Eindelijk rijbewijs en gelijk hier mijn fiets

DaSylvo.nl

MF'er
4 aug 2006
45
0
Zeewolde
Eindelijk mijn rijbewijs en bij deze mijn brommer. Kan ik in de Flevopolder en de veluwe eens lekker rond toeren.
full
 
verkeerde topic........
(eerste post)

Hoe krijgen we hem bij algemeen..........?

En verkopen doen we uiteraard niet.

Mzzzzzzzzl
 
Ik hoop er ook lang plezier mee te hebben..........en een hoop veilige kilometers. In de afgelopen een week zitten er al 1500 veilige kilometers op, dus de eerste veilige kilometers heb ik al.
En nu op naar de volgende.

Mzzzzzl,
 
Doordat ik nog vers ben (qua motorervaring) kan ik zeggen dat ik nog beschaafd motorrij.......soms stiekem niet.

Maar ik ben nog niet spannend qua bochtenwerk.......is toch wel anders dan een lesmotor. Het grootste verschil vindt ik dat je nu meer stuurt met je lichaam en bij het remmen heb je in eerste instantie het gevoel dat je voorover duikt. Het remmen op een lesmotor ging op gelijker nivo. Qua lichaamshouding dan.
Voor de rest vindt ik wel relaxed het motorrijden. Alleen de snelweg vindt ik wel intensief qua beleving.
Maar met 1 week motorrijbewijs toch maar naar Sittard/Geleen gereden om de motor aan mijn ouders te demonstreren.
Je moet er toch doorheen.

Later,
 
Mooie fiets! Heb hiervoor een zwart/oranje 600 K4 gehad. Was superfun maar zo'n 750 is wel ff andere koek! }) Veel veilige kilometers en have fun!

Wat is dat trouwens voor uitlaat? Leovince?
 
Postman jij mag niet meer raden, want je hebt gewonnen. Het is inderdaad een Leovince SBK Carbon. Ik vind die sticker/plaatje ijzer alleen geen porem. Vandaar dat ik hem er niet op heb. Er zit een groot geel vlak in wat niet terug komt in de motor.

Ik vindt wel dat er een megasound in zit.
Ik zou zeggen.....klik eens op deze link en let niet op het taalgebruik van mijn zusje.

http://www.youtube.com/results?search_query=dasylvo

Ajuuuuuuus
 
Zie dat je uit Zeewolde komt. Meld je eens aan op het Flevo topic. Vrijwel allemaal supersporters die zo op z'n tijd wel eens lol maken. Zitten ook echte race-rijders tussen, maar ook lui die "normaal" kunnen rijden.

en wel grotendeels Suzuki-minded"

Ennuhm donders stoere fiets hoor! :}
 
Ja met het geluidje trek je veel bekijks valt me op.....Ik vindt het zelf ook wel dol. En dan kan die veel meer toeren maken.

Joepie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan