Eindelijk SM

Sm rijders rijden asociaal?

  • Klopt 100 %

    Stemmen: 3 13,6%
  • Valt wel mee

    Stemmen: 1 4,5%
  • Af en toe

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nooit

    Stemmen: 2 9,1%
  • Hoort bij zo'n masjien

    Stemmen: 16 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    22

Basjecross

Die hard MF'er
17 okt 2003
591
0
Hoogstraten Belgie
Sinds ik een SM heb, is mijn maatje Gixxerscout ook op zoek naar zo'n ding. En ja hoor, vandaag een Husqvarna 610 uit 97 op de kop getikt. Vandaag bij mij in de zaak even een controlebeurt gegeven, morgen uitproberen. We gaan na het werk Dongen even onveilig maken. Interesse???? Rond 5 uur gaan we ff gassen. Tot dan.
 
full
 
Ik denk niet dat het dezelfde motor is. Hij is gekocht van iemand uit Dongen, die hem al bijna 2 jaar op naam heeft. Volgens mij zitten er ook andere dempers op en de kmteller heeft bij deze nooit aangesloten gezeten, bij priller wel, zo te zien.
 
Ik denk niet dat het dezelfde motor is. Hij is gekocht van iemand uit Dongen, die hem al bijna 2 jaar op naam heeft. Volgens mij zitten er ook andere dempers op en de kmteller heeft bij deze nooit aangesloten gezeten, bij priller wel, zo te zien.

Ik dacht het omdat de remklauw hetzelfde is volgens mij. En die is niet standaard :)
 
Of ie standaard is weet ik niet, het kan volgens mij niet dezelfde sm zijn. Volgens gixxerscout is het wel een superapparaat. Morgen ruilen we even van brommer en dan weet ik het ook of een huskie zo vet is. :]
 
Die klauw is inderdaad apart. Ik heb op mijn Yamaha een 4 zuiger klauw gestoken en dat remt al als een speer. Morgen weet ik wat een 8 zuigerklauw doet. Ik begin wel even rustig. :}
 
Ik denk niet dat het dezelfde motor is. Hij is gekocht van iemand uit Dongen, die hem al bijna 2 jaar op naam heeft. Volgens mij zitten er ook andere dempers op en de kmteller heeft bij deze nooit aangesloten gezeten, bij priller wel, zo te zien.


Dit is dus WEL mijn ex husqy. Leuk om hem weer terug te zien. (als je goed kijkt zie je mijn nummer 66 nog zitten).
Die jongen kan hem nooit 2 jaar op naam gehad hebben, ding is nog niet eens 2 jaar in nederland. Dempers zijn exact dezelfde en die klauw heb ik er ook opgezet. Met de orginele rempomp is het niet echt super. Ik heb nu een moto-master Race kit en dat remt veel beter, minder sponzig. Zelfs het opvangflesje die ik gemonteerd heb zit er nog aan. Die behr velgen zien er nog goed uit dankzij de velgebeschermers die ik gebruik bij hert banden wisselen.


Veel plezier met die motor, hij heeft nogal de neiging warm te lopen stationiar
maar daar kom je vanzelf wel achter. Ook zou ik de voorvering vervangen, die is nogal slapjes als ik hem vergelijk met mijn yamaha nu.
Je hebt wel een sterke bike gekocht, als ie na al mijn valpartijen nog steeds loopt O-)


Mag ik vragen wat je er voor betaald heb?

Is trouwens niet of weinig mee gereden het afgelopen jaar, de bandjes die ik bij aflevering heb gemonteerd zitten er nog op. Achter een waardeloze Pirelli MT60, en voor een dunlop regenband.

Oh ja, bij mij heeft de teller ook nooit aangesloten gezeten, alleen voor de verkoop heb ik hem gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Dit is dus WEL mijn ex husqy. Leuk om hem weer terug te zien. (als je goed kijkt zie je mijn nummer 66 nog zitten).
Die jongen kan hem nooit 2 jaar op naam gehad hebben, ding is nog niet eens 2 jaar in nederland.

Mooi he, dat mensen dan zo liegen... en er dan via het forum achter komen dat die persoon liegt :}
Wel machtig mooie remklauw zeg ! Sta je zeker stil binnen een meter ofzo ?
Mooi met nat wegdek als een auto je over het hoofd dreigt te zien en je vol in de voorrem knijpt. :o


Op deel 2 van de vorige eigenaar (kerel uit Dongen) (nu 1B) kon je zien hoe lang de motor op naam heeft gestaan...

edit : Euh, deel 1/2/3 1a/b/2 hebben jullie niet in Belgie.. hmmm naja dan nog zou je moeten kunnen zien hoe lang die op naam stond..
 
Dit is dus WEL mijn ex husqy. Leuk om hem weer terug te zien. (als je goed kijkt zie je mijn nummer 66 nog zitten).
Die jongen kan hem nooit 2 jaar op naam gehad hebben, ding is nog niet eens 2 jaar in nederland. Dempers zijn exact dezelfde en die klauw heb ik er ook opgezet. Met de orginele rempomp is het niet echt super. Ik heb nu een moto-master Race kit en dat remt veel beter, minder sponzig. Zelfs het opvangflesje die ik gemonteerd heb zit er nog aan. Die behr velgen zien er nog goed uit dankzij de velgebeschermers die ik gebruik bij hert banden wisselen.


Veel plezier met die motor, hij heeft nogal de neiging warm te lopen stationiar
maar daar kom je vanzelf wel achter. Ook zou ik de voorvering vervangen, die is nogal slapjes als ik hem vergelijk met mijn yamaha nu.
Je hebt wel een sterke bike gekocht, als ie na al mijn valpartijen nog steeds loopt O-)


Mag ik vragen wat je er voor betaald heb?

Is trouwens niet of weinig mee gereden het afgelopen jaar, de bandjes die ik bij aflevering heb gemonteerd zitten er nog op. Achter een waardeloze Pirelli MT60, en voor een dunlop regenband.

Oh ja, bij mij heeft de teller ook nooit aangesloten gezeten, alleen voor de verkoop heb ik hem gemonteerd.
dan heeft die jongen dus eigenlijk een afgeragte bak gekocht,ik hoop dat die niet meer dan 1500€ heeft betaald,houd die nog wat over voor aankomende kosten :?
 
Mooi he, dat mensen dan zo liegen... en er dan via het forum achter komen dat die persoon liegt :}
Wel machtig mooie remklauw zeg ! Sta je zeker stil binnen een meter ofzo ?
Mooi met nat wegdek als een auto je over het hoofd dreigt te zien en je vol in de voorrem knijpt. :o

Verkoop he, vertel mij wat, aanbod is een beetje hoofg momenteel.
Maar die remklauw lijkt machter dan hij in werkelijkheid is. Hij doet het zeker niet slecht absoluut niet (wel met de orginele rempomp), maar mijn huidige moto-master race kit is toch wel zeker een slag beter.
 
dan heeft die jongen dus eigenlijk een afgeragte bak gekocht,ik hoop dat die niet meer dan 1500€ heeft betaald,houd die nog wat over voor aankomende kosten :?

Geen afgeragte bak, tenmiste niet van mijn kant. Onderhoud is meer dan goed geweest tijdens mijn bezit, ik heb er alleen een paar schuivertjes mee gemaakt.
 
Mooi he, dat mensen dan zo liegen... en er dan via het forum achter komen dat die persoon liegt :}
Wel machtig mooie remklauw zeg ! Sta je zeker stil binnen een meter ofzo ?
Mooi met nat wegdek als een auto je over het hoofd dreigt te zien en je vol in de voorrem knijpt. :o


Op deel 2 van de vorige eigenaar (kerel uit Dongen) (nu 1B) kon je zien hoe lang de motor op naam heeft gestaan...

edit : Euh, deel 1/2/3 1a/b/2 hebben jullie niet in Belgie.. hmmm naja dan nog zou je moeten kunnen zien hoe lang die op naam stond..
Voor de duidelijkheid: Priller is hier ook minstens net zoveel een leugenaar want die heeft bij de verkoop snel een teller gemonteerd en geadverteerd dat dat ding 3200km had gelopen.
 
Voor de duidelijkheid: Priller is hier ook minstens net zoveel een leugenaar want die heeft bij de verkoop snel een teller gemonteerd en geadverteerd dat dat ding 3200km had gelopen.


Hier zit je verkeerd, ten eerste heb ik niet snel een teller gemonteerd maar deze bij aankoop gekregen met +/- 1500 Km erop. Bij aankoop heb ik hem gedemonteerd omdat de weergave met SM wielen toch niet klopt en zo'n ding in het bos toch nutteloos is. Bij de verkoop heb ik de stand verdubbeld omdat ik denk dat ik ongeveer 1500 gereden heb op dat ding. Ik heb tevens nooit beweerd dat de km stand overeenkomt met de werkelijke waarde, dit is zelfs in dat topic te lezen.
 
Mooi ding! Ik heb ook pas een husky supermotard gekocht. Ik zal binnenkort ook even de foto's op het forum zetten.


Regelmatig wisselen en filter schoonmaken.

Olie wisselen neem ik aan? En welk filter bedoel je, oliefilter of luchtfilter of beide uiteraard.
 
Olie wisselen neem ik aan? En welk filter bedoel je, oliefilter of luchtfilter of beide uiteraard.
Olie filter in dit geval. Dit is geen echt filter maar een gaasfiltert met een magnetische werking die kleine ijzerdeeltjes eruit haalt. Deze kun je demonteren en schoonmaken met bezine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan