eindelijk ook een motor!!!

motormaxx

MF veteraan
20 sep 2004
1.598
0
Lelystad
hoi,

Ik ben Maxx uit Lelystad met bouwjaar 1980. Ik heb sinds 2 jaar m'n motorrijbewijs, maar sindsdien heb ik geen motor meer aangeraakt. Doordat m'n grote liefde toch de mini cooper is had ik geen geld voor een motor.
Maar nu is het dan toch echt zover. Ik heb 3 dagen geleden voor 50 euri's een Suzuki GSX 750 S KATANA uit 1982 gekocht. Hij is 1,5 jaar gestolen geweest en bij terugvondst door de berger gestalt. Toen de eigenaar langskwam vertelde die dat ie er afstand van wilde doen omdat hij het het geld noch de moeite waard vond om hem weer helemaal op te knappen. Nou zit die berger bij mijn werk in het pand, dus ik had eerste optie. Dus voor 50 euri's dat ding gekocht. Alleen het zadel, de verlichting en het luchtfilter missen en de bedrading moet ff gechecked worden. maar verder is ie OK. Heb um eergister gestart, alleen loopt ie wel 8000 a 9000 toeren stationair, hah. dat moet ik nog ff checkuh. Ook is er een kapje van me blok kapot. aan de rechter kant. volgens mij zitten daarachter contactpuntjes ofzo. die moet er dus ook nieuw op.
Mocht er iemand zijn die de spullen heeft die ik nodig heb, dan hoor ik dat graag. Tips over waar te halen zijn ook altijd welkom.
Verder wens ik iedereen een behouden rit toe en misschien dat we elkaar eens ergens tegenkomen.

Greetz

Maxx
 
natuurlijk zal ik ook wel pica's plaatsen, maar omdat de motor nu nog enigszins niet helemaal in elkaar zit wacht ik ff tot ie helemaal in orde is.
Ik ga hem trouwens als ie goed is opnieuw spuiten en dan wordt ie rood met wit. dezelfde kleuren als m'n mini. (www.minilifelelystad.nl)

greetz

maxx
 
natuurlijk zal ik ook wel pica's plaatsen, maar omdat de motor nu nog enigszins niet helemaal in elkaar zit wacht ik ff tot ie helemaal in orde is.
Ik ga hem trouwens als ie goed is opnieuw spuiten en dan wordt ie rood met wit. dezelfde kleuren als m'n mini. (www.minilifelelystad.nl)

greetz

maxx

Mooie mini,

ps. een keer groeten is genoeg. dat scheelt weer hè
 
Maxx met 2 iksen???

straks is zijn favo kleur nog roze ook ;)

full
 
Welkom man, en super dat je voor dat geld een katana hebt kunnen kopen. Da's een klassieker. Veel suc6 met opknappen en veel fijne kilometers :]
 
UPDATE:

suzuki gsx 750s katana 82' is niet veel geworden. heb nu samen met een vriend 2 suzuki's gs650 gm katana uit 81' en 83' gekocht voor iets meer dan 300 euri's. die van mij zou op drie pitten lopen en de koppeling zou slippen. motoren opgehaald en thuis gestart. (was daar niet mogelijk. accu was leeg door half jaar stilstaan. maar goed, motor gestart. loopt ie gewoon op 4 pitten. koppeling slipte idd iets, maar na een nieuw kabeltje en het nodige bijstellen loopt ie weer prima. Natuurlijk komt dat in de nabije toekomst wel weer terug, maar kan nu lekker cruisen en een nieuwe koppeling erin zetten is ook niet zo'n probleem. enige probleem is dat ze allebij een btje rotte uitlaat hebben. Maar dat komt ook allemaal wel goed.
bedenk me net dat ik nu natuurlijk wel ff m'n onderschrift moet aanpassen en een nieuwe foto moet plaatsen.

greetzzz


(update)
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
WELKOM OP MOTOR-FORUM.
full
Hoop dat de problemen met je nieuwe aanwinst snel verholpen zijn.
En dat het dan voor jouw ook een mooi motorjaar wordt :] :] :]
 
UPDATE: laatste nieuws is dat ook de andere 650 nu van mij is. staat ook op foto hierboven. nu heb ik dus 2x suzuki gs 650 GS katana en 1x suzuki gsx 750 S katana waar ik binnen kort 1 van wil maken. mijn bedoeling is de zwarte 650 te behouden, maar dan met het blok van de grijze, tenzij die van de 750 past, en dan zowiezo met de uitlaat van de 750.(die past geloof ik zowie zo wel).
Ik hoop dat het me allemaal lukt voordat het echt goed weer wordt. zit er vanaf deze week al op en het bevalt me prima. heb nog nooit een hele week op de motor naar me werk gereden. En nog teruggekomen ook :P .
nou, greetzzz

meer nieuws later.
 
Als je nog goede onderdelen overhoudt met het overbouwen heb ik mogelijk wel intresse. Je kunt me mailen op fred 5691 at hotmail punt com.
 
Terug
Bovenaan Onderaan