Eindelijk SM!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bidle

MF veteraan
22 jan 2004
5.666
9
VERKOCHT!!! =>Bidle in "Husqvarna Supermotard"



Na een tijd op een SS te hebben gereden, leek het me prima om over te stappen op SM. Dit omdat ik het toch veels te leuk vind om door te stad heen te knallen en verder enkel op dijkjes kom. Dus op zoek naar een tweedehands SM voor dit jaar.

Al snel had ik een Husky op de kop kunnen tikken, maar na een bezoekje aan Paul van Bon-Motoren werd het me al snel duidelijk, dat er een hoop mogelijk is. Hrmmmm, tja dan moet ik dat ook maar erop gaan schroeven. Uiteindelijk een lijstje gemaakt en Paul kon aan de slag. Met onder andere: Andere velgen, andere schijven voor en achter wave, aluminium tankdop, km teller van Trailtech, Mikuni, zwart achtertandwiel, etc.

Afgelopen zaterdag het ding opgehaald om de eerste km ermee te gaan maken. *O* Helaas was het niet al te best weer en ben dus rustig naar huis getuft -O- . Damn, wat een verschil met mijn Fireblade. Ding is zo licht, alsof je op een fiets zit :9 . In eerste instantie wilde ik er redelijk veel stickers opgooien, maar heb er 4 stickers op geplakt. Vind het helemaal prima zo. Nog een beetje gepoets en fotootjes maken 8-) .

Zondag heb ik door de drukte nog ff 30 min kunnen spelen en al een deel van de schaamranden weg kunnen rijden. Ben bang dat er voorlopig toch een deel van blijft zitten. Wat kan z'n ding mega plat. Het was lang geleden dat ik zoveel fun had in 30min tijd. *O* *O*

Ik zal jullie niet langer vervelen duzzzzzz fotootjes! :9~

Sorry, maar het moet even. Paul bedankt voor je adviezen en de service :} !!

De velgjes!
full

Mikuni erbij:
full

begint er al op te lijken:
full

Intergaal past er natuurlijk niet bij!!
full

Eindelijk is ie thuis:
full

full

full

full

Het mooie :9~ voorwiel!
full


Ben bang dat ik het virus ook te pakken heb! O-)
 
Laatst bewerkt:
Laatse piccie van mij en de motor........

Voel me net weer een klein kind met z'n speeltje!!
full
 
Thx!!

Bijna vergeten de teller met extra bedieningspaneeltje.....mooi man!!
full
 
chapeau voor de husky! man man, strakke machine. veel fijne SM-km toegewenst, en hou het wiel hoog!
 
Dat is inderdaad wel de bedoeling!! Mooi man met z'n allen kabaal maken.

Mijn buurvrouw lag te slapen toen ik thuis kwam en dacht dat ik bij haar de slaapkamer naar binnen reed! :X Gaat helemaal nergens over.....wat een geluid :9 !
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad wel de bedoeling!! Mooi man met z'n allen kabaal maken.

Mijn buurvrouw lag te slapen toen ik thuis kwam en dachtv dat ik bij haar de slaapkamer naar binnen reed! :X Gaat helemaal nergens over.....wat een geluid :9 !
Heerlijk he })
Maar kmoet wel zeggen dat ik toch enigsinds jaloers ben op die machine van je! :9~
En dan heb ik nog niet eens kunnen proeven van de rij qualiteiten op de weg of in't zand
 
Idd super dat geluid. Iedereen staat je aan te gapen.....wat een mongool. Heerlijk!! Hahahahaha })

Ondanks dat ik geen vergelijkings materiaal heb, rijdt het ding prima. Wellicht dat ik er nog een stuggere veer in zit. Eerst maar eens even km gaan maken.

 
Idd super dat geluid. Iedereen staat je aan te gapen.....wat een mongool. Heerlijk!! Hahahahaha })

Ondanks dat ik geen vergelijkings materiaal heb, rijdt het ding prima. Wellicht dat ik er nog een stuggere veer in zit. Eerst maar eens even km gaan maken.
Is die nog niet 'SM afgeveerd' dan?

krijd nog rond op enduro vering op zijn stugst :X
 
Volgens Paul moet het zo allemaal goed zijn. Kortom geen flauw idee.
 
Super gaaf ding 8-)
Ik heb het project bij Paul gevolgt Super :Y
Weet zeker dat je er een hoop plezier mee zal beleven :]

Succes met je Smr *O* *O* *O*
 
Hij is echt heel mooi geworden!!! :} :}

Zul je iig veel plezier van gaan beleven :Y


Is was toch eigenlijk een TE610!?
Is hij op de testbank afgesteld? Zo ja, uitdraai :9
 
Hij is echt heel mooi geworden!!! :} :}

Zul je iig veel plezier van gaan beleven :Y


Is was toch eigenlijk een TE610!?
Is hij op de testbank afgesteld? Zo ja, uitdraai :9
hebben ze bij bonmotoren een testbank?

en bidle supermotor man lijkt me tof als je dr bent in zwolle
zijn je naven trouwens van blank alu?

ik heb ook gewoon die enduro vering op zn strakst
 
Helaas geen testbank bij Paul, maar hij heeft er wel een adresje voor. Die paar extra's vond ik zelf niet nodig.

De vering is op zich gewoon goed, maar dat was mijn gevoel. Eers maar eens echt gaan rijden en kijken of ik het echt nodig vind.

Het was idd een TE met de snellere nokkenas. Ding loopt erg goed nu met die Mikuni. Ik heb met de andere carb maar z'n kleine 800m gereden. Dat is natuuelijk llastig om te vergelijken. Toch merkte ik meteen een verschil. Kan volgens mij ook haast niet anders in combinatie met de Leo Vince uitlaat.
 
Helaas geen testbank bij Paul, maar hij heeft er wel een adresje voor. Die paar extra's vond ik zelf niet nodig.

De vering is op zich gewoon goed, maar dat was mijn gevoel. Eers maar eens echt gaan rijden en kijken of ik het echt nodig vind.

Het was idd een TE met de snellere nokkenas. Ding loopt erg goed nu met die Mikuni. Ik heb met de andere carb maar z'n kleine 800m gereden. Dat is natuuelijk llastig om te vergelijken. Toch merkte ik meteen een verschil. Kan volgens mij ook haast niet anders in combinatie met de Leo Vince uitlaat.

Verschil kun je dan wel merken denk ik ja!

En op deze zit ook een acceleratiepomp en op die vorige ook niet denk ik...


Ik heb de vering ook gewoon wat strakker gezet, vind het prima :) Zeker voor wat ik er mee doe!
 
hij is idd heel mooi

maar ik houd dan ook van zwarte motoren

heb zelf ook een zwarte blade gehad en rijd nu op een zwarte ktm

erg bruut ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan