Eindelijk piccies!

En ik moet inderdaad nog kijken hoe makkelijk die stickers eraf te halen zijn... zo eerst nog even de ketting inspuiten als het allemaal weer droog is.
Al een poging gedaan??

Vandaag me brommer gehaald....

Was begonnen met mijn Pro-oiler installeren.
Was zo gedaan.
Daarna "effe" die stickers verwijderen....
Wat een K*%&^ werk |(
Die op je tank en achterbrug zijn echt een drama :(

Maar voor de rest
thumbsup.gif
 
Al een poging gedaan??
Daarna "effe" die stickers verwijderen....
Wat een K*%&^ werk |(
Die op je tank en achterbrug zijn echt een drama :(
Ja, het meeste is al weg. Degene op de achterbrug laat ik ter eigen herinnering zitten voor de bandenspanning. (zodat ik dat echt nooit niet fout kan doen) Tot dat de sticker er slecht uit begint te zien.

En de sticker op de tank kreeg ik er dus mooi niet af he... zal ik wel chemicalien bij moeten halen want goed veel water had geen effect. |(

YES! :9~

Damn, duurt nog wel ff tot de meeting :X B|
Als je het kan vinden tussen al die motoren. :X Of zonder te struikelen over stapel ervan op een veeeeeels te volle parkeerplaats. O-)
 
Zal mijn piccie ook maar hier neerzetten....mag wel hé ;)
Zijn al zoveel "nieuwe aankoop" topics :P

77857

Nog helemaal standaard.
Alleen pro-oiler erop.

In bestelling:
Arrow systeem,
PC3,
Greggs flushmount (voor),
Kellermann's achter (+ kentekenplaathouder),
Crashprotectors

Binnenkort:
Remleidingen,
ruitje
en nog wat meer waarschijnlijk
 
ik vind ze lelijk, héél lelijk B| Ik zou um
onmiddelijk verkopen, voor een prikkie aan
RRRamon (misschien ruilen voor een zakkie
MOTORDROP in de toekomst :? )

maar ff alle gekkigheid op een stokkie, hij
echt vreselijk mooi, veel plezier dr mee :}
 
Zal mijn piccie ook maar hier neerzetten....mag wel hé ;)
Zijn al zoveel "nieuwe aankoop" topics :P

(Afbeelding)
Nog helemaal standaard.
Alleen pro-oiler erop.

In bestelling:
Arrow systeem,
PC3,
Greggs flushmount (voor),
Kellermann's achter (+ kentekenplaathouder),
Crashprotectors

Binnenkort:
Remleidingen,
ruitje
en nog wat meer waarschijnlijk
Mooi speelgoed. :)

Ik laat er een bos uitlaatje op zetten. Geen compleet systeem, en nog geen powercommander... gaat al snel genoeg voor een eerste motor!
Die taartschep gaat er ook af, en ik zet er kleine pijlvormige achterknippertjes op. Geen kellermann omdat de dealer zei dat het misschien niet zichtbaar genoeg zou zijn...
Crashprotectors komen er niet op. (all risk verzekerd, nutteloos, stuk of niet stuk, en die protectors beschermen alleen alles onder het tupperware... liever total loss dan een schadegeval in die situaties!)
Een nieuw ruitje vond ik vrij nutteloos op de nieuwe gixxer tenzij je het voor de kleur doet - het is een veel hoger ruitje dan vorige jaren, en ik zit al niet in de wind met mijn 1.82.
En die flushmounts voor, dat lijkt me heel slecht zichtmaar van voren te zien nadat ik er de foto's van bekeken heb...
 
hij is prachtig hoor
hoewel ik geen echte fan van geel ben , vind ik deze errruuggg mooi
veel veilige km's toegewenst
 
Greggs Customs flushmount signals is de volledige benaming :P
Greggs flushmount typed gewoon wat sneller ;)

Zie hier voor wat ze hebben.
 
Greggs Customs flushmount signals is de volledige benaming :P
Greggs flushmount typed gewoon wat sneller ;)

Zie hier voor wat ze hebben.

als je nu flushmount signals had gezaegd had'k je begrepen ;)
ok, die dingen passen in het gat dat er al is, maar JEZES $110 voor wat lichtjes? mja, als je't maar mooi vindt.
 
Wordt nog leuker als je ze in Engeland besteld... zoals ik :P

100 pond (incl verzenden) |(
Knippers van €75,- per stuk :P
 
Greggs Customs flushmount signals is de volledige benaming :P
Greggs flushmount typed gewoon wat sneller ;)

Zie hier voor wat ze hebben.
Ik denk dat een tegemoetkomend voertuig het niet echt goed kan zien als je rechtsaf wilt slaan met die dingen omdat het lampje zo vlak tegen de kuip aan zit. Om nog maar te zwijgen van verkeer wat van opzij aan komt, en dus al helemaal niet het lampje aan de andere kant kan zien...?
 
hij is mooi hoor..........de beste kleur denk ik voor 2004 model

sigh..........over 6 jaar kan ik hem waarschijnlijk ook es een keertje aanschaffen :(
 
Er zit sinds vrijdag een Bos GP1 dempertje op, alleen heb ik nog geen nieuwe foto's gemaakt, eerst weer een digitale camera regelen...
 
Hier word ik zowwww verdrietig van :( Wetende dat ik dat niet kan betalen :P

Teeeeering dat ding is me toch een partij geil, ik word er bijna stil van :o
 
Hier word ik zowwww verdrietig van :( Wetende dat ik dat niet kan betalen :P

Teeeeering dat ding is me toch een partij geil, ik word er bijna stil van :o
Niet zo pessimistisch hoor, je bent nog maar jong volgens je profiel, gewoon geduld hebben. Het geld voor de echt leuke dingen komt pas zodra je na al je scholing werk krijgt. En tegen die tijd zijn er nog veeeeeel mooiere motoren op de markt. ;)
 
Niet zo pessimistisch hoor, je bent nog maar jong volgens je profiel, gewoon geduld hebben. Het geld voor de echt leuke dingen komt pas zodra je na al je scholing werk krijgt. En tegen die tijd zijn er nog veeeeeel mooiere motoren op de markt. ;)

Ja maar dat duurt nog zowwww lang, en tegen de tijd dat het zo ver is zien alle "motoren" er zo uit
full
BM1200GT.jpg

en dan hoeft ut voor mij niet meer.... een nieuwe motor... en dan kan ik jou 15 jaar oude GSX'er misschien well voor een paar knaken over nemen, maar dies dan al verouderd en zwaar gesleten waarschijnlijk...

Boel gezeik om jou te vertellen dak jaloers ben :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan