Eindelijk plaatjes van m`n fiets..

De motor die ik heb gehad...en op een gegeven moment ingeruild voor een ZX-9R...juist de fiets die je amper tegenkomt..de rooie :)

kawa.jpg

Heb er gisteren in Hoogeveen nog 2 te koop zien staan. Dus zo schaars zijn ze ook weer niet.

Op Vrijdag 21 september 2001 15:12 schreef gsxr-er het volgende:Dat ongeveer ƒ750.- (heb ik een paar jaar geleden eens naar geinformeerd) Als je veel geld hebt is dat niet veel......hmmmm wat kost een Rebel :+

:j Maak maar geintjes. Ding is niet van mij, dus kan me er niet druk om maken. Al bij meerdere zaken gevraagd wat dat ding oplevert als ik hem inruil, maar meer als 1000 piek krijg je er niet voor. :(
 
Mooi dingetje die ZX7r, alleen vind ik de uitlaat nogal \'mager\', hij mag wel wat \'vetter\' zoals bij de R1.
 
Mooi dingetje die ZX7r, alleen vind ik de uitlaat nogal \'mager\', hij mag wel wat \'vetter\' zoals bij de R1.

Klopt...vind ik ook..mar weet je wat een Akrapovic systeem kost?!?!? das lang sparen hoor!!! maar komt er wel...(eens een keer..)

Wil in de tussentijd een stukje titanium tussen collector en demper laten lassen...staat wat mooier dan zo`n zwarte pijp :9~
 
Op Zaterdag 22 september 2001 18:48 schreef Skoezie het volgende:Heb er gisteren in Hoogeveen nog 2 te koop zien staan. Dus zo schaars zijn ze ook weer niet.

nee niet deze rode...de nieuwe kleur rood `99 model
 
Terug
Bovenaan Onderaan