Eindelijk plaatjes van m`n fiets..

Rozz

MF veteraan
23 mei 2001
1.946
0
He he...eindelijk plaatjes kunnen schieten met een digitale camera (die ik trouwens van HardwareInfo.net heb gewonnen!!!!Thanx u guys)

http://www.bikepics.com/members/rozz/99zx7r/

Wil binnenkort andere banden proberen, SportecM1 van Metzeler.
en ben aan`t sparen voor een Akrapovic System...zal lang duren sinds ik ook pas een huis gekocht heb.
 
Blijft mooie fiets, die superbike van Kawa. :)

Ook vind ik deze kleuren mooier dan Kawa groen.
 
Trouwens, die witte logo\'s op de zijkanten van de banden is wel erg koel vind ik, wil ik ook wel.

Is dat een beetje makkelijk te doen, en waarmee heb je dat gedaan?
 
Mooie fiets Rozz!!

Ik heb ooit eens op een ZXR750 gereden, wat een beest! Zo\'n lekker rauw blok, onder de 7000rpm kon je zowat niet schakelen :) , dus met een hoop herrie door de stad, hehehehe.

Je hebt lekker lopen poetsen trouwens aan je foto\'s te zien ;) .
 
Mooie motor idd.. Dit vind ik mooier dan kawagroen, maar de witte letters op de banden zijn weer niet mijn smaak..
 
Revolution: TurboTeunis heeft gelijk...gewoon een bandenpen gebruikt.
En hoeft ook niet iedereen mooi te vinden....als ik het maar mooi vind....stel je voor als we allemaal dezelfde smaak hadden \ '(

Frits: Klopt...ben aardig bezig geweest :P
en dat voor`n tussendoortje.

Ik vind deze kleur juist mooier...omdat ik hem nergens zie!!! en de rode al helemaal niet.
je ziet JUIST allemaal gif groene rondrijden...is wel PUUR Kawasaki :} dat wel.
 
Het is een mooie fiets maar de kleur is het net niet...SORRY
Ik heb als baby/klein kind onder een wit/kawa groen geblokt dekentje geslapen :) dus de kleur is er bij mij niet meer uit te slaan.
p.s. zijn die mega handgrepen geen doorn in je oog? de nieuwe ZX9 (2002) is tenminste aangepast, nu de ZX6 nog...
 
Het is een mooie fiets maar de kleur is het net niet...SORRY
p.s. zijn die mega handgrepen geen doorn in je oog? de nieuwe ZX9 (2002) is tenminste aangepast, nu de ZX6 nog...

Zoals ik al eerder zei...iedereen mag zijn eigen mening hebben :)

En ik zou niet weten of dit mega handvaten zijn...ik kijk er niet naar...maar ik speel er wel mee...en voor`t gevoel zijn ze goed :P
 
Zoals ik al eerder zei...iedereen mag zijn eigen mening hebben :)

En ik zou niet weten of dit mega handvaten zijn...ik kijk er niet naar...maar ik speel er wel mee...en voor`t gevoel zijn ze goed :P

:? Ik zie geen \'mega handvatten\'? :?
 
Klopt Rev...ik had ze ook liever zwart gehad...en was verdomd moeilijk schoon te houden...daarom heb ik hem ook ingeruild voor een ZX9R :9
 
Fl 150,= heeft het mij gekost *D

75,= per band...wou ze eerst laten poedercoaten, maar die vent wou het niet proberen...had al een paar keer last met een ander klant.

2 lagen lak...en dan 2 lagen blanke lak...ff in de oven en klaar is klara :+
 
Zelf banden ingekleurd? Heb ik ooit eens gedaan bij mijn oude brommertje, maar na verloop van tijd ging dat eraf (met motip bandenwit-stift)
 
Terug
Bovenaan Onderaan