Eindelijk motorrijden..

Martin@81

MF veteraan
14 feb 2002
2.982
2
Sinds ik aan het kijken ben naar een Aprilia RSV Mille is mijn vader mijn ZZR steeds interessanter gaan vinden. Hij is een keer achterop mee geweest. Is toen begonnen met mijn oude theorieboeken eens te lezen. En dat soort dingen. Veel over kletsen, veel kijken, ook in motorzaken en zo.

Toen heb ik afgelopen weekend eens nieuwe theorieboeken gekocht. Deze had hij binnen een dag uit.

En nu ga ik morgen bellen voor de eerste les voor hem!!! (Heeft hij zelf gevraagd.) Hoop dat hij het ook gaat afmaken, maar m'n vader wil dus motor gaan rijden!!! :) :) :)

Vind dat wel zo leuk! Heb er echt zin in.
 
Ik hoop dat jouw vader beter gaat rijden dan de mijne :)

Ik ga niet graag met me pa rijden.

Wens hem maar succes
 
Ik hoop dat jouw vader beter gaat rijden dan de mijne :)

Ik ga niet graag met me pa rijden.

Wens hem maar succes
Hmmz dat voorspeld niet veel goeds met die oude mannen. Mn pa is 56 en een aantal weken terug gezakt voor zn eerste motorexamen. Uitkijken dus als hij het eenmaal heeft :?
 
Ik verwacht ook niet dat hij direct slaagd. Zal best moeilijk zijn als je wat ouder bent, en je gewend ben aan een auto.

Maar vind het wel heel leuk. En ach, mijn vader mag wel op mijn motor rijden dan, maar dan heeft hij er zelf ook één, en ik heb er zelf ook nog één staan. Dus mocht er wat gebeuren heb ik er nog wel één.
 
Ik hoop dat jouw vader beter gaat rijden dan de mijne :)

Ik ga niet graag met me pa rijden.

...

Ik wel, vind het machtig om op gedeeltelijk vochtige dijkweggetjes achter hem aan te rijden. Met zijn zijspan schuift hij van de ene bocht naar de andere. Dan ben ik blij dat ik BT010's heb, kan ik hem tenminste nog op respectabele afstand volgen.

En mijn moeder krijgt binnenkort een proefles. Ze is 52 jaar en wil haar motorrijbewijs gaan halen :}
 
Sinds ik aan het kijken ben naar een Aprilia RSV Mille is mijn vader mijn ZZR steeds interessanter gaan vinden. Hij is een keer achterop mee geweest. Is toen begonnen met mijn oude theorieboeken eens te lezen. En dat soort dingen. Veel over kletsen, veel kijken, ook in motorzaken en zo.

Toen heb ik afgelopen weekend eens nieuwe theorieboeken gekocht. Deze had hij binnen een dag uit.

En nu ga ik morgen bellen voor de eerste les voor hem!!! (Heeft hij zelf gevraagd.) Hoop dat hij het ook gaat afmaken, maar m'n vader wil dus motor gaan rijden!!! :) :) :)

Vind dat wel zo leuk! Heb er echt zin in.
En? Nog gekeken wat je voor die Kawa terug krijgt op een miele? Of is ie nu definitief voor papa web.nl ?
Banden nog bewerkt?
Wel leuk dat je vader ook wil motoren... :) Die van mij vindt het allemaal nogal scary... Hij vindt het goed dat ik het kan, maar zelf durft hij het ding nog niet in de schuur te zetten... Krijg hem ook echt niet achterop... Wordt zometeen wel opletten met die miele... Straks vindt hij de miele leuker dan de zzr en rij jij zzr en je pa miele... ;)
 
Hmmz dat voorspeld niet veel goeds met die oude mannen. Mn pa is 56 en een aantal weken terug gezakt voor zn eerste motorexamen. Uitkijken dus als hij het eenmaal heeft :?
Hoezo? Desmo zn pa heeft ook zn rbw op hogere leeftijd gehaald en rijdt ook zn steppies aan ge grond op assen :]
 
En? Nog gekeken wat je voor die Kawa terug krijgt op een miele? Of is ie nu definitief voor papa web.nl ?
Banden nog bewerkt?
Wel leuk dat je vader ook wil motoren... :) Die van mij vindt het allemaal nogal scary... Hij vindt het goed dat ik het kan, maar zelf durft hij het ding nog niet in de schuur te zetten... Krijg hem ook echt niet achterop... Wordt zometeen wel opletten met die miele... Straks vindt hij de miele leuker dan de zzr en rij jij zzr en je pa miele... ;)

Ik ben gisteren wezen kijken, maar de persoon die ik wilde spreken was er niet.

Maar als hij zich de eerste les niet te pletter schrikt, dan denk ik dat de ZZR blijft voorlopig. Ach leuk, heb ik nog meer om te kiezen. :)

Maar de banden nog niks aan gedaan, daar moeten ze maar overheen kijken hoor. ;) Hmmm, binnenkort dan maar inderdaad papaweb.nl geen reggen, ghe ghe. 8-) Nou dan mag ik al m'n post wel gaan nalezen...
 
Laatst bewerkt:
Eerste les heeft hij afgesproken, bij de zelfde instructeur die ik had voor de motor en later de auto.

Hij wilde van het weekend al gaan kijken naar kleding en helm. :) Maar ff verteld dat dat niet gelijk hoeft. Ik heb nog wel wat dingen die passen en zo...
 
Ik heb vanmiddag even een eindje gereden met mn Pa achterop; hij wilde even weten hoe ik rijd en hoe ahum, "snel" mn CB400 wel niet is :) Vond het wel leuk (eerste keer achterop motor) maar meer niet helaas...
 
Eej klasse joh.

Kan je lekker met je pa rijden en op vakantie :) Lijkt mij ook leuk... eerst me eigen rijbewijs maar eens halen :)

:]
 
Eej klasse joh.

Kan je lekker met je pa rijden en op vakantie :) Lijkt mij ook leuk... eerst me eigen rijbewijs maar eens halen :)

:]

Het was eigenlijk meer zo dat ie eens een keer achterop wilde om te kijken of ik niet té snel reed e.d Je kent het wel, ouders die helemaal niet blij zijn met dat hun zoon motorrijd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan