eindelijk pics van mn nieuwe pijpie:)

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
Na lang zoeken eindelijk gevonden: De MIG highmount...sommige hebben m al gezien (en gehoord *D ) 10 maart, en deze is voor de rest ;)

sorry alvast voor de modem gebruikers als mn pics te groot zijn!

onzichtbaar.jpg


onzichtbaar1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Yeps mooie pijp, vorige week life gezien toch...is toch nog de zelfde.

oja staat erbij 10 mrt.... :z
 
Kewle pijp!!! lekker hoog iig

(alleen heb je nu weer vergeten om je kentekenplaat ff te editen)

edit:
Schone werkplaats btw!!! :9~
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 17 maart 2002 21:38 schreef Raging R6 het volgende:
Kewle pijp!!! lekker hoog iig

(alleen heb je nu weer vergeten om je kentekenplaat ff te editen)

klopt, maar daar maak ik me niet zo druk om...of heb ik daar reden toe? :+

edit:
Schone werkplaats btw!!! :9~

Das het voordeel als je bij pappie en mammie woont :P
 
Das het voordeel als je bij pappie en mammie woont :P

Eeh, woon ik ook maar in die schone gedeeltes mag ik niet komen met mijn motor... (kan de draai ook niet maken)...

Over dat kenteken, 't schijnt dat het mogelijk om mbv het kenteken uit te zoeken waar iemand woont en als jij zo'n mooie fiets in de schuur hebt staan wil je niet dat er daarom ingebroken zou worden.
 
Eeh, woon ik ook maar in die schone gedeeltes mag ik niet komen met mijn motor... (kan de draai ook niet maken)...

Over dat kenteken, 't schijnt dat het mogelijk om mbv het kenteken uit te zoeken waar iemand woont en als jij zo'n mooie fiets in de schuur hebt staan wil je niet dat er daarom ingebroken zou worden.

Ik moet t ook niet smerig maken, dan is t huis te klein 8-) ...maar ik ruim de zooi wel op, dus dan is t ok voor ze!

Kenteken heb je gelijk in, is moeilijk te achterhalen maar dr zijn mensen die inderdaad de verkeerde contacten hebben ja :( maar ach, ze zien me zo ook over straat rijden toch.........
 
Ik moet t ook niet smerig maken, dan is t huis te klein 8-) ...maar ik ruim de zooi wel op, dus dan is t ok voor ze!

Kenteken heb je gelijk in, is moeilijk te achterhalen maar dr zijn mensen die inderdaad de verkeerde contacten hebben ja :( maar ach, ze zien me zo ook over straat rijden toch.........

Ik heb de kans nog nie gekregen om het vies te maken (gisteren olie ververst, zonder een drup op de vloer)...

Kenteken: je heb gelijk...
 
Met een beetje een gladde praat heb je zo je adres opgevraagt bij de RDW!! Pas maar op dus.

nee das niet waar....RDW geeft alleen gegevens aan de kentekenhouder, en dan alleen per post, dus altijd op het adres waar het kenteken geregistreerd is..over de telefoon zul je NOOIT iets over een tenaamstelling te weten komen, neem dat van mij aan (heb ze elke dag aan de lijn) ;)

Maar iemand met de juist (lees:verkeerde) connecties zal r wel achterkomen :}

Mja, zoals ik al zei, ze zien me anders toch wel rijden............
 
nee das niet waar....RDW geeft alleen gegevens aan de kentekenhouder, en dan alleen per post, dus altijd op het adres waar het kenteken geregistreerd is..over de telefoon zul je NOOIT iets over een tenaamstelling te weten komen, neem dat van mij aan (heb ze elke dag aan de lijn) ;)

Maar iemand met de juist (lees:verkeerde) connecties zal r wel achterkomen :}

Mja, zoals ik al zei, ze zien me anders toch wel rijden............

Maar op deze manier hoeven ze helemaal geen moeite te doen. Niet alleen onze vrienden van de politie kijkt over onze schouders mee ...
 
Danku....
maar wel weer een kunstzinnig-onleesbaar-maak-werkje geworden. :P
 
Laatst bewerkt:
Errug fijn pijpje... Je moet alleen wel een vriendin gaan zoeken met een eigen motor ;)
 
Yoyo Faab,

Wat zit iedereen hier toch te zwijmelen over dat die pijp d'r mooi uitziet :?

Je moet dat ding HOREN!!! Zo geweldig! Ik heb de eer gehaad zaterdag er8er te mogen rijden :9~ te relext!!

Hoe is het met Supervisor BTW, weer een beetje bij gekomen?? Anders gaan we volgend w.e. wel ff je vering stellen hoor, ik kom wel helpen! Mooi setje bochtjes uit zoeken en spelen maar...

Greetzzr

Joeltje!
 
Errug fijn pijpje... Je moet alleen wel een vriendin gaan zoeken met een eigen motor ;)

das het mooie nou juist...de voetsteunen passen er gewoon nog op, hij wordt geleverd met een aanpassingsstuk voor de voetsteunbeugel *D

Maar ik heb ze eraf gelaten......gaat toch niemand achterop en t ziet er beter uit

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan