Eindelijk mooie vonkfotootjes :P

HugoBoss

MF veteraan
7 jan 2003
2.861
1
Utrecht
Eindelijk heb ik iemand wat foto's kunnen laten maken..... Is voor het eerst dat ik een KD maak met lage snelheid i.p.v. op een snelwegbocht en klaverblad.

aanschouw :P

21619


en deze

21620


en een klein wheely'tje :)

21621
 
Laatst bewerkt:
Leuk! :)

Maar was jij niet die persoon die met die Hoevelaken-tocht nog maar net twee weken reed en toen de dijk af reed? (Met alle geluk van de wereld ging het allemaal goed...) En niet veel later nog een keer een foutje had en toen wel schuifschade?

Kan het mis hebben. Maar ik zou wat rustiger aan doen. Ben jij dit niet, dan heb ik niks gezegd. :)

Maar toch mooi om te zien.
 
Leuk! :)

Maar was jij niet die persoon die met die Hoevelaken-tocht nog maar net twee weken reed en toen de dijk af reed? (Met alle geluk van de wereld ging het allemaal goed...) En niet veel later nog een keer een foutje had en toen wel schuifschade?

Kan het mis hebben. Maar ik zou wat rustiger aan doen. Ben jij dit niet, dan heb ik niks gezegd. :)

Maar toch mooi om te zien.
Ja dat was hij;}
 
Leuk! :)

Maar was jij niet die persoon die met die Hoevelaken-tocht nog maar net twee weken reed en toen de dijk af reed? (Met alle geluk van de wereld ging het allemaal goed...) En niet veel later nog een keer een foutje had en toen wel schuifschade?

Kan het mis hebben. Maar ik zou wat rustiger aan doen. Ben jij dit niet, dan heb ik niks gezegd. :)

Maar toch mooi om te zien.


Dat was ik Martin. Dit is toch ook rustig aan....beetje rondjes draaien op een rotonde :? Als het goed voelt, waarom niet?? :]


Thanks voor de leuke reacties :)
 
Dat was ik Martin. Dit is toch ook rustig aan....beetje rondjes draaien op een rotonde :? Als het goed voelt, waarom niet?? :]


Thanks voor de leuke reacties :)

Is wel zo... Uiteindelijk moet je het toch zelf doen. Veel succes. :)

Maar op de één of andere manier lijkt het toch alsof je ervaring af en toe te kort schiet? :?
 
Je hellum staat nog open...

Misschien kan je met Fotosoep nog wat "motion blur" op de achtergrond gooien, het gaat allemaal niet echt snel nu..

Maar goed, wel een leuke paddockstand zo!
 
Is wel zo... Uiteindelijk moet je het toch zelf doen. Veel succes. :)

Maar op de één of andere manier lijkt het toch alsof je ervaring af en toe te kort schiet? :?


Sja, wat zegt ervaring. Ik heb pas 3 maanden m'n rijbewijs, maar wel 7500 km gereden. Veel km's snel achter elkaar is veel leren en ik leer snel. Tuurlijk zal er nog veel te leren zijn en ben ik niet de meest ervaren rijder, maar wat dan?? Moet ik overal zachtjes rijden tot ik meer ervaring heb?? Ervaring doe je op door dingen die je meemaakt, juist dingen die fout gaan ;) Dus in die zin heb ik misschien wel meer ervaring dan jij :+


Anyway, ik voel me er lekker bij, maar wilde me toch even verdedigen ;) :)
 
Sja, wat zegt ervaring. Ik heb pas 3 maanden m'n rijbewijs, maar wel 7500 km gereden. Veel km's snel achter elkaar is veel leren en ik leer snel. Tuurlijk zal er nog veel te leren zijn en ben ik niet de meest ervaren rijder, maar wat dan?? Moet ik overal zachtjes rijden tot ik meer ervaring heb?? Ervaring doe je op door dingen die je meemaakt, juist dingen die fout gaan ;) Dus in die zin heb ik misschien wel meer ervaring dan jij :+


Anyway, ik voel me er lekker bij, maar wilde me toch even verdedigen ;) :)

Yep, zeker meer ervaring dan ik heb! 3,5 jaar m'n rijbewijs 101.000 km (Heb ik net uitgerekend.) en gelukkig nog nooit wat gehad, behalve m'n motor neerleggen bij afstappen. |(

Het is zeker een manier om door fouten te leren, maar misschien met de motor nou net niet de beste manier. :)

Maar gewoon doen wat jij het beste vind. :] (Zolang je mij niet van m'n fiets rijdt natuurlijk... :+ )
 
Leuke foto's en natuurlijk gefeliciteerd met de Knee Down :)

Je kan beter oefen op een rotonde dan op een snelweg oprit, mocht je onderuit gaan dan wordt je op een rotonde niet gelijk plat gereden. (verwacht ik tenminste)

Van fouten leer je. (Ik tenminste wel :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan