen weten of die rode onderkant ook mooi staat. denk nl. dat het echt heel VET staat als die hele motor rood is met maar een vleugje wit, nu is het echt een motor met drie kleuren die duidelijk aanwezig zijn
 
Jou R6 heeft zeker dezelfde kleuren Auke? :?

Btw, ik mail je wel weer eens binnenkort. :)

Op zich heeft de R6 de zelfde kleuren alleen is er veel meer wit dan rood, en dat vindt ik wel jammer.

C5g.jpg


Dit zijn de kleuren.

Die Bos uitlaat komt er mischien nog eens op, hoor ik goede verhalen over, maar heb ik zelf nog nooit gehoord :P
 

En daarom is de rood/wit/zwarte dus veeeeeeel vetter dan de blauwe... :9~

Vind alleen dat zwarte onderstuk wel erg overheersen. Idd misschien wel een goed idee om dat te vervangen door een rode...

Deze is ook erg vet. Is wel een R6, maar gaat om de kleuren!

yam-r6-99-bikepics-01679.jpg


En als we dan toch over de R6 lullen, dan zou ik op zoek gaan naar eentje met deze kleuren:

yam-r6-00-bikepics-02498.jpg


Zag hem met de TT in Assen staan en die uitvoering is erg tof.
_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een Honda Rebel 250. Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Skoezie op 2001-08-03 08:48 ]
 
Ik vind die grijze R6 toch niet zo denderend hoor, dan liever de gewone yamaha kleuren, maarja ieder z'n smaak.

Heren, en dames, als iemand ooit een foto vindt op 't www van een R1 met van die rode onderkant delen, dan gaarne even de url of foto naar mij sturen... ;)

Bvd 8-)
 
Op 2001-08-03 09:43, schreef http://www.raul.nl:
Helldesker
jouw R1 met zwarte onder kant ziet er goed uit. :9~

rebblk.jpg

Kijk Unstable, DIT is wat ik zoek... Dus als jij voor die rode onderkant gaat... dan neem ik jouw zwarte onderkant over...
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[edit]
Ik zie nu pas dat hij/zij geen stickers er op heeft zitten ( er staat origineel namelijk erg groot YAMAHA op..) da's wel jammer, dat wil ik dus wel.
[/edit]

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-03 10:48 ]
 
Oh man, wat een geile fietsen allemaal!

Ik prefereer toch een blauwe, ik hou niet van rood namelijk...maar echt onwijs gaaf hoor!

Veel plezier met je nieuwe fiets!
 
Op 2001-08-03 09:40, schreef http://www.raul.nl:

een voorbeeld
redr1-2.jpg

Maar deze heeft wel erg veel ge-mod, andere kap op achterband, en meer rood ook van boven, kijk maar eens naar een originele hoever het wit normaal doorloopt, deze heeft bijna geen wit meer. En niet te vergeten die rode kap onderop. Wel mooi hoor.. :9~
_________________
Zon, Zonniger, MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-08-03 16:44 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan