Eindelijk m'n nieuwe fiets

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Jaja, hijs er eindelijk.....

Bellen ze me in m'n vakantie op, uw fiets staat klaar meneer wilt U hem komen halen? Ik zeg: kzit ff in italie, ben er over 10 minuten......toen moest ik dus nog twee weken wachten voordat ik weer thuis zou zijn.. ;( Maarja het lange wachten heeft geloont!!! JEEHAA wat een fiets, alleen ff inrijden en dan..... :] maar vooral :}

Het gaat dus om mijn nieuwe R1, kheb em vanmiddag op gehaald en heb inmiddels alweer 200km gereden, morgen (woensdag) nog een rondje ijsselmeer (ja, via de afsluitdijk) en dan mogen we weer wat harder.

Ben trouwens in Italie geweest, wat een land. Als we daar nou es af en toe eventjes naar toe konden.. :+ Gaaf man daar motor rijden. Heb en stukkie op een kawa 750 gereden, over van die weggetjes met haardspeldbochten en hoge bergen enzooi. Wat is dat CooL. Kan ik iedereen echt aanraden!!!!!

Maar nu eerst nog ff een paar kilometertjes afleggen, en dan kan het leren gooien met deze fiets beginnen!!!

hehe.. })
 
Uhhhmmm, kheb em net vanmiddag opgehaald. Kan echt het geduld nog niet opbrengen om m'n digicam te pakken en foto's te schieten hoor, misschien morgen.. :)

Kmoet zelfs nog een icoontje maken, khad die van m'n VFR er nog op staan zag ik net!!

Tsja Be Safe, dat is niet echt moeilijk als je niet meer dan 5000 toeren mag draaien, en rustig moet rijden door nieuwe banden, remmen etc etc!!!

hijs trouwens nog standaard hoor, komen eerst andere knipperunits op (volgende week) dan uitlaatje, andere ruit.....en zo kunnen de wensen nog wel ff doorgaan......................

_________________
Zon, Zonniger, MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-08-01 00:05 ]
 
Kan ik me goed voorstellen dat foto's maken niet de hoogste prioriteit heeft. :P

Maar goed, als je ze nog eens maakt, dan zien we ze uiteraard graag.

Veel plezier met je pk-pakhuis. :)
 
Ja, en jij met je rijbewijs en fiets!!! ik lees het net, of ben ik ietwat aan de late kant??

nouja, maaktr ook eigenlijk nie uit, :] ze!!

en drive safe!
 
Thanks man :)

Heb er eind van de middag een stuk op gereden, en nu heb ik een probleem: ik ben verslaafd. :P
 
dat je maar veel veilige kilometers mag maken!!!!

have fun...
 
Dus ik mag aannemen dat jij het bent als ik in Lely(k)stad een R1 voorbij zie flitsen? Of geflitst zie worden :+

Inrijden zuigt best wel: 150 km ergens tussen de 4000 en 4500 rpm blijven hangen :( Dat betekende bij mij max 90 km/h :( Daarna met warme motor steeds verder doortrekken, na 250 km inrijden vond ik het welletjes: inrijden :j , gassen :} , hup gewoon tot aan het rood })

Veel plezier!
 
150km? das echt TE weinig, kmoet dus 1000km doen met minder dan 5000 toeren!!!!!! ;( ;( ;( ;( ;(

word je gewoon ingehaald door van die kutblikken!!!!!!
 
Congratulations!

Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om met een R1 maar 5000 toeren te kunnen rijden. Dat alleen al is een prestatie, maar ja het is voor een goed doel! :)

Veel veilige en bloedstollende kilometers!
 
Nou :? Waar blijven de foto's van dat hok :?

Effe kijken of ik nu alle R1 rijders weet...
- Gizzmo13 ( blauw.)
- www.raul.nl ( blauw.)
- R1beest ( blauw.)
- R1onald ( geen idee.)
- jijzelf... ( unstable dus :P )
- Ikke... ( HELLdesker. Een rode.)

stiekum nog meer :? Ennuh in welke kleur ???
 
Dat vind ik toch wel een beetje nare vergelijking, een R1 en een kadett?? Alleen sukkeltjes rijden in dat soort koekblikken.

Maar ik heb dus een rode, wel met de nieuwe kleuren, dus rood boven, dan een vleugje wit, en de onderkant is zwart. (daar wil ik eigelijk de raceonderkant voor hebben, dies nl. ook rood)

Enne, de eerste 600km zijn alweer voorbij.

hehe.. })

kadett......tsjeee
 
Maar ik heb dus een rode, wel met de nieuwe kleuren, dus rood boven, dan een vleugje wit, en de onderkant is zwart. (daar wil ik eigelijk de raceonderkant voor hebben, dies nl. ook rood)

Enne, de eerste 600km zijn alweer voorbij.

hehe.. })

Uhm, mag ik dan jou zwarte onderkant hebben :? Die wil ik namelijk graag :P
 
yam-r1-01-bikepics-06268.jpg


Dames en Heren, mag ik U presenteren: Mijn fiets!!! tata....
 
Terug
Bovenaan Onderaan